Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Sçlarımıza ak düştü be tazeoğlu bu site bize hayatı öğretti çzdürdü herşeyi sağolsun:)).. 22ayardan:)).. kafam rahat kendi kendime tkılıyom kuytu kşelerde:)) @Asiii__ klabalıklara gelemiyom artık..
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Malı iyi çözmüşsün, aynen dediğin gibiydi:)) sen nereden yazıyorsun. Bildirimlere bakmasam mesajlarını göremeyeceğim
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ ()Amin abla Allah razı olsun cümlemizin yüzünü güldürsün hic bir kardeşim naçar kalması.
Kaybolma derken uyu tabii ki abla ara da uğra diye diyorum :)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Yok abi yani ssyal mdya işim olmaz. Ben buraya zor bakanım... @Asiii__
engalt28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()İnşallah Rabbim yüzünüze baksın kardeşim. Küçüğünü büyüğünü bilmem ama naçar kalmayın. İki yönlü olun valla ben borsada güvendiğim de olsa tl siz kalamıyom yarı tl deyim yarı işlemde ne edim anca baş ediyorum:))
Nasıl kaybolmayayım ben bekleyemem uyurum ki:) @Asiii__
Meçhul_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ ()Takipteyim değerli bilgin için yardımın icin Allah razi olsun hep vârolun kaybolmayin abla :) bu gece 67.20 gelir geri dönüş yapar diye tahmin ediyorum küçük kar alayim insaallah
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Unutmam:)))
Engllesin ay büyük kayıp:))gümüşten geçmişte kendinide batımış milletide, bide borsada svinmiyorum fakat beni kçümsemişti bide arkamdan tanımazdım dahi neymiş like veren yokmuş ona değer veren yokmuş. Beni kendine ne görmüşsse likeler sanki kendini kurtardı. Bktım arkamdan laf ediyo benim bi diyloğum bile yokken. Bu erkklerinde köyden köye kdınların adı çıkmış:)). Allah işte almasınlar mzlumun ahını... @Asiii__ bu işler kolay değil öyle her hcayım diyeni yerler...
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()Basladi gene ste. Satamadim bugün gene yogundu bakamadim. Yarndan itbaren hanim hanima inşaAllah yzdm. Senn inst hsabn var mı? Su duanin video syfsini yazayim sanki izlesen. daha iyi olur gibi
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Şimdi tekrar bktım aslında çok sıkıştı bi yöne kırılım gelmeli... 64.30 üzeri kaldıkça 66.60 direnç yapmış üzeri 67.20 işte önem arz ediyor buranın ah bi üstü kalsa 68.60__69.90 ilk yerleri olur ve 72alanını açar...
Fakat yinede haftalık destekleri 64.30 altında 62.20__ 57.40 var bunları bi anda getirirler mi işte bilinmiyor...
Biz mecbur şuan 64.30 üzerindeyiz ve alta krmadıkça tepkiye bakalım. kırılmaktan kastım iğneler değil. Kalıcılık gün kapnışları vs. Demek.. henüz böyle bişe yok üstündeyiz... Tepki diyorum çünkü 3,5veya 8liralara yükseliş denmez... Prçalıda olsa yukarı seviyelerde karlar alınarak kndinizi grantiye alırsınız. Çıkarsa elinizde olur prçalı prçalı stışınız olur. inerse de alacak paranız... Ytd... @engalt28 ytd...
Meçhul_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Maşallah hafızan zehir gibi. O hoca geçinen zatın yazdığı hiçbir kağıdın iflah olduğunu görmedim:)
Bide geçenlerde beni engelledi:)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Bi bu geldi
engalt28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()@Asiii__ gene yrmlar dusmyor mu sana
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ ()Bugün gece acimayacam abla yapıştırıp gececem :)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Ama bakın hep dyorum alttan aldığınızı karda acımayın diye... Bunu dün meçhule de dedim kar dayken acıma diye... Şuan 64.30 önemli seviye üzeri kalırsa dirençleri dener altı yine destekleri arar ytd... @Asiii__ sbahtır dedim bunlar al- sat yapıyoki bişey demediler @Asiii__
engalt28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()Yok yapmadım. 100leri yakalayamadım. Sen çıktın mı biraz
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Az bi bakayım dedim neyapıyonuzzz nasılsınız?
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Sağolasın hiç satış yapmadınmı? Sen...
engalt28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Hatırlıyorum tyzemoğlu bu hisseyi de ben nezaman alsam düştü:)).. Bana hiç yaramamıştı:) o vakitler. Hatta sen o, das, m, egap güzel megap tam çıkış yapmıştın sonra hisse pert bi hcayım diyen zat var dı bilirsin kendinide milletide ykmıştı :(... @Asiii__
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()Hayırlı akşamlar asi 65.20 aşağısına geldi. Yeniden 63leri dener mi?
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Bu hisse bu güne kadar beni hiç mahcup etmedi. İnş bu seferde beni üzmez
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Harmonik satış yönlü formasyon var şuan baskı ordan kaynaklanıyor olabilir.
Tamam görüşürüz dikkat et kendine
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Sağolasın... Endexte niyeyse yamuk druyo sanki yada şuan sğlıklımı bkamıyorum bilmiyorum:).. En iyisi şu işlerimi ben bi hlledeyim akşamları hal hatır sorarım sizlere :).. @Asiii__
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Umarım sorun olmadan çözersiniz zor işler kardeşlerle birşeyleri paylaşmak. Dediğin gibi hayırlısı olsun.
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Günlükte g, olden yakmış yüzde 20ile 30arası olur genelde. dediğin gibi terse ve oyalamaya girmez çalışırsa , İnşallah takip et rast gelsin... @Asiii__
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Bereketli olsun. Bi sıkıntı olmaz ise yüzde 30 getirisi var sanki. Çok sıkıştı.
Tabi aşağı sarkmazsa
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)