Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
fuhrer55 ()Yerini sağlamlaştıra sağlamlaştıra düşmesi endişe verici
-3BeğenmedimŞikayet
Lonly ()Ons 2500 olduğunda altın ne kadar olur
1BeğenmedimŞikayet
General_S ()@_BROKER_ civciv suratlım nasılsın iki oku üfle şu onsa
0BeğenmedimŞikayet
Kirilov ()Dip: 4186-4140
Hedef: 4800
Artık buralarda biraz oyalanır sonrası hedefe gider.
0BeğenmedimŞikayet
Salih_C ()Battuk battuk biri şu ons u durdursun :)
0BeğenmedimŞikayet
SamurayX ()Hocam burada bir grup vardı hatırlar mısın? Çok bilmişler grubu, sevgi pıtırcıkları grubu. Ne yapıyor onlar haber var mı? Bende engelli oldukları için gözükmüyorlar.
@SamurayX
enjöy için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()Herkese Günaydın
Piyasada fiyatlamalar bazen bir finansal ürünün reel değeri ile örtüşmez. şuraya düşmez ya da şuraya yükselmez diyemeyiz teknik olarak 200ema kırılması ve aşağı yönlü kırılmalar dxy nin güçlenmesine buda altın Gram fiytında düşüşü yavaşlatabilir
Trend 200 günlük ortalamanın aşağısında olduğu sürece XAU da ilerleyen günlerde düşüşün devamı da beklenir.
Rast gelsin @Şeyda_türk
1BeğenmedimŞikayet
Arsemia0202 ()Bence yazmayın engelleyin gitsin. Lütfen hocam
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Hayır hayır istemiyoruz böyle birşey.. lütfen (;
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Az sonra size aklımdan geçenlerin hepsini yazıp planlı bir şekilde en az 3 gün cza almayı düşünüyorum. Sizinle aynı havayı teneffüs edip gaydanızı dinlemektense paşa paşa yatarım. Azılı tfeci müneccim. @Yön_Kuzeydoğu
bashar89 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
WOLF_STREET_BEYAZ_ATLETLİ ()Dostlar telaşa hiç gerek yok, altın dibi gördü, düzeltmesini yaptı, bundan sonra yükselişler gelecektir, daha önümüzde TL kırılması var, az sabır
3BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Konu: #35015864 Grafik detay ve yorumları
Uzun vade altın biriktirenler için dert edecek bir şey değil. Altının gramı 20.000 tl olduğunda 6200'den ya da 7200'den almış olmak arasında çok bir fark olmayacak. Ben bu ay bir yıl aradan sonra tekrar altın almaya başlarım büyük ihtimalle.
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
bashar89 ()Destek falan yok, şelale devam diyorum. Sarı teneke uzun vadede her zaman kaybettiren bir şey olduğunu tekrar ispatladı. Neden böyle dediğimi ons altının tüm zamanlar grafiğine bakanlar anlayacaktır. Yatırım tavsiyesi değildir.
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Konu: #35015845 Grafik detay ve yorumları
Umarız söylediğiniz destek çalışır ve öngörünüz gerçekleşir hocam, moralimiz iyice bozuldu, saf suyun atmosfer basıncı altında donma derecesine kadar düştü maalesef, korkudan artık sanal hesaplara bile bakamaz olduk. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
musaelik ()Asıl sorun şu ki birden almamız elimizde nakit kalmalı dikkat edicem bundan sonra
Crazygsi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Crazygsi ()Sabretmeden satsak şuan gram fazlası olarak en azından kardaydık.
Aquapark için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Rica ederim kıymetli kardeşim her yonu ile yine açık ve net yorumlamıssın katılıyorum bazen olurya devamına ne yazsan bilemesiz tam öyle bir yorum tesekkurler saygı ve sevgiler.
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
İbrhmmm ()Hiçbir … olmaz
Aquapark için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Konu: #35015796 Grafik detay ve yorumları
Destek çalışıyor gibi.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
İbrhmmm ()Yine gel gel yapıyorlar dikkatli olun ytd
0BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Elinize sağlık. Çok başarılı bir çalışmaydı.
enjöy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Teşekkürler kıymetli hocam, aynen, siz söyleyince yazdığım senaryoları hatırladım haklısınız. Hem sayfadaki teknik temel olarak yorumlayan üstadlarımızın, hem de hissiyatım gram altın için buraların artık dip olabileceğini düşünüyorum, yanılabiliriz de. Hemen yükselişe geçmese de en azından bir süre daha yatayda tutunur diye umut ediyorum. Piyasalar muhakeme gücümüzü ve kimyamızı iyice alt üst etti hocam, belki de malda olduğumuz için öyle düşünüyor da olabiliriz. Saygı ve selamlarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Aquapark ()Altın uçar yukarı. sabredin. sarı herzaman kazandırır. sabredin goçlar.
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Konu: #35015739 Grafik detay ve yorumları
Emeğine sağlık kardeşim gelmesi şart mı daha önce dönse olmaz mı vs ? Soru işareti kalmasın kimsede diye soruyorum tesekkurler daha önce yorum ve görüşlerine katıldıgımı belirtmiştim zaten rast gele .
@BigFoRCe
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Konu: #35015719 Grafik detay ve yorumları
Gram altın tarafında 7200 seviyesi üzerinde maliyeti olanlar Ons altın da 4066/4097 seviyesi geldiğinde sağlam bir atış ile ortalamayı mutlaka düşürsünler. Bu alışları ons altın tarafında 4850 seviyesi geldiğinde elden çıkarmayı planlıyoruz.
Bu yorumu beni etiketleyerek yayabilirsiniz diğer kullanıcılara.
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)