Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
rainydays ()mimar anlamayınca iyi oluyor bak düşüş mü ne olduğu :))) ama düşmesn dur
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()Konu: #11054938 Grafik detay ve yorumları

bir de böyle bişi var, darağacını hazırladım kim çekecekse altımdan iskemleyi gelsin :)))
1BeğenmedimŞikayet
forexzede ()hocam dikkatinizi çektimi bilmem geçen 1302 yi konuşurken pariteler önden gitmisti. sonra pazartesiden itibaren ons düşmeye başlamıştı adamlar birine parayı yatırıyor ons bekletiyor sonraki gün dede onsu getiriyorlar sanki bakın pazartesi ons nasıl çıkıyor hayret:))
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()Konu: #11054783 Grafik detay ve yorumları

insan tl de olunca direk düşüş formasyonlarını görüyor galiba :)) 4h...ytd
1BeğenmedimŞikayet
forexzede ()hocam elleriniz dert görmesin:))
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
rainydays ()Doğukan kardeşim ben hiç anlamıyorum terste kalan biri olarak tüm üyelerin içinde hiçbir şey anlamayan benimdir Umarım yardım alırsın:((
Dogukan33 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dogukan33 ()Anladığını bana anlatirmisin lütfen pis tersteyim gün boyuda dışardayım
rainydays için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
UlubatlıHasan ()sattiginiz ve aldığınızda rakamı bizede yazabilirmisiniz? Takipteyim sizi
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Ben çıkıyorum Akşam düğün var. gün sonu olmadan ara ara bakarım. Herkese için iyi geçecek bir haftasonu diliyorum.
1BeğenmedimŞikayet
gnlde ()1, 3311 yolculuğunda şu an gbp tarafındaysanız kar yazıyordur. ytd.
yukarı kırarsa sonraki duraklar
1, 3332 tepki gelir. yukarı kırarsa
1, 3376 hedefe girer ve bu nokta formasyon hedefidir mutlak tepki beklenir. ytd.
forexzede için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Yazmıştım rakam önemsiz. sistemi deneyeceğiz eğer çalışırsa ki buradan dip başladı görünüyor. her sat al da dolar artırmış olacağız. Tabi bu sistem tfx ile gece işlem yapabilenler için gün içi sat al yapabileceler için geçerli. Çünkü banka makasları her aralığı kurtarmayabilir.
Ve hatta arada ani hareketlerde kaçırılırsa bazı işlemler zarar da yazabilir.
Diyorum ya önce bi deneyelim sonra geliştiririz. ytd.
@Sledgehammerr
Dogukan33 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
rainydays ()2. reyni vakası:))
Dogukan33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
forexzede ()hocam çok sevindim buna bu sözleriniz ziyadesiyle memnun etti teşekkürler:)) birde şu gbp usd yi sorsam size görüşünüz nedir?
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dogukan33 ()Usta 4. 61 den satip 4. 55 den mi alacağız
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dogukan33 ()@gnlde Usta nerde satıp sonraki alimi yapmis olacağız
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gnlde ()@Sledgehammerr değere niye bakmayacağım. Amaç dolar çoğaltmak. Sistem tutarsa geri dönüp aşağıdaki kırmızı altına sarktığında zaten sattığım yerin altında almış olacağım. tabi tfx makası müsaade ederse. :)) ytd.
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Konu: #11052645 Grafik detay ve yorumları

@Sledgehammerr
30 d de dolar alım bölgesine girdi. Şimdi 16:30 u bu bölgede kapatırsa bir sonraki muma bakacacağız. Sonra oluşacak mumlar tekrar alttaki kırmızı çizgi üzerine attığı an sistem çalışmaya başlayacak. ve üstteki kahverengi çizgi üzerindeki alana girdikten sonra tepe yaptığı an değere bakmaksızın sat vereceğim. İlk deneme olacak. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
gnlde ()hahhahha çok iyi ya ons u globalde tutuyorlar yükselmesin diye. fırsat bu fırsat diyen MB döviz satıyor aşağıdaki hedefe götürüyor.
Bunun bir oyun ve bu oyunun kural belirleyicileri var diyordum ya ahanda ispatı :))
0BeğenmedimŞikayet
gnlde ()mikemmel.
Sağ omuzdaki GAP kapanmış. şimdi gideceği yöne karar verecektir. ytd.
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()Konu: benim obo nun son hali (gbp)...ytd

benim obo nun son hali (gbp)...ytd
0BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Belki 1261 i bir daha zorlar dedim ama gücü yetecek mi bilmem. Ons salarsa MB sının daha fazla döviz bozması gerekir dizginlemek için. ytd.
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()tamamdır alt yorum gözümden kacmıs usta 1262..
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Ons tepe beklentin neydi abi suan döndü ücgenin altından ama 4, 56x anlıyorum diğer grafikten dönüşü..

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Ons a tepe yaptırırlar döndürürler TDI olumlu verisi için diyecektim ...
2BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Ben kaçtım selamlar herkese