Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
olwayslose ()bence , grafikten anlayanlar, gorduklerini, ne amladiklarini yazmalilar; ciddi hir kayip yasiyoruz, sayfanin panigi bu duruma dusmekten iyidir, panikmolunca tartismalar dogruyu bulmayi getirir... sizlere sorumluluk yuklemek adina demiyorum ; sayfanin panigi; sataşanlar olucak cekincesi dogru kanıları baskiliyor ve sonuc ortada.. zararlar cok buyuk... bence yazin, insanlar kararlarini en son kendisi veriyor! vebal bizlerin boynuna...
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
rainydays ()Arkadasim ev parana cok üzülüyorum krediler dusukken neden ev almadigini haddim olmadan sormak istedim m:((
olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
AslanBaşak ()Hocam selamlar, tekrar geçmiş olsun, Rabbim babana acil şifalar versin. Seçim öncesi 4, 77, seçim sonrası 4, 72 ve geçen hafta 4, 72 satamadım ben de:(( İnsan düşününce fıtık oluyor:( Sabah bir miktar tl geçti elime gittim 4, 5170 den aldım! Şimdi onu aldığıma da pişmanım:( Ne iş anlamadım!
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()İyi şükür tedaviye devam ediyorz. Sizde durumlar naaıl hocam
rainydays için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
rainydays ()Hos geldin nasil baban
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Herşey alt yorumla başladı, tepedeki bi kar tanesi çığa neden oldu :) 20 kuruş... bu meaajı atarken burdan artık dönecek diye içimden geçirdim ama sayfayı telaşa düşürmeyim diye yazmadım, kendimde satmadım sonrası malum:(
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
olwayslose ()sabah bile 4. 57 den cikabilirdim, istee bile bile dusecegini bugun icin, tutuk berkliyom::((
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Aynı duygularla cebelleşiyoruz, insan 70 li rakamlarda bir miktar satış verip bekler o da yok bizde. Can sağlığı olsn, tek umudumuz 44 kırılmasın
olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
olwayslose ()Allah sifa versin ... bende ayni gbp, tl, azicikta altin var , terste sinir olmus vaziyette bakiyom ekranlara, kendime sinir oluyom kendime::((
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Hoşbulduk abla babam iyi şükür, tedavi devam ediyor ağustos başına kadar devam ederiz muhtemelen. Siz de durumlat nasıl
olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Konu: #11076274 Grafik detay ve yorumları


Dolarda 44 üzeri hala umut var demek, 54 ve 56 üstü ümitlenir, yukarıya bakabaliriz. 47 48 civarından yükselirse (alttaki mavi çizgiden) simetrik üçgen deriz. 44 civarından (alttaki siyah kesik çizgi) yükselirse alçalan üçgen deriz.
Ayrıca 4 saatllikte bir obo var tam hesaplayamamkla 4.44 civarı hedefliyor gibi. Ytd
0BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()usd 4, 50 altına düşerse parça parça alıma başlayacağım nasipse kardeş...
kurşun bitene kadar devam artık..)
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
olwayslose ()hosgeldin @gariban1 gardasum, baban nasil oldu, hervsey yolundadir umarim...
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Geçen seneyi düşünürsek yazı tl de geçirmek mantıklı, ama alım noktasın6 kaçırmamak lazım çğnkü sonbaharda çok hızlı yğkseliyor
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()valla bilemem kardeş ama obo çalışırsa yazı tl de geçiririm herhalde... ytd
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gariban1 ():) vallaahhh vururukk seni. dolarda @gnlde ustanın 4. 51 çalışıyor.
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()hiç sorma kardeş, sağ omuzda içiçe 2 adet daha obo var da, aforoz edilirim diye yazmıyorum onları :)))
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Hoşbuldukk para tl de olunca oboları şak diye görüyon :)
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()eyvallah kardeş, hoşgeldin
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Merhaba arkadaşlar
katu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()Konu: obo muzun son durumu...

obo muzun son durumu...
1BeğenmedimŞikayet
rainydays ()Slm hos geldin
katu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
rainydays ()40 lara kadar gidecek gibi @Sledgehammerr :((
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
rainydays ()Bildurimi yanlis sayfaya gonderdim iyimi:((
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()@gnlde

sistem updati geciyim.
rsi 20 den 30 u gecip tekrar 30 u destek yapmadan ikinci defa 30 u asagı kırması hic hosuma gitmedi. Ralli suanki görüntüde sistem dogru isliyorsa çöp oldu gibi..
İnsallah yanılırım..
ytd..
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)