Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
5BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()@Akif44 üstadım sizinde kandiliniz mübarek olsun. benden yana hakkım size helal olsun lakin sizin üzerimizde daha çok hakkınız var. lütfen sizde hakkınızı helal edin. size sterlin sitesinin ihtiyacı çok daha fazla şu günlerde. bizleri unutmayın ve sizden mahrum bırakmayın hocam. saygılar..
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Giresunlu28 ()Sanırım dolara baglı yukseliyor cunku dolar grafigine cok benzer hareketler bar suan sterlinde
Adramelekh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Adramelekh ()Grafiğin hareketleri çok ciddi değişti sebebi nedir sizce? Alım satım hacimleri büyüdü diye değil sanırım sadece?
2BeğenmedimŞikayet
eryild ()Takdir ilahi. Mekanı cennet olsun.
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Hüzünbaz_Gram_Altıncı_ ()Sen de hocam. Umarım iyisin. İyi bayramlar. Muhabbetle..
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
27BeğenmedimŞikayet
Akif44 ()Arkadaşlar beni iyi ve kötü günde hatırlayan herkesin kandili mübarek olsun. Hepinizde iyisinizdir inşallah. Arkadaşlar cevap yazamazsam hakkınızı helal edin. Bazen sizlerin hal hatırını sormak içinde olsa siteye uğrar yazarım. Allaha emanet olun
0BeğenmedimŞikayet
EuroTruck ()@admin yeter artık sürekli sterlin sayfasın da yazıyor 1 değil 2 değil. Lütfen önlem alın.
Sevinçsevi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hüzünbaz_Gram_Altıncı_ ()Temel veriler değişirse neden olmasın? Ama bugün durum biraz farklı.
Sevinçsevi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
EuroTruck ()@admin yeter artık sürekli sterlin sayfasın da yazıyor 1 değil 2 değil. Lütfen önlem alın.
Sevinçsevi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hüzünbaz_Gram_Altıncı_ ()Sevgili sterlin sayfası. Burada formasyonlar konusunda bilgili pek çok arkadaş var. Ben grafik paylaşamadığımdan paylaşamıyorum ama DXY'de günlükte bir elmas formasyonu gördüm ve yukarı doğru kırılmış gördüm. Teyit edebilecek var mı? Siz de görüyor musunuz?
Elması tarif edersem, DXY günlükte 3 ağustos günü ulaştığı tepeyi 25 Eylül günü ulaştığı tepeyi birleştirin. Çizgiyi uzatın.
Aynı çizgiden 1 Eylül'de gördüğü en dip nokta ile 21 Ekim'de gördüğü en dip noktayı birleştirerek çizin.
Üçgenin dikey kenarlarını ise 1 Eylül, 15 Ekim, 16 Ekim günlerinde gördüğü tepe noktalarını birleştirip genişleterek ve bunun bir kopyasını 31 Temmuz günü gördüğü dip noktadan geçecek şekilde ekleyin. (Not: Yanlışlıkla gümüş sayfasına atmışım.)
0BeğenmedimŞikayet
Adramelekh ()Malum oluyor gibi konuşanlar neden milyarder değil de şu sitede takılıyor ben buna hayret ediyorum. Çin alım yapacak ONS uçacaksa varını yoğunu sat gir bizi napacaksın.
0BeğenmedimŞikayet
Sevinçsevi ()Onsun arkasından bakakalacak çoğu kişi göreceksiniz
Hüzünbaz_Gram_Altıncı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hüzünbaz_Gram_Altıncı_ ()Çok iyimsersiniz. Umarım dediğiniz gibi olur.
Sevinçsevi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Hüzünbaz_Gram_Altıncı_ ()@Akif44 üstadım özledim yahu. Umarım iyidir.
0BeğenmedimŞikayet
Sevinçsevi ()Çin yüklü alım yapar bu gece
0BeğenmedimŞikayet
Sevinçsevi ()Önümüzdeki günlerde ons çıldıracak
1BeğenmedimŞikayet
Giresunlu28 ()Sterlin şuan 10.76 bankadan 10.79 a alabilirim
ejderinali için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ejderinali ()Arkadas cok canlar yandi bu gumus pazarinda burada edilen zarari hic bir yerde edemessin
Giresunlu28 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ejderinali ()Ustam git sterlin al bak cok tesekkur edeceksin bana
Giresunlu28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ejderinali ()Ben dun ciktim bilasma gumuse yeri gelir cocukluk yapar yeri gelir kabadayilik yapar git altin al bak altin 5 lira duserken gumus 37 kr dustu bes llira gun icerisinde cikti 37 kurus nerdese iki uc haftada cikti
Giresunlu28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Arafındemi ()Cumlesinin kandili mübarek olsun
1BeğenmedimŞikayet
Besa_bes_ ()Hayırlı kandiller olsun
ResPectFuL için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
benmurat79 ()Teşekkürler efendim
Hüzünbaz_Gram_Altıncı_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yuksel19071984 ()Cümleten hayırlı kandiller
ResPectFuL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasan_3444 ()4saat önceki kurla şuan alım fırsatı imkansız sizin dediğiniz günlük en zirve rakam
NoktaAtış01 için cevaplandı (yorumu göster)