Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Altınkes ()Basri dayı sence altın mi yoksa gümüş mu
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altınkes ()Arkadaşlar sizce altın mi gümüş mu daha çok kazandırır
0BeğenmedimŞikayet
Heykır ()O maaşı harcamasak hiç bitmez hey gidi insanoğlu harcamalar 5 kat arttı neye yetecek
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mesev ()Parite nasıl yapılıyor Kuveyt Türk kullanıyorum.
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Sakarya caddesinde kuyruk var
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bluestar06 ()18 de kalsa iyi ingiltere faiz artırımı yaptı. Euro 20 yi geçer 15 gün içince paritede yükselir.
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()18 mi olacak artık bu kardeşim aşırı deger kaybetti paramız
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Mb değişirse düşer ytd
Leonss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Leonss ()Şuan alım yapılmalı mı yoksa düşer diye beklenmeli mi?
0BeğenmedimŞikayet
Kilisli32 ()14,30 dan 25 bin euro ile teleye gecmisidm hala tl de kaldim ne yapmam gerek zararim cok lptfen bir yardim edin
0BeğenmedimŞikayet
Tahrip ()17 den 25.000 alındı bakalım
1BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Olmaması için bir sebep var mı?
Tahrip için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tahrip ()18 olur mu acaba
1BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Bulgar levası 8,77 Azerbaycan manatı 8,93 yorumu sizlere bırakıyorum artık.
https://altin.in/basri_dayi
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bluestar06 ()konuştukça yükseliyor verdiği zamı 10 dk. da aldı geri.
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Avrupa ve İskandinav ülkelerin asgari ücretlerine bir bakalım. Sonra nasıl yaşıyorlar bakmak lazım.
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()İşçi arkadaşlara hayırlı olsun.
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bluestar06 ()asgari ücret 4250 olarak açıklandı. Aynen katılıyorum. yaşam kalitemiz çok düştü..
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Çok değişen bir şey olmaz. Alım gücün ve yaşam kaliten artmadıktan sonra bir önemi yok.
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Full dövizdeyim. Yola devam bakalım.
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bluestar06 ()şimdi de TL kazancımız için asgari ücret açıklanıyor. Az önce döviz giderimizi gördük :))
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Dövizi sattın mı kardeşim
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Gelirimiz TL harcamalarımız döviz hesap kitap nasıl düzelecek :) Ben ekonomistim :)
0BeğenmedimŞikayet
Ksp40 ()Normal dediğiniz düzey nedir hocam 10 liradan borclandik şuan ki verilerle 250 bin zarar gözüküyor
Düzenli olarak aylık alıyorum
Kasım 5 11.230 2 k
Aralık 7 15.350 2 k
Bu saatten sonra ne olur kestiremiyorum
Kredi olayı mantıklı gelmeye başladı ama bu kadar zarardan sonra birde kredi faiziyle ortalama 23 liralara çıkar
Sabitlemis olmak da kâr diyorum ama vade 20 ay
BonezCr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Kaça geldi kardeşim
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)