Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Nefret ederim sohbet etmekten:)) ben ediyorum yemek yicez tolgayla kıskanma:)
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Doğru abi şuan için genel görünüm çıkış için gerkli rkmlarda gözükmüyor beklyelim hayırlsı diyelim..
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Öyle, buradaki herkesin yatırımı, hayali, planı, kârı ve zararı aynı değil.. İnan, bu yüzden anlayışlı olmak çok önemli..
Çok teşekkür ederim senin de anlayışın için.. Seni biliyoruz ve zaten çok seviyoruz.. Kıymetlisin..
@zekamerak
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Yok kardeşim Konya
ama Ankarayı severim arada bir gelirim
tolga066059 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tolga066059 ()yerine diye bir şey olsa keşkede rahmetliklerin yerinede hayır yapsak , şaka bir tarafa ankaradamısın , ismin yunus du sanırım
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ayıboğan04 ()Bu malum şahıs anlşmayı beğenmezsem yine bmmba atıcam diye açıklama yapmış normal değil bu ada
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Nefret ediyordun değil mi Yunus:)
Sende mi etmiyorsun:)
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Eyvallah kardeşim.
Murat biraz çekingendir öyle hemen adapte olamaz kaynaşamaz:)) ikili ilişkileri biraz zayıf:)) onun yerine de etsem ertesi günde yemek yermiyiz? :))
tolga066059 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Evet ne kadar düştü çok bilemdim şuan ama 1200 dolar az bir rakam değil tepeden alıp terse düşmüş bırak kar etmeyi acaba terstn ne zaman cıkrım düsünceli çogu kişinin keyfi yok bu aralar normal:))
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tolga066059 ()ne istersen yeriz kardeşim , Alkolsüz bir mekanda sizin canınız sağolsun kalpler bir olsun
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Ben ediyorum tolga ne yicez? :)
tolga066059 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tolga066059 ()ediyosan sana bir yemek ısmarlarım , ankarada
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Evet, bugün nasıl bir tavır sergileyecekleri önemli.. Eğer mevcut beklentiler doğrultusunda hareket ederlerse, şu anki yatay seyir devam edebilir ve Cuma günkü barış haberleri yeniden fiyatlanabilir.. Bu durumda ons altın, haberlere bağlı olarak yön arayışını sürdürecektir.. Olumlu gelişmeler yukarı yönü desteklerken, olumsuz gelişmeler aşağı yönlü baskı oluşturabilir.. Aksi halde testere piyasası bir süre daha devam edebilir..
Ancak F1ED'in tamamen güvercin ya da nötr bir tavır sergileyeceğini düşünmüyorum.. Bir önceki toplantı tutanaklarında bunun sinyallerini vermişlerdi.. Bugün çok keskin olmasa da, yılın geri kalanına ilişkin faizpolitikası konusunda temkinli ve sıkı duruşu koruyan mesajlar gelebileceği ihtimalini değerlendiriyorum..
Elbette bu benim kişisel görüşümdür..
Selamlar
@zekamerak
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tolga066059 ()keşke 1 dk sonra yazsaydın sabredip :)
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Belki 1 dakika sonra edecektim. Sabır güzel birşeydir. Hiç etmiyorum demedim ki:)
tolga066059 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Profile atıyorum:)
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Bana da bir bardak su. :)
tolga066059 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tolga066059 ()kardeşim her mesajında iğneleme var , laf yemek hoşuna gitmiyor ama laf atmak da iyisin hakkımı helal etmiyorum diyen birine ne diyebilirim
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Piyasalarda genel beklenti şahin olsa da benim görüşüm şu: Bu akşam Kevin Warsh faizi sabit tutacak. Ardından ne güvercin ne de şahin bir duruş sergileyecek; tamamen veriye dayalı, nötr bir tavır takınacak. Göreve geldiği ilk karar olması nedeniyle topu taca atması en olası senaryo...
Şimdi soru şu: Nötr tavır takınırsa altının yönü ne olur, var mı cevabı olan?
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Mesajın Düşmedi yeniden yaz:) piyasa terimleri düşmez
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Orta ve uzun vadeli grafiklere bağlı bu dediğin. Ve yukarıda belli rakamları geri kazanmalıyız o zaman daha netleşecek güzergahımız.
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Vay arkadaş bir yol gösterdim, Doğruydu da yemediğim laf kalmadı. :)
tolga066059 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Eyvallah kardeşim
tolga066059 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Canımsın, açıklaman için teşekkür ederim..
Benim anlatmak istediğim de aslında buydu. Bir süredir takip ettiğim kadarıyla aynı şeyi savunan kişiler bazen sanki farklı düşünüyormuş gibi görünebiliyor.. Oysa hepimizin amacı ortak.. Ama insanların son zamanlarda düşüşlerden kaynaklı psikolojilerinin de olumsuz etkilendiğini görüyorum..
Bir yorum atıyoruz peşine hemen olumsuz, kırıcı ve küçültücü yorumlar geliyor.. haliyle insanlar kendileriyle ilgili olmayan bir şeyi de üstüne alınıyor .. bunun yerine birbirimize destek olsak daha güzel olur.. Sonuçta kimseye zorla bir şey okutulmuyor. Görmek isteyen takip eder, istemeyen etmez..
Katkı sunan, emek veren herkese teşekkür ediyorum ben.. Emeklerine sağlık hepsinin..
Selamlar
@zekamerak
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tolga066059 ()senin hakkını yediğimi düşünmüyorum günahını bana satamazsın , jestine jest olarak söyledim içim ferah , hakedene hak ettiği cevabı vermek hak yemek değildir. bu anlayışın ile bile beni doğruladın inşAllah kalbin bir gün iyileşir
paratic için cevaplandı (yorumu göster)