Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()@BigFoRCe ons düşte alalım:)))
Ev mi altın mi günün sorusu ne dersin yakışıklı kardeşim
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()Sametcim sana katılıyorum kardeşim kira da aliyorsn
SametGkc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SametGkc ()Şahsi fikrim beni bağlar kesinlikle daire daha iyidir. Belki de dairem olmadığı için öyle düşünüyorumdur. Adamın 5-6 dairesi var o ne yaparsa yapsın alsın risk. Ama ben ve benim gibilerin tek kurşunu oluyor genelde. O açıdan daire en mantıklısı. YTD
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()Ev daha mantıklı geldi bana altın bazı yıllar pek kazandırmıyor @paratic ev mi altın mi @simurg22
SametGkc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
idris19 ()Altının artık yükselmesi imkansız
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()Zengin kesim var alıyor
SametGkc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Unique_xy ()Ve semt, yaşamak isteyeceğim semt değil... @SametGkc , @Unique_xy
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()Daire altından daha iyi diyorsn değil mi bu görüşün zıddıni diyen arkadaşlar vardi
SametGkc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Unique_xy ()Selamlar.. Herkes alıyor.. Semtine göre değişmekle birlikte 1 1 ler benim baktığım en dsk 9-10 mlyn.. Bir de bu sitenin yenisi yapıldı; orda da evler 1 1 15-20 mlyn (en uygunu).
@Unique_xy
SametGkc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SametGkc ()Birde şöyle bakalım olaya; rakamlar misal içindir, 2 milyon para değerinde altın var iken 1 1 daire 2.5 milyon idi. Altın düştü 2 milyon para 1.7 milyona düştü konut fiyatı 2.8 milyon oldu. Yani herkesin 1 kg altını olmuyor. Dolayısıyla reelde hissedilen daire fiyatının artışı. YTD
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()knut pandemıyle hareketlendı altın 3 sene önce 1720lerdi gecen sene 4250 tl idi nasıl beraber yukselmıs oluyor
SametGkc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tolgaakbas ()uzun vade süründürüler artık, Şişirip verdiler milletin eline.
0BeğenmedimŞikayet
Karahan7 ()Kardeşim satılıyor, benim ikamet ettiğim yerde ev yapılsa ertesi gün satılıyor.. Millette para var sen aldanma yok demelerine
SametGkc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()Geçen sene 1 kg karşılığında ev aliniyodu ki hatta ben alacaktım vazgeçtim şimdi 500-550 gr karşılığında alabiliyorum aynı yerden ve düşünün altını 6250 den hesaplıyorum yani şu halde bile ev fiyatı artmamış oluyor
SametGkc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()Az yağ cekseydin günlük 3 lk verseydin kral sen olurdun :)))
SamurayX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SametGkc ()1 1 daire kovalıyordum şuan onada yanaşamıyorum. Hem altın hem borsa hisselerimden kaybım var. Yapcak birşey yok can sıkıyor.
General_S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
General_S ()Millette para var bakmayın siz canları sıkılan altın düşüyor diyor
SametGkc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hbbasri ()Herkese iyi günler. Aralık ayının ortasında daire satışım olmuştu 5960tl den yüklü miktar almıştım hiç ellemedim öylece duruyor yine aynı yerlere geldi. Eylül ekime kadar vaktim var sonumuz iyi olur umarım. Kötü oldu buralar, herkese sabırlar diliyorum.
1BeğenmedimŞikayet
SametGkc ()Konut fiyatları altın ile beraber yükseldi altın düştü konutlar hala yükseliyor. Aga kim alıyor bu fiyata bu konutları. Bizim elimizde ki para eridi hedeften uzaklaştık. Kim nereye yatırım yapıyor bu fiyata bu konutlar alınabiliyor hiç anlamıyorum.
0BeğenmedimŞikayet
General_S ()Rüyanda bile göremezsin insanlara korku salmayın
Lonly için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
General_S ()Hayırlı sabahlar sen batmazsın emin ol birazcık ıslanmışsın serinlik verir ))
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
efemes ()3697tl olur
Lonly için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
General_S ()Özellikle de gümüş tarafında parçalı alım güzel olurdu ama para yok))
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ ()hayırlı sabahlar kanka görusemıyoz battık yıne:)
General_S için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ ()silkelenmeyin deniz gözlüm silkemetreye göre şuan bu bir silkeleme hareketi alım fırsatı:)
General_S için cevaplandı (yorumu göster)