Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
NoktaAtış01 ()10.79 dan satan 10.68 den alabilirdi fx e gore mesela, yanlis yönlendirme ypmayalim
Hasan_3444 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Hüzünbaz_Gram_Altıncı_ ()Pariteler ve emtialar dolar karşısında değer kaybecer. Özellikle Emtialar çok etkilenir.
benmurat79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasan_3444 ()4saat önceki kura bakın isterseniz
NoktaAtış01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoktaAtış01 ()Burdaki çoğu insan fx vs kullaniyor bunu sende biliyorsun kardess
Hasan_3444 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasan_3444 ()Alım firsatimi banka alış kuruyla satış kuru arasindaki farkla nasıl alım fırsatı oluyor
NoktaAtış01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoktaAtış01 ()Bakkaldan alttan almaya firsat verdi ? Kesin konuşmamak lazım vesselam
Hasan_3444 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
benmurat79 ()Yani ne olabilir?
Hüzünbaz_Gram_Altıncı_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ResPectFuL ()haklısın eline sağlık eyvallah
Hüzünbaz_Gram_Altıncı_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Hüzünbaz_Gram_Altıncı_ ()ÇOK ÖNEMLİ DURUM: Dolar endeksi (DXY) 20 Mart tarihinden bu yana bir kaç defa kırmayı denediği düşen trend çizgisini bugün itibariyle kırdı. Eğer günü böyle kapatırsa çarşıda işler karışır.
1BeğenmedimŞikayet
adım_gibi ()Hayırlı kandiller , hayırlı bayramlar , hayırlı gelecekler (anca torunlarımıza yetişir belkim :( ):
ResPectFuL için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
halhil ()Aslm hayırlı kandiller hocam
ResPectFuL için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
ResPectFuL ()hayırlı kandiller selamlar @Aytaç_fb41 @Ferdi_57 @Yuksel19071984 @Akif44 @Doktorrbune @adım_gibi @Besa_bes_ @Effsane @halhil ve diğer sevgili arkadaşlar
0BeğenmedimŞikayet
qonxa ()Hayırlı kandiller! ... sağlıkla.. bereketle..
0BeğenmedimŞikayet
nursu123 ()"Vallahi O güldüğü zaman güneş bile gölgede kalıyordu. "Hz Ömer. (r. a)Mevlid kandilimiz Mübarek olsun. orta uzun vade hepsi kazandırdı. kazandırır. ytd. yerli olsun, üretim olsun, Allah yardımcımız olsun. bati elinden gelse bir kaşık suya muhtaç edeçek bizi. İslam düşmanı olmuşlar. Rabbim herşeyi bilen ve görendir.
0BeğenmedimŞikayet
Hasan_3444 ()Kaçınılmaz bişey o keşke 12 13lerden sonrası olmasa
Onurozgr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Onurozgr ()12-13 ler gelecek
Hasan_3444 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasan_3444 ()Çıkış yapma sebebiniz alttan almaksa malesef şuan öyle bı durum yok 11liraya kadar rahat çıkacak ytd.
Giresunlu28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çermik ()Evet kardeş, yerde bırakmam; ))
Tonyalı_Ernesto_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Arafındemi ()Kötü yapmadın emin ol..
Giresunlu28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tonyalı_Ernesto_ ()@Çermik benim sattıklarımı sen mi aldın?
0BeğenmedimŞikayet
Giresunlu28 ()Ben çıkış yaptım ama iyi mi yaptım bilmiyorum belki sattıgımı tekrar aynı fiyattan alamayabilirim
0BeğenmedimŞikayet
Tonyalı_Ernesto_ ()Şutladım, full lira
ticaret_adamı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
GainFULLTechnic ()Zirvede olan altın değil tüm emtia ve döviz yalnız
Hasan_3444 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasan_3444 ()Altın şuan zirvede zaten farkındaysanız altinin artış sebebinin dolar olduğunu da bilmeniz gerekli altın ons hala iyi bı seviyede değil ilerleyen dönemde sterlin dolar farkı açılacak zaten
GainFULLTechnic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
GainFULLTechnic ()Kar marjına bakıp nasıl strerlin diyebiliyosunuz garip gerçekten.
Hasan_3444 için cevaplandı (yorumu göster)