Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Leytinant ()Hedef yazasım da gelmiyor artık. :( Makineyi % 30 düşük bedelle iade ediyorum. Alsınlar ekonomi planlarını ne ederse etsinler. Bir ekmek yediremediniz küçük üreticiye. Vurdum kilidi geçtim dövize, seyredeceğim.
0BeğenmedimŞikayet
Leonss ()Şuan almalı mıyım yoksa beklemeli mi?
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
nurioner76 ()Mudahaleler suanki piyasada anca alim firsati olur dipten almak icin onda da bankalar makasdan firsat vermiyor.. en guzeli ellemicen..
Dreamer_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Düşmesi için neden yok şuan
Horötos için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Aldığını tut kardeşim
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
nurioner76 ()Satarsan yarin daha pahali alabilirsin adetin azalir
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
batan_biri ()Bankalar alım için fırsat vermiyor, müdahale gelse bile. En yukarıdan da satsan aradaki makastan dolayı dipte de aynı yerlerden alıyorsun birim bazında döviz artmıyor malesef.
1BeğenmedimŞikayet
viyagara ()Türk halkı bunu gerçekten haketmemişti…
0BeğenmedimŞikayet
batan_biri ()kesinlikle haklısın, fakat para eriyip gidiyor gözümün önünde üzülüyorum. En azından cash paranın değerini sabit tutmak için beklemek lazım gibi geliyor aşağı da gelse yukarı da çıksa. Sattıktan sonra tekrar dipten toplamak için stres yaşıyor insan. En iyisi olduğun yerde durmak, elindeki tl ile de dipten almak için fırsat kollamak.
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bluestar06 ()aynen dayı bende öyle sinirden uyuyamadım gece 3 e kadar yorum dinledim. çok şükür zamanında yatırım yapıp 3-5 biriktirmişiz. biriken bile erimesin diye uğraşıyoruz. hayat pahalılığı çok canımı sıkıyor.
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Açık söylemek gerekirse almaya elim varmıyor. Satın alma gücüm yaşam kaliten düştükten sonra günü kurtarırsın. En fazla ayı kurtarırsın. Ya sonrası?
batan_biri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
batan_biri ()yarın 19 - 20'den almak için mi :)
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Walla dostum bu durumdan hiç memnun değilim içim ağlıyor. Geleceğim umudum yaşam kalitem refah düzeyim eriyor kayboluyor. Elime kar 50 bin bıraksa ne olacak :(:(:(
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Kim müdahale edecek. Şimdilik döviz toplamaya derdindeler.
Leonss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bluestar06 ()Dayı yılbaşında 20 yi görür bu hızla giderse. Kamyon hız rampasına girene yada çarpana kadar devam..
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Müdahale edemiyorsun ve sabitte tutamıyorsun. Faiz düşerse enflasyon ve döviz tam gaz yoluna devam eder. Ancak böyle seyrederiz.
Novice66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Bugün belli miktar çıkabilirim.
Narko17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Kamyon fren patladı ve yükünü aldı gidiyor. Şimdilik çıkmadım bekliyorum. Bundan sonrasına siz karar verin. Kar cepte güzeldir.
Dreamer_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Kamyon fren patladı ve yükünü aldı gidiyor. Şimdilik çıkmadım bekliyorum. Bundan sonrasına siz karar verin. Kar cepte güzeldir.
Mahalle_Simitcisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Narko17 ()Yarın Cumartesi ve piyasalar kapalı dayı
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çalışma_ekonomisti ()Tahminim pazartesi düşük kur görürüz panik satışları ardından tren kalmaya başlar
0BeğenmedimŞikayet
Çalışma_ekonomisti ()20 ye kadar yolu var dostum
Tahrip için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Leonss ()Müdahale gelir mi?
0BeğenmedimŞikayet
uğurtan_can ()Çıkış yok ocağa kadar
Mahalle_Simitcisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mahalle_Simitcisi ()Çıkış 18.50 mi?
uğurtan_can için cevaplandı (yorumu göster)