Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Şahin ile A8 aynı işlevi görmüyor mu mesela? A8 in 1 aylık kirası ile bir Şahin alınır. Neden A8 alıyorlar?
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()Doların 30 TL ye gelme ihtimali ne kadardır acaba
0BeğenmedimŞikayet
bashar89 ()Paranın yıllarca kalması için ne gibi bir sebep var? Üretim? Arge? Güvenilirlik? Kur dengesi ve enflasyonun kontrolü için kısa bir dönem faiz artışı elbette şart, ama uzun vadede bu faizlerle kimse zaten üretim de istihdam da yaratamaz, sektörler durur. Korkunç bir sarmala sokulduk.
50mg için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Bizim ülkede şu şartlarda para yatırım için kalmaz anca vur kaç için bizdeki kaymağı yemek için gelirler bu yıllardır hep böyle oldu özellikle 2018 den sonra ABD ile olan olaylar sonrası bizde dikiş tutmadı para gelmişse bile içerde kalmadı 3 çantayla gelen 5 çanta ile gitti biraz gerçekçi olalım bu faizlerde zaten sona geldik 2 veya 3 ay içinde indirim başlarsa şaşırma sonra görürüz bakalım o faizde kim kalacak
50mg için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
50mg ()Para çıkacak diye sartlanmayın. Para yıllarca kalabilir.2004-2014 arasi yillarca kaldı para. Reel getiri varsa para kalır.
Vertikal_Limit için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Vertikal_Limit ()Doların öyle 20 lere düşerdi demek ne anlama geliyor, iyi bişey mi olacaktı, 2 milyar dolar girdi, 3 milyar mı çıkartacan, aç para babalarına milleti yem edicen
1BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()O zaman osuruklu gte arpa çöreği bahane. Herhes dünden razı bazı malların pahallı olmasına. Degilmi. Yoksa alan olmazdı. Sonuçta aynı işlevi gören çok daha ucuzlarida var
50mg için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()O zaman osuruklu gte arpa çöreği bahane. Herhes dünden razı bazı malların pahallı olmasına. Degilmi. Yoksa alan olmazdı. Sonuçta aynı işlevi gören çok daha ucuzlarida var
50mg için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Bankanın kendi ile alakalı bir sorun olabilir
Esnaf_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Esnaf_bey ()hocam bu sabah tel bankaçılıgı ile denizbanka girdim ilk reklam çıktı önüme 54 fazi istermisiniz kabul ettim sırf meraktan vadeli hesap aç dedim... evet açmadı benımkısınıde deniz bank.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
50mg ()Maliyeti 10 dolar olan telefonu 50 dolara satsalar kimse almaz. Pahalı olacak ki fakirlerden farkları olsun seçkin insanların.
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
koruturk_palmiye ()gelen para sıcak para bayada fazla 700milyon civarıyken 2.8 milyar civarı gelmiş
faiz haricinde bişi almadan geri gidicek bu para yatırım yok
yada kurulan bir fabrika varsa duyan belirtebilir
o sıcak para dönerken dolar kaçpara olacak bakalım ...
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()32,05'ten alacak oluyordunuz, 95 kuruş için 7 ay beklenir mi?
Pyw için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Pyw ()Yıl sonu dolar Fiyatı 33,00 , kkm bitene kadar böyle.
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Ne hikmetse bizde ne kadar pahalliya satılırsa o kadar talep görüyor. Yanlış mıyım
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Vertikal_Limit ()Dışardan faize gelen fonların sattığı doların fazlasını alacakları için, merkezin topladığı onların sattığından çok daha fazla olması lazım. Kısaca fonlara giderken çoğunluk olarak milletin dolarını vermek en mantıklısı olur.
0BeğenmedimŞikayet
Kayserimanisa ()Carry trade için gelen dövizi ihracattan gelmiş gibi sahiplenmiş:). Tek tuşla gelen tek tuşla da çıkabilir
oxsy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
oxsy ()Almasaydık 30 un altına düşerdi. Halamın ... olsa, neyse ya. Millette inanıyor...
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Yine de temkini bırakmıyorsunuz:)
Kartal1453 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Kartal1453 ()25 bin yarın bozayım da mis gibi mevduata yatırayım sıktı dolar beklemekten 20ye düşerse burdan bide :))
tekaüt06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
salih2837 ()izin alsaydı dusurecekti!
izin gelmeyecegini yazdıgımızda gülüyorlardı::)
32 aşagısına yola yogurt dokmusler!
Kartal1453 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Acaba neden durdurdular mı yoksa bol TL likidesi var galiba ellerinde
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
_sans_ ()pazar günü aynı sorun vardı!
Sabahta açılmıyordu Muradım!
Mobilinden açılmıyor malesef!
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
selinesk ()20 yi sen rüyanda gör
Kartal1453 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Remzi Özdemir
Dünyanın her yerinde bin dolara satılan telefon Türkiye'de 3 bin dolara satılıyor. Elin Amerikalısı milyar dolarlık yatırımla her bir telefondan 100 dolar kazanırken Türkiye 2 bin dolar vergi alıyor. Tıpkı otomobilde olduğu gibi
Hakikaten ülkemizde vergiler ciddi boyutta her ürünü Avrupalı dan pahalıya alıyoruz