Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
tolga066059 ()nerede o ayar
memur_memur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
memur_memur ()Gece modu gündüz modu var. acaba bundanmı bahsediyorsunuz
tolga066059 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Abim valla yanlıs kişiye taklıyorsun hiç dikkate alınack yazılacak biri değil. O kişnin derdi mkara yapmk ayrı yan hesplarla kendiyle konsurur:) Hatta benim bir tezim var o kişiyle bence hergün altın alıyor ve topluyor:))
mentino46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tolga066059 ()arkaplan rengi sadece bu sitede siyah oldu geri nasıl beyaz yapılır bilen varmı
0BeğenmedimŞikayet
mentino46 ()"öz eleştiri"nizi takdir ediyorum ve bazı insanların hazırcı olduğunu sizi ve sayfa takipçilerini tenzih ederek yazıyorum bunu kabul ediyorum görüyorum ki nezaket sahibi birisiniz ve emin olun benim yazılarım sayfada sadece bir kişiyi beyan edebilirim hedef alabilecek oda bashar89 dur
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
bashar89 ()Akaryakıtlara indirim bekliyoruz, uçuyordu ya ekonomimiz evet hemen indirilsin o fiyatlar :)
1BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Eyvallah heyran sagolasın varolasın..
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 ()E biz neye varız @deLiogLan_ @NoPaniC_34
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Ayaz26 ()Selamlar kardeşim, ben butdayımkine, anlamışsındır ; ). Ons ve gram sakin bugün:))
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Peki düzeltiyorum o zaman bu sayfa hazırcıdır bakın 5 parmgı geçmiyor 100 bin üyesi olan sayfada analiz vs paylaşan. Bu paylaşmları yapanlarada bu konun başlngıcında yaplan hakretlre neden bir tepki göstrmediniz? Benim yazmmdaki amaç yapıln bu haksızlıga kırmdan güzlce cevap vermekti bunu anlyabilen anladı ama siz farklı bir trafı anlamıssınız.
Ego konusuna gelince inan yanlş yerdesiniz maalsef. Beni tnaıyanlar bilir hiç bir şey bilmdiğimi aksne chil ve piyasa okur yazrlgımn olmadıgını vs bir çok kez burda açık yüreklilkle yazdığımı..
Yedibinons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yedibinons ()Burda herkesi genelleyen terimler kullananlar Türk halkı hazırcıdır kelimesini kullanıp sonra falan filan kim ne isterse onu yapar eleştirir eleştiriye katlanmıyorsanız farklı görüşleri saymıyorsunuz demektir neyse daha uzatmayacağım
0BeğenmedimŞikayet
Unique_xy ()Ahhh! Ahhh adasim, ahhh! … Oyle ki, anadilinde dogru yazan birini gorduklerinde “Nasil olur? Bir yerden yardim mi aliyor? ” diye dusunebiliyorlar… Gayrisini sen dusun ; (. @Unique_xy
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()anlamadıgına aklının yetmdıgıne dslk vermeyı meeziyet sanıyor bazıları cunku aklı o kadarına calısıyor haa bıde ucacak kacacak o en favorilerı :))
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yedibinons ()Sen bu egoyla sahada messi bile benden kötü dersin sen çok zekisin maşaallah bunu anladık asilzadem
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mentino46 ()Eleştiriye açık olun yanlışa yanlış diyen insanlara tavır almadan önce kendinizi tartın hayatın her alanında birileri kral çıplak deme cesaretini göstermeli toplum bu sayede kendini geliştirir farkı fikir düşüncelere saygı göstermeyi ahlak edinir bazen kullandığımız tevazu kelimesi bile kendimizdeki benlik ve kibirin ne derece öne çıktığının itirafı olur
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Demin bir yorumun vardı açmak istememstim anladıysan:) Ama haklısın o konuda çokça fazla çünkü inslar gerçkten okudugnu anlmıyor:))
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yedibinons ()Türk halkı hazırcıdır diyorsunuz ya ondan dedim yazdığınızı okuyun
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Değerli dostum yazdıgmı anlamamışssınız. Tekrar başa dönmk istmem ben yazdım ne anlyn varsa onu anlasın:)) Burda herkes analiz paylaşır sonunda ytd ekler ve derki herkes kendi alım satımından mesldur.
Biz dmyorz ki burda yaznlar sllıyor bilmyor vs hikaynin içine odklanın lütfen..
Yedibinons için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Unique_xy ()Dislayklar veriliyor. Gucum yettigince halledecegim. Simdi yaptigim gibi. @Unique_xy
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yedibinons ()Tamamda kardeşim kimi için 10 gram kimi için 1 kilo çok yatırım adam 10 gram altın için ekonomist mi olsun herkesin ilgi alanı yeteneği algısı farklı ne anlatıyorsun
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Abim çok tesekkürler senin begndiğin yorumunu begnmemişer düzelttim:)) Yani tecrübe bilgi birikim işte bana yazdıgın bu cevaptır. Önemli olan hikaynin içindeki konuyu anlmktır sen benim anltmak istediğimi içindn almıssın sağolasın.
Önce ne okudugumuzu anliyalım değil mi:) Sonra birisi çıksn düşcek aln desin artcak stın desin işlem acalım:))
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Unique_xy ()Tum uye arkadaslarim cok degerli elbette ama yakin iletisimde bulundugum sizin/senin gibi arkadaslarimin sayfadaki varliklari beni asiri derecede mutlu ve huzurlu hissettiriyor. Tek tek isim saymayacagim zira bu, uygun olmayabilir. İyi ki varsiniz (hem sayfada hem gercek dunyada). Size hepimizin ihtiyaci var. Hep var olun! @Unique_xy
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mentino46 ()Arkadaşım yazdıklarım tamda istenilen yerlere ulaşmış gibi size gelince yazdığınız şeylerin hemen hepsi ulaşılabilir kaynaklarda olan bilgiler, tevazu sahibi birisi benim yazdıklarıma alınmaz bilakis memnun olur zira bilirki o yazılanlar kendisi ile alakası yoktur tekraren Türk milleti zekidir öylede davranır
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Yorumunu çok begendim Hüseyin bu platformda kimse ekonomi yada iktisat profu degil elbet bilgimiz vede tecrübemiz ölçüsünde analiz- öngörüde bulunuyoruz lakin sayfaya hiçbir katkı vermemiş yapılan yorumlarada sürekli eleştiride bulunan @mentino46 vb üyelerede begendigim bir sözle cevap vermek isterim
"Tevazu güzeldir ama fazlası vasat bir insandan nasihat dinlemeye döner"
@deLiogLan_
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Evet hüseyin abim yazrken biraz kabca yazms biraz daha uslubnca yazması gerekirdi. Tarzı hoş olmamış tabi.
Diğer konudada haklısın tabi:))
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)