Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
8BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Günaydın herkese..
Bugün ve yarın enfIasy0n verileri açıklanacak.. 15.30 da..
Ama kısa vadenin en önemli detayı gözden kaçıyor, yeniden yazalım..
12 Haziran Cuma günü gerçekleşecek büyük halka arzın piyasadaki nakdi önemli ölçüde kendisine çektiği görülüyor.. Temmuz sonuna kadarda o taraftan kayda değer bir para çıkışı görmemiz zor olabilir.. Hatta temmuz sonunda bile çözülmenin başlayacağına dair kesin bir garanti bulunmuyor..
Trump'ın altın konusundaki yaklaşımının belki de bu sebeple değiştiği görülüyor.. F1ED'in bu yıl "en az bir" faiz artırımı yapma ihtimali de oldukça yükselmiş durumda.. biraz daha aşağıları görecek gibiyiz ama asıl sıkıntı düşüs değil; yükseliş için gerekli ortamın henüz oluşmamış olması.. En azından temmuz sonuna kadar bu görünümün devam etmesi olası.. ytd
Herkesin sağlıklı huzurlu bir gün geçirmesini diliyorum.
@zekamerak
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Konu: #35015601 Grafik detay ve yorumları
Selam dostlar hayırlı sabahlar herkese.
Ons altında 4097 seviyesine doğru gidiyoruz.
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Herkese selamlar, mutlu, huzurlu, sağlıklı ve keyifli bir gün diliyorum.
Zirvesinden yaklaşık 1375$ düşmüş bir ons ile karşı karşıyayız. Hiç kimse küreselde yaşanacak olan olayların bu kadar uzayacağını ve bu raddeye geleceğini kolay kolay tahmin edemezdi, ilerisi de bir süre daha muallak maalesef. Şimdilik geçmişe değil, önümüze bakmamız lazım.
Artık bu saatten sonra özellikle uzun vade için acaba pahalı mı, acaba fiyatı yüksek mi, acaba daha düşer mi gibi soruları düşünmeden hareket etme zamanı geldi sanırım. Yıl sonu için 9500-10000 bandına gidebileceğini düşünürsek, kar marjı da %60'a kadar çıkmış durumda. Kısa vade için ise oldukça riskli olduğu da ayan beyan ortada. Körfez'den gelen olumsuz haberlerin üstüne bu gün ve yarın açıklanacak olan Abd TÜFE ÜFE verileri de eklenirse bir süre daha patinaj yapabilceğimizi de düşünmekte yarar var.
Özet cümlem; artık kıvamına ramak kaldı veya geldi sanırım. YTD. saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()İyilik yap denize at kul bilmezse Halık bilir..
Sayfada Orijinal analizlerle yapay alıntı analizlerin farkını anlayanlar vardır inşalllah..
@16paramıknatısı
enjöy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()O kadar gider mi 5900 lerden yukarı gibi geliyor ytd
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Düşen kanalda yeni bir dip görmemiz şaşırtmaz emeğine sağlık Fed baskısıyla ne rakam gelecekse getirirler
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
enjöy ()evet azizim malesef. olsun beklemeye devam. umarım birkaç kişiye faydamız olmuştur.
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Altınons 4099-4005 - (3650) !
Gümüşons 61-59 (54)!
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Bu darla kalmaz senin rakama var daha; )) tebrik ederim Azizim aylar önce ons düşecek dediğinde sayfadan linçlenmiştin
enjöy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gkhnyldz06 ()Hocam piyasalar açılsın satıyorum bak nasıl cıkacak sonra :)))
aimcrazy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asab33 ()Bashar yazınca dalga geçildi zarara bak birşeyler yazardım ama neyse...
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()Evt affetmem :) parçalı ama
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ottoman06 ()Her çiçek kendi mevsiminde açar altının bu yıl için verilebilecek iyimser bir rakamı kalmadı. Fed faiz arttırımı bu yıl için hiç olmadığı kadar güçlü bir şekilde masada. Takip edilecek ara destekler 4300 / 4210 / 4135 / 4055 / 3970
3970 ana destek.3970 altında kapanışlar görürsek düşüş dahada derinleşir.
0BeğenmedimŞikayet
enjöy ()o kadar mı azizim :)
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()Ne Alcan üstad:)
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Alacakmısın o rakamdan.
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Altın almam Musa.
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Güven_gitti ()Kabusu yaşıyoruz resmen 2027 ilk çeyreğinde beklediğim düşüş hatta çöküş diyelim şuanda gerçekleşiyor demek ki hayat hesapla değil nasiple yaşanırmış yıl sonu ne kadar hayallerim vardı ve hayal olarak kaldı inşallah bir an önce bu düşüş biter
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Zeyno veri 4099 a götürürse iyi.
Yoksa temelle bugün o rakamı görürsek veri ile işler iyice karmaşıklaşır.
Zikrettiğim sayı kaçınılmaz olur. Onun için söylemiştim açıklama yapayım:)
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()Gümüşte 85 ler mi olur bedavadan biraz ucuz :)
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SamurayX ()Hocam bende onlarla ters düştüm belki bilirsin. Onlar için söylenecek çok şey var.
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()ne yaptın bekliyor msun alım icjn
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Aklımda; ( Bir önceki test ettiği dip 4098.2 usd
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()Bugün veri varmış bakalım ne olcak hatasil:)))
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()4099 senin 5900 için karar verir. Hatta 5900 ünde altına sarkma ihtimali var.
Sadece bir ihtimal:)
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)