Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Mlsf. İlk destek gelmiş alt yorumda ki 62.20 kimine göre mutlu edici satmayanlara ise üzücü alt yorum geçerli ytd...
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Dkkat seviyemiz 4090__4060 destekleri ytd... üstü alttaki dirençler altı ise yine destek arar buralarda tutunmalı Altyoruma karşılık trend düşüş olunca tepkilerde ekmek yeniyor oda ypabilene... Ytd @Asiii__
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Aleyküm selam günaydın. Teşekkür ederim inşallah hepimize...
koc1903 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
koc1903 ()Günaydın arkadaşım, yeni yerinde ilk selammı vereyim dedim, herşey senin için hayrlısının hızlısı olsun... :)
@Asiii__
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ ()Amin abla hayirli geceler Allah rahatlık versin
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Amin inşallah aminnn... Allah rahatlık versin cümleten...
Meçhul_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()Tamam kardeşim. Rabbim gönül muradını hayırla versin. Duamdasın hususi
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ ()Allah güzel gönlümüze göre versin iyi düşünelim iyi olsun ablam
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Altın onsta sıkıştı 4180 altta üstte 4220 ne var önce yukarı kırıp gitse :)).. Yukarıda 4.280__4360lara yakın karar direnci olur... Fakat krılım alta umarım olmaz hissimle yazssam yukarı derimde burda hislere yer yok işte..
4220 altı destek arayışı olur ytd... Sendende ablam Allahım razı olsun. @Asiii__
Meçhul_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Sçlarımıza ak düştü be tazeoğlu bu site bize hayatı öğretti çzdürdü herşeyi sağolsun:)).. 22ayardan:)).. kafam rahat kendi kendime tkılıyom kuytu kşelerde:)) @Asiii__ klabalıklara gelemiyom artık..
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Malı iyi çözmüşsün, aynen dediğin gibiydi:)) sen nereden yazıyorsun. Bildirimlere bakmasam mesajlarını göremeyeceğim
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ ()Amin abla Allah razı olsun cümlemizin yüzünü güldürsün hic bir kardeşim naçar kalması.
Kaybolma derken uyu tabii ki abla ara da uğra diye diyorum :)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Yok abi yani ssyal mdya işim olmaz. Ben buraya zor bakanım... @Asiii__
engalt28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()İnşallah Rabbim yüzünüze baksın kardeşim. Küçüğünü büyüğünü bilmem ama naçar kalmayın. İki yönlü olun valla ben borsada güvendiğim de olsa tl siz kalamıyom yarı tl deyim yarı işlemde ne edim anca baş ediyorum:))
Nasıl kaybolmayayım ben bekleyemem uyurum ki:) @Asiii__
Meçhul_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ ()Takipteyim değerli bilgin için yardımın icin Allah razi olsun hep vârolun kaybolmayin abla :) bu gece 67.20 gelir geri dönüş yapar diye tahmin ediyorum küçük kar alayim insaallah
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Unutmam:)))
Engllesin ay büyük kayıp:))gümüşten geçmişte kendinide batımış milletide, bide borsada svinmiyorum fakat beni kçümsemişti bide arkamdan tanımazdım dahi neymiş like veren yokmuş ona değer veren yokmuş. Beni kendine ne görmüşsse likeler sanki kendini kurtardı. Bktım arkamdan laf ediyo benim bi diyloğum bile yokken. Bu erkklerinde köyden köye kdınların adı çıkmış:)). Allah işte almasınlar mzlumun ahını... @Asiii__ bu işler kolay değil öyle her hcayım diyeni yerler...
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()Basladi gene ste. Satamadim bugün gene yogundu bakamadim. Yarndan itbaren hanim hanima inşaAllah yzdm. Senn inst hsabn var mı? Su duanin video syfsini yazayim sanki izlesen. daha iyi olur gibi
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Şimdi tekrar bktım aslında çok sıkıştı bi yöne kırılım gelmeli... 64.30 üzeri kaldıkça 66.60 direnç yapmış üzeri 67.20 işte önem arz ediyor buranın ah bi üstü kalsa 68.60__69.90 ilk yerleri olur ve 72alanını açar...
Fakat yinede haftalık destekleri 64.30 altında 62.20__ 57.40 var bunları bi anda getirirler mi işte bilinmiyor...
Biz mecbur şuan 64.30 üzerindeyiz ve alta krmadıkça tepkiye bakalım. kırılmaktan kastım iğneler değil. Kalıcılık gün kapnışları vs. Demek.. henüz böyle bişe yok üstündeyiz... Tepki diyorum çünkü 3,5veya 8liralara yükseliş denmez... Prçalıda olsa yukarı seviyelerde karlar alınarak kndinizi grantiye alırsınız. Çıkarsa elinizde olur prçalı prçalı stışınız olur. inerse de alacak paranız... Ytd... @engalt28 ytd...
Meçhul_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Maşallah hafızan zehir gibi. O hoca geçinen zatın yazdığı hiçbir kağıdın iflah olduğunu görmedim:)
Bide geçenlerde beni engelledi:)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Bi bu geldi
engalt28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()@Asiii__ gene yrmlar dusmyor mu sana
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ ()Bugün gece acimayacam abla yapıştırıp gececem :)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Ama bakın hep dyorum alttan aldığınızı karda acımayın diye... Bunu dün meçhule de dedim kar dayken acıma diye... Şuan 64.30 önemli seviye üzeri kalırsa dirençleri dener altı yine destekleri arar ytd... @Asiii__ sbahtır dedim bunlar al- sat yapıyoki bişey demediler @Asiii__
engalt28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()Yok yapmadım. 100leri yakalayamadım. Sen çıktın mı biraz
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Az bi bakayım dedim neyapıyonuzzz nasılsınız?
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)