Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Ona zaten kızdım. Gördün. Yüzünede vurdum... O vakitte uyardım onu sebep oluyon diye... Ben olsam özür dilerdim... Hak helallik ister yüzüm kızarırdı kendimi affetmezdim:(((... @Asiii__
engalt28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ ()5 10 bine zarar diyor :) çerez parası değil üzülmesin... takipteyim abla teşekkür ederim
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Şimdi engalta görüşümü yazdım... Altın onsta ayrıca sabahta yazdım 4090 _4060 kırılmasın tek enazından tepki gelsin inş... Onuda takip edelim...
Meçhul_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Şuan bende olsun A, llahın kulu nerden girer tepkiye bilemez... Neden dersen zaten desteklere inmiş iniyor normalde rakamlar 61indi evet ama bigün kpanışıyla yetmez en az iki gün kapanış lazım. Bugün diyelim kapattı millet sattı. Yarın diğer gün diyelim 61altına iğneyi atıp aşağıya korkuyu verip kimse almadan tepki yapsa ne olacağı bilinmez... Ben bu vbali alamam... Olasılıkları hep yazdığım gibi yazarım sadece emin olduğum yerlerde parçalı alım yapın diyorum, yukarı çıkıncada satışlar önerenim... Ama ki az önce dahi srunun cevabını yazdım sen onu dahi fark etmiyosun:((... @Asiii__ ben desteklere kademli toplama bölgesinde olunan bi ürüne zararkes yapın demem.. Tepkide bakın dedim... Tepkide yaptı. Satmadın. Şimdide nedim sen söyle? Tekrar toplama bölgesine girdi kademeli tepki de derim... Tepede verilmeyen malı desteklerde satmak sizin kararınız ben buna bişe diyemem artık...
engalt28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ ()Haklısın abla 99 dediğin de göndermem gerekiyordu yanlış yaptım artık olan oldu bekleyeceğiz nolcak bKalim 57 onsa değer mi gidiş ona mi?
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()Valla asi bizde anlamadik. Gecen sene eylule de en son sattik 1000 usd 2000 usd 500 usd kari görür alir cikardik. Ons bazli yapardik hareketler cok umurumuzda da olmazdi. Ama bu yukselis bizi aşık etti. iste kendine. Ya o gece esim dedi kar 17000 usd ben dedim. sat. misafir vardi yegenim onunla ilgilenirken az geriledi. Ikinci 120 leri gorunce dedik bu daha gidecek. O gecen sordugun bey var ya hani mayisa hazirana cosku veren. Allah im. ne coskular. Allahtan o zaman para yoktu acikta girmedik. Maliyetimiz 81 usd idi. Ya dusunsene 89da sen en son dediginde bile satsam ekran 87idi gene 6 usd karla cikacaktim. Ama mayis hesaplqri haziran hesaplari hep geriye dustuk.. ondan iste artik bi sen bi de gorkem ki o ozelden haftal8k atiyor. Allahim tez kurtulmayi nasip etsin hepimizi
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()Asi ben karı baska hesaba atiyorum. 4bin tl civarı kar oldu gecen 1 sattiydim sonrada seninle sattigimiz iste. Ikisi 4bin. Su an zarar 10 bin. 61 alti kapatirsa stop olup asagiyi bekleyeyim mi bu al satl8k kisim icin ne dersin
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Yok canım niye sıkılsın sadece üzülüyorum. Ben o sayfada vaktinde yazdım unları hatta bak @Bavkan ve @Azrc çok yüklülerdi bırakın şunu gidin arsa ev bişe bakın diye Allah'ta kendileride bilir gücüm kimseye yetmedi:((... Hatta sanada birde şu üzüldüğüm insan bildiği işte full yapamazken, bilmdiğinde nasıl milyonları koya biliyor... Ben bile krkarım kardeşim... Vallahi krkarım ylan yok... girmişssemde full tepkide hemen kar alıp tl yapar o tlyi fırsatlara kullanırım. @Asiii__
engalt28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Olan oldu hep alma peşindeydin hep sat dememi anlıyon demi:(((... Yukarı attıkça sat diye açık açık yazdım. Geneki satışın oldu. Yoksa daha pskolojin giderdi... Rasyo 67lere değmiş, 68üstünde aralarda bi düzeltme yapmalı aslında işte orda gümüşten tepkiye bakın yinede tepki diyorum çünkü rasyo düzeltme yapsada bi hedefi var geçen gümüş syfasındada htırlattım... İnanmamışlardı ... Tepki mecbur bkliceksiniz @Meçhul_ tl bazlı zaten sviyeleri vermiştim sen zaten fulsun işte:(... Burdan şimdi verseniz tepki gelse bu kez rsk bari dsteklerde değil tepkilerde satış yönlü bkalım ytd... @Asiii__
engalt28 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()Canını sıkmamak için yazmadım bütün gün. Ya asi valla benim kafam basmıyor ben anladım artık kaniyim. İhtiyaç olmasa 2 sene bile olsa kapatıp bakmayacam ekrana ne okursa olsun diyecem de isler olmayinca el kenardakine uzaniyor mecbur. Ne edecez vile. edim
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()Selamlar asi kardeşim. Valla ayni haldeyim ortalamamı 96 ya cektim küçük küçük alarak. Elimde 1.25 kglik kaldı. Pazar gorkem 61 alti gun kapatirsa 7 usdlik daha kanal acilir dedi. Kara kara düşünüyorum. İşler de iyi gitmiyor çok canım sıkkın valla asi :((
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ ()95 den aldım hala görmeye devam ediyor abla ben de güzel güzel seyrediyorum dönse de satsam. diye ama yok öyle bir niyeti sagolun canımız sagolsun
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()@engalt28 , @Meçhul_ sizi meraktayım:(.
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Benim zaten gözümde bakalım nerden destek bulup dönecek:)
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Tamam okudum cevap gelmese de bir aksilik var derim sorun olmaz merak etme :)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Öyle birşey olabilir evet geçerken görürsek kaçmasın :)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Yorum yazdım yine düşmemiş... Profile kopylayım cvap vermemiş olunuyo buda ayrı yordu yrum düşmemesi:((.. @Asiii__ birazda dışarı çıkayım grş...
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Zaten geçirmiyolar 41üstü bi otursa hisse gidecek... Sanırım yığılma ky çok. Dökmeden nerde görülmüş giden... Bakalım nasip gerisi:)
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Bakarım onlara da sonra
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Evet 40ı geçerse iyi olur ama
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Evet mesela geri kalan a, dese var az miktar 1 den aldım... İhlas , binho satınca hlding siz kalamadım.. Bakalım ilerisi için dursun kenarda.
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Var bende satıklarımdan aldıydım. Bakalım nasip gerisi... Tl var sıkıntı yok şimdilik bakım:).. Alsatlı bi hisse
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Rica ederim. Evet kafa rahat olunca daha iyi olacak dediğin gibi fırsatlar her zaman var :)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()34.5 altında 4saatlik kapanışlar gelirse satıcılı tarafa geçebilir diye gözüme çarptı :)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Sağolasın izleyeyim bakim bi miktar var desteklere inerse takip ederim...
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)