Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Marmaris22_ ()Aynen hocam allah sonumuzu hayir etsin bence ocak subat martta kurlar en yuksek zirveleri gorecek tir daha bu iyi gunumuz hocam tabiki yatirim tavsiyesi degildir
kdekici için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
kdekici ()Bütün çile bizim gibi küçük yatırımcılar çekiyor stresi yaşıyor araba alsaydık şimdiye 2 ye katlanmış olurdu
0BeğenmedimŞikayet
ö_yener ()tahmininiz nedir
Marmaris22_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
kdekici ()Habire yükseliyor görünüyor ama içimden bir ses 3 gündür düşecek diyor ama yükseliyor bakalım ne olacak
Marmaris22_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Marmaris22_ ()Bugun veya pazartesi gunu verir diye tahmin ediyorum tabiki yatirim tavsiyesi degildir, kurlarin ne olacagini kimse dogru kestiremez cunku direnc falan kalmadi hepsinij ustleri bos su an
kdekici için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
kdekici ()Sterlin alım fırsatı verrirmi yani bu gün
Marmaris22_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Marmaris22_ ()Arkadaslar gunaydin hayirli cumalar bugun kurlar satis yiyebilir hafta sonu oldugu icin , bir de haftaya abd de secimleri var dikkat li olmakta yarar var saygilar
1BeğenmedimŞikayet
halhil ()Konu: #23185772 Grafik detay ve yorumları
Saolun hocam saygılar selamlar.
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #23185640 Grafik detay ve yorumları
evet @halhil hocam yukarı doğru kırılma oldu lakin son 2 ayda dolar endexi 93.9 civarında ikili tepe yapmış. hatta şu an üçüncüsünü yapacak mı ? izlemede olalım. tekrar kanala dönmek isteyebilir. abd seçimleri sonrası unutmayalım gelecek teşvik paketinin büyüklüğü önemli... selamlar.
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
kdekici ()Günaydınlar herkese sterlin için alış fırsatı kaçtımı bilgi verebilecek bir güzel insan varmı, sterlin ile ilgili bu gün veri bulunuyor mu
0BeğenmedimŞikayet
USTAMM ()Konu: #23184867 Grafik detay ve yorumları
Evet kırılmıştı
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
halhil ()Konu: #23184718 Grafik detay ve yorumları
Gunaydın hocam yukarı yönlü kırılmış sanki bi bakabilirmisiniz? Ytd
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sarikiz53 ()alım için nereleri beklemeliyiz
0BeğenmedimŞikayet
ResPectFuL ()estağfurullah saygılar
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ResPectFuL ()rica ederim hocam saygılar
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Aytaç_fb41 ()Ben teşekkür ederim hayırlı bol kazançlar dilerim.
bluepearl82 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinamit ()Konu: ytd fincan kulp hedefi 11,50 tl ytd
hele bir o rakamlara gelsin sonra bakarız gelmeyen rakamların ustunu konusmak gereksız olur
Hacıabi47 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
buhek ()Emeklerinize ssglik sayin hocam
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çermik ()Kendisi bilir..
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mennan_usta ()O kadar beklemeyiz
Hocam
Ufakta olsa bir ışık var:)))
Saygılarımızla daima
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Çermik ()Aynen kardeş..
Platin on'su 1200 olmadan satmiyacam..
5 yıl beklerim.
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mennan_usta ()Bol kazançlar hocam
inşallah kaldıgımız yerden devam ederiz
3 kasımdan sonra sahaya ineceğiz
Inşallah
Saygılarımızla daima
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çermik ()Kardeş öyle de bugün vakıfta marj var.
O nedenle pek işlem yapmaya yaşamadım..
1,2880 gördü marj nedeniyle alamadım..
Platin ve gümüş çok düşünce aldım..
Mesela aud var ama ekleme yapmadım.
Onurozgr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Onurozgr ()Bana göre gbp en son çıkılacak para birimi hayırlı olsun :)
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Çermik ()@Mennan_usta
Kardeş iyiki sabah GBP yi ful çıktım..
Platin yine kafasına göre git gel yapıyor..
Bütün GBP parasına platin depomu fulladim..
Bu akşam sattığım gümüşü de bekledim platin ve gümüş aldım..
Al- sat dönemi bu emtialar için bitti:)))