Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
kerim_gulcu99 ()ons olarak önce ki yorumlarda söyledim
cuneytaslan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
cuneytaslan ()yükseliş diyorsunuz rakam olarak öngörünüz nedir?
kerim_gulcu99 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
karanlikgece3636 ()Parka gidecekmiş iki gözümün çiçeği
0BeğenmedimŞikayet
thinker066 ()Abd açıldı dediniz şimdiden anlamadım 17.30 da açılıyor
kerim_gulcu99 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
kerim_gulcu99 ()evet o 1 saat kaldı
thinker066 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
thinker066 ()Abd 17.30 da açılmıyor mu?
kerim_gulcu99 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
kerim_gulcu99 ()ons birazdan hareket edecek
thinker066 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()XAU Altında arada ataklar(düşüş yükseliş) olsa bile Yılın Üçüncü çeyreği Böyle Gidecek Gibi. 30 Temmuz Fed toplantısına kadar bir atak daha(yükseliş) görebiliriz, 200ema altında düşüş trend çizgisi aşılmadıkça genel görünüm değişmez.
Herkese Bol Kazançlar @BigFoRCe @paratic
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
kerim_gulcu99 ()kendi çalışmalrımız bi aksilik olmadığında sonuç bu olacak abd açıldı şimdiden güzel haberler var1-2 saate güzel etkiler alacağız
thinker066 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
thinker066 ()30 haziranda ons 4740 olacak demişsiniz ve bu akşam ons 4400 olacak diyorsunuz ! Daha başkan konuşmadı neye dayanarak bu yorumu yaptınız merak ettim? Kötü anlamda sormuyorum dayanağınız nedir?
kerim_gulcu99 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
kerim_gulcu99 ()21.00 de ki faiz kararını biliyoruz sabit kalacak öenmli olan 21:30 başkanın açkıklamaları şahin mi güvercin mi
kerim_gulcu99 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
kerim_gulcu99 ()bu gece ons da 4400 göreceğiz hepberaber sakına panik yapıp satmayın devamında
0BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ ()sana katılıyorum:) bende bır hesap yaptım ustun matematık ve fızık zekamı kullarak tabıkı:)
ons 4700 4800$ gumusde 80 82$ ons olması lazım hemen olmaz ama. 72$ ve 300$ geldıyse buda gelır dedım ıcımden neden olmasın kı:)
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
kerim_gulcu99 ()yorum burada kalsın haziran 30 da ons 4740 olacak çok fazla yorum yamıyorum çok eski kullanıcıyım bu ay sonu görüşmek üzere
1BeğenmedimŞikayet
Crazygsi ()anlaşma oluyor imza atılıyor altın perişan
0BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()Yunus Beni Piyasayla anla, Bilimle Sorgula ama 200emayla Yargılama. :)) @BigFoRCe
Murat Gözlerinin Daldığı Noktada Ben Varmıyım.. :)) 200 EMA Nerede Olduğumu Gösterir. :)) @paratic
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ ()durum kontrol altında arkadaslar
silkelenmeyin
üzülmeyin
meyillenmeyin
süzülmeyin:)
1BeğenmedimŞikayet
Ayyüzlüm ()Size katılıyorum ancak bence ytd faiz artırımı yapacağı için barış mevzusu gündeme geldi yoksa turpun hiçte gönlü yok ve İran dahil kimse inanmıyor buna ortada maddeler bile yok gizli saçma sapan bi şekilde piyasayı trade ediyor çok pis şapa oturacak ama bakalım ne zaman muhtemelen seçimde olucak ytd
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SEPETTAR ()Üstad fed olumlu gelişme olursa alım yapacak mısın
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SEPETTAR ()Arada bşr Beyşehir'e de uğrayın üstad
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yusufkenan_61 ()Fed den indirim yada artış beklemiyorum. Fakat karardan sonra ki konuşmanın biraz şahin geçeceğini düşünüyorum.
cihan95 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
General_S ()nerde yazıyor başkan baktım göremedim hatta tam tersi açıklama var turp metni beğenmezsem svş yeniden başlar diyor 2 saat önce açıklama yapmış
kahveci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hakan19316 ()ABD verisi hafif kötü geldi ama piyasa 21:00 deki ilk ABD verisine ve konnuşmasına odaklandı
0BeğenmedimŞikayet
kahveci ()abd- iran arasındaki anlaşma dijital ortamda karşılıklı imzalandı ... sadece ıslak imzalar kaldı ...
0BeğenmedimŞikayet
cihan95 ()Akşam ne olur altın sizce? almalı mı beklemeli mi?