Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
BonezCr ()Kur yönünde biraz duraksama dönemine geçebiliriz. Yatay seyirlerin görüldüğü günler görme olasılığı var. Artık güncel veriler ve güncel piyasa hareketleri izlenmeli. Tabi siyasal söylemler ve globaldeki seyirde piyasayı etkileyebilir. Kur üzerindeki iniş çıkışların normale ineceğini düşünüyorum.
0BeğenmedimŞikayet
BonezCr ()Adamların niyeti kuru yükseltip ülkeye döviz girişini hızlandırmaktı. Nitekim istedikleri oldu. Şahsi görüşüm döviz düşecek diye bekleyip hayal kuran varsa halleri suya düşebilir. O yüzden gidişatınızı tekrar gözden geçirin:)
0BeğenmedimŞikayet
timurcv61 ()17 gelir demiştim geldi de.
1BeğenmedimŞikayet
Bluestar06 ()evet full girdim. yılbaşına kadar devam..
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Horötos ()Bozmadım hiç ne yapsam acaba bozsam mı Çınar mı düşer mi
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Aldın mı kardeşim
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Horötos ()Bozsak mı arkadaşlar doları ne derseniz
0BeğenmedimŞikayet
Kimi ()Açıkçası müdahale bekliyorum. O yüzden alım yapmayacam. 17.5-17.6 görürse tamamını satabilirim
Horötos için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
umutov ()arkadaşlar, MB suanda kuru dengeliyor . asgari ücret acıklanınca yüksek rakam belirlicekler halk sevinsin diye sonra bırakcaklar gene 150 dolara gelecek asgari ücret. ondan arttırmıyorlar
0BeğenmedimŞikayet
Horötos ()Şuan Dövizde hala nasıl hareket edelim arkadaşlar bekletelim mi
Kimi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kimi ()Zararım yok hocam şuan fazlasıyla pozitif durumdayım. Faiz kararı çelişkili olduğu için yarı yarıya bekliyordum. Eğer faiz sabit kalsa satış, düşürürlerse alım yapacaktım sadece onu kaçırdım. Sağlık olsun :)
Eco_mistik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eco_mistik ()Hocam umarım toparlarsınız ama çok dikkatli olmanızı öneririm ytd
Kimi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Horötos ()Durum nedir dövizde para ne yapalım dostlar
0BeğenmedimŞikayet
Dreamer_ ()Banka uugulamalari bile calismadi ben hayatimda boyle sabotaj gormedim makas yuzde1.5 lara dayandi
0BeğenmedimŞikayet
Kimi ()Çok pardon hocam. Ben onu merkez Bankası açıklaması olarak anladım
Eco_mistik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
MrOpen ()Ben 2 parça için 14.50 - 14.60 iğne atmasını beklicem sahsen.
Ya da düştükçe daha çok almak şartıyla alınabilir ama makas dar ise, makas yüksek ise bir önerim yok :(
Caviiii06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
şahin35 ()Millet satmasin diye ellerinden geleni yapıyorlar
0BeğenmedimŞikayet
şahin35 ()Tfx iptal edildi
0BeğenmedimŞikayet
Eco_mistik ()Yanlış bilgi vermedimki asgari ücret aciklanma saat 3 e alındı
Kimi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Caviiii06 ()Arkadaşlar alım için önerilerinizi bekliyorum @AtmacaaFatih @MrOpen
0BeğenmedimŞikayet
BonezCr ()Bu söylemlerin ömrü kaç gün, kaç ay bilemeyiz. Çünkü her gün bir şeylerin değiştiği bir durum haline geldi ortam.
0BeğenmedimŞikayet
BonezCr ()M. b'nin metninden özet olarak analiz yapmak gerekirse... Turizm sezonuna kadar indirim olmayadabilir. Ülkeye girecek döviz durumana göre yeni izlenen politika tekrar gözden geçirilecek gibi bir söylem çıkartabiliriz.
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Fren patladı artık
Erzincann24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kimi ()Aferin sana. Verdiğin bilgi sayesinde alım fırsatını kaçırdım
Eco_mistik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Horötos ()Sistemler kapandı