Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()akşam bi tur daha iner sanki, kabine açıklamaya yakın, oraya hazırlık yapıyorum...
banka kapanışı ile 21, 30 arası bi alım gelebilir sanki... ytd
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()ve aleyküm selam,
bu sefer usd düşünüyorum nasipse, ona göre gardınızı alın :))
katu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Full tl olsam ben buralardan parça doviz, emtia vs.. alırdım.
Zaten sabah aldım:)
Karar senin..
Dipten al tepeden sat..
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
katu ()selam, demek ondan, düşünmen bile pariteyi etkiledi, frank falan mı alsan, yen de olur ; )
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()eyvallah kardeş, çok yararlı işler yapıyorsunuz @gnlde hocam ile birlikte...
ama fakat bende ki hafıza çok zayıf, 15 dk önce baktığımı destek direnç bile uçuyor bende, suçlusu kim biliyorum ama şu an konu o değil :)))
6, 18 den gbp den full tl ye dönmüştüm akşam bende bi yükseliş bekliyorum ama burdan bi parça alayımmı diyorum ben de, hayırlısı diyelim...
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
katu ()yazlık bölgede ev olunca, misafir, misafirin misafiri eksik olmaz; - ) benim arkadaşlarda geldi bu hafta, sabah ben hastaneye gittim onları denize saldım geldim
bizimkilere de patron iş göndermiş bakıyorum arada diyorum ; )
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Dostum ben sabah alım yaptım olabilecek öngörümüde yine bu sabah grafiklerle paylastım profilden bakarsan sana yardımcı olacaktır.. tekrar bir ralli gelebilir diye düsünüyorum yanıladabilirim..
Sisteme göre gidiyoruz grafiklerini bugün attım anlamadıgın bir yer olursa konusalım..
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()aleykümselam hoşgeldin :)) özlettin..
katu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
rainydays ()tamam dursun o zaman cok tesekkur ederim:((
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Beklemek beklememek ayrı dogru karar vermek, düsülen hatayı tecrübe ederek tekrar aynı hataya düsmemek ayrı..
Stoploss tecrübeli yatırımcı işi.. Kücük denemeler yapmamış arkadaşlarıma önermiyorum..
Suana kadar edindigin tecrübeleri lütfen unutma cünkü bu soruyu sordugunda dogal olarak unuttugunu düsünüyorum.
- Destekten dolar satılmaz alınır.
- Direncten dolar alınmaz satılır.
- Full alım yok
- Full satımda sakat.
- Paranı ikiye böl bir parca günlük al- sat- tl de tut.
- Diger parca ana hedef ( Bu diger parcalarda parcalı alım olsun )
4, 76 10k
4, 75 10k
4, 74 10k
Yuukarıdaki gibi bir alım parcalı alım degildir. 4, 75 den 30000 dolar full girmektir.
İdeal olarak parcaların arasında 5 kuruş koymaya özen gösterirsen dogru bir alım stratejisi izlemiş olursun.
rainydays için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()eline sağlık kardeş, nerden başlıyacağız alıma var mı bi öngörün ?
akşamı bi görsek mı ne dersin ?
@gnlde
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
katu ()selam arkadaşlar, nasılsınız, hastane işleri vardı rutin kontroller, hallettim geldim; desteğe kadar getirmişsiniz yaramazı. arada boş durmadım, euro ve sterline parite yaptım, bekliyorum. artık yukarı hamle yapalım da @gnlde nin sistemini test edebilelim. ; )
@rainydays @gariban1 @Sledgehammerr
0BeğenmedimŞikayet
rainydays ()Su cevabiniz bile cok sey ifade ediyor Allah razi olsun
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
rainydays ()Tesekkur ederim hocam gecen sefer de gunlerce bekledim hep ayni sey :((
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Ama destekten satılmaz ki dolar bunu daha önce konuştuk defalarca zaten yüksek oranda bir stoploss yapmıstın tekrarıda bu kadar yüksek olursa elindeki marjın erir gün ve gün.. Paran kısa vade lazım degilse ben olsam beklerim karar senin, yine de cıkacaksanda daha önce konustugumuz gibi kesinlikle full cıkma destekten çıkma..

Son karar senin.
ytd..
rainydays için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
rainydays ()@Sledgehammerr napiyim kiracak gibi 53 . 70i
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Rica ederim sizde hosgeldiniz ceyrek altın sayfamıza..
Murat2525 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Murat2525 ()Zahmetleriniz için teşekkürler grafik çalışmalarınız için
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
rainydays ()Hocam insallah ; )))
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Mümkündür..
Murat2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Murat2525 ()Demek bir haber bekleniyor olabilir usta
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()@gnlde usta etiket olmamıs alt yorum..
Bilgine.
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Konu: #11071654 Grafik detay ve yorumları


@gnlde
Usta,
Sisteme göre en son 25 haziran 2018 de 4.53- 4, 72 rallisinde rsi 20 ye düsüp 30 üstünü asıp tekrar 20 ye düsüp ralli yapmıs.
Buda suan grafik..
icimden bir ses bir ses bugün yarın bir ralli başlangıcı olabilir diyor.. Yanılabilirim..
Kesinlikle ytd..
Bilginize.
0BeğenmedimŞikayet
rainydays ()Benim de bitmis eline saglik:))
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
rainydays ()Arkadaslar oneri olarak degil ama satttiginiz zaman yazarsaniz sevinirim:)