Gece


Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile ilgili bilgilendirmemiz için tıklayınız.
"Başla" veya "Üyeliği Tamamla" butonuna basarak KVKK hakkında bilgilendirildiğinizi ve Açık Rıza Metnini okuyarak kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoinPlatin
PARİTE 1.2066 07:57:36
EUR 9.9929 07:57:36
USD 8.2810 07:57:36
ALTIN ONS $1819.5150 07:57:36

Konu: tct




4h kapanışa 50 dk var sanırım döndü 0,068 al yapılır 0,0650 stop 0,09 satış bende yok almayı da düşünmüyorum sadece takip edenler için yapılan çalışmadır.

Yorumlar (47)

Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler Yatırım Danışmanlığı kapsamında değildir. Yorumlar kullanıcıların kişisel görüşlerinden ibarettir. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarına göre yatırım kararı almamanız konusunda kesinlikle uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

ElifBlt ()

Üzülmeyeyim ozaman:)) zaten satamayacakmışım:)

BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

BOZUK_SAAT ()

aynen iğne atmış

ElifBlt için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

ElifBlt ()

Gözüm üstündeydi iğne attı ozaman inan görmedim

BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

ElifBlt ()

Hocam şimdi gördümü grafikte göremedim ben yanlış mı bakıyorum acaba

BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

BOZUK_SAAT ()

grafikte görmüş gözüküyor bende yakalayamadım müşteriler sağ olsun :)

ElifBlt için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

ElifBlt ()

Yok ya nerde gördü

BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

BOZUK_SAAT ()

79 yakalayıp satanlar 74 den geri almıştır sanırım :)

0BeğenmedimŞikayet

BOZUK_SAAT ()

79 görmüş ben yakalayamadım bende çıkardım :)

ElifBlt için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

ElifBlt ()

Attı yine 75 üzerine ama çıktım ben hocam biraz nakit kalayım çok stres yaptım yada artık bulaşmasamı btt ortalama düşürüp birazda chz ye mi girsem nasıl olur

BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

ElifBlt ()

Tamam hocam ben en iyisi biraz beklemede kalayım

BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

BOZUK_SAAT ()

75 geçerse yukarı gider ama biraz oyalanacaktır. İnşallah hızlıca yükselir

ElifBlt için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

ankara55 ()

Teşekkür ederim like geldi

BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

ElifBlt ()

Öyle yapıyorum şuan hocam 72 aldım BTC kaynaklı düşüyo sanırım 74 te takıldı satmadım keşke satsaydım

BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

BOZUK_SAAT ()

caseret yerinde olursa güzel ama yerinde olmazsa sonuçları çok daha ağar olur. Büyük kazanmayı boş verin küçük karlar alarak ilerleyin.

ElifBlt için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

BOZUK_SAAT ()

hocam aslında ben kimseye alım önermiyorum aldığımda ve sattığımda yazıyorum kişilerde kendi iradeleri ile katılıyor yada katılmıyor. Şuan elimde yüklü şekilde xrp az miktarda btt ve küçük bir miktarda tct var

ankara55 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

ElifBlt ()

İnşallah az çıkınca stres oluyorum satıyorum biraz daha ceaeetim olsa çok daha iyi olacak ama olmuyo işte

BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

BOZUK_SAAT ()

Yapar inşallah bol kazançların olsun

ElifBlt için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

ankara55 ()

Hocam şimdiden teşekkür ederim acaba banadane önerirsiniz

BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

ElifBlt ()

Soal toparladım baya tekrar aldım eğer bir deneme daha yaparsa iyi olur sonra biraz bekliyicem 2 gündür çok yıprandım

BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

BOZUK_SAAT ()

hocam çanak yapmıyor öyle görünüyor 0,09 denerse satın dahada bulaşmayın

Hyusuf için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

BOZUK_SAAT ()

Ne hakkı hocam benden yana helali hoş olsun siz hakkınız helal edin zarar olmasın bana kafi

ElifBlt için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

BOZUK_SAAT ()

sağol kardeşim alımlar güzel oldu seninde bol bereketli olsun xrp aldın sende sanırım

Fanatikgumuscu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Hyusuf ()

Çanak mı yapıyor tct

0BeğenmedimŞikayet

ElifBlt ()

Emeğine sağlık çok yardımcı oldun hakkını helal et

BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Fanatikgumuscu ()

Bende seni arıyorum kanki alımlar bereketli olsun :)

BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

BOZUK_SAAT ()

şimdilik stop yapmaya gerek kalmadı hocam

Hyusuf için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

BOZUK_SAAT ()

teşekkür ederim 0,08 tekrar denemesi lazım

ZeBuN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

BOZUK_SAAT ()

eğleniyormuyuz :) devamke

0BeğenmedimŞikayet

ZeBuN ()

Tebrik ederim yorum ve tahmininiz tuttu..

Bundan sonra?

BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

BOZUK_SAAT ()

sanırım 0,0686 e dokunduk

Cevap yaz Gönder
Uyarı: Yorumunuzun içeriğinde hakaret, karalama, aşağılama, saldırı, küfür vb. şeyler kesinlikle bulunmamalıdır.
Kurallar !

Yorum yazın:

Kalan karakter: 5000

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizin kişisel ayar ve özelliklerinden yararlanabilmeniz için GDPR ve KVKK kapsamında çerezler kullanılmaktadır. Detaylar için KVKK ve Çerez politikalarımıza göz atabilirsiniz. Sitemiz ve özelliklerini kullanarak çerezleri kabul ederek onaylamış olursunuz.
Onaylıyorum