Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Daha önce de neler neler söylediler mirim, 22 yıldır dinliyoruz.
Öyle her sabah bakarsınız, artmıyor mu diye:)
Alper44 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Alper44 ()Bak demiski biz alim yapmasak muhtemelen 20 li rakamlarda olurdu demis sizden topladigi muhimati sizlere karsi kullanacak devir benjo degil zan foizzz zamani
tekaüt06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Korkmayın mirim bu sabah da artmadı:)
Alper44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alper44 ()Günaydin Dolar artmiyor mu mirimler:)
0BeğenmedimŞikayet
50mg ()Teşekkur ederim ilginiz için. Ne oldugunu biliyorum reel getirinin. Dolar artmaya başlayinca bizimkilee faizi arttirmak yerine eldeki dolarlari yakip dolari yaktilar. Yabancilarda getiri yoksa biz yokuz diyip paralarini cektiler piyasadan.
Unicorn34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()Bist'te olduğu gibi dolR robota bağlanmış durumda ...2 rakam belirlenmiş duruma ne onun altına ne de üstüne çıkarmıyor algoritma.
0BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()Bir de memur maaşları ve ikramiyeleri bilseniz... şu an 2 milyon ikramiye alıyor dersem inanmazsınız.. bir de her yıl bir kez 13. maaş... tüm çalışanlara... para nereden mi gidiyor, bilin bakalım?
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Maydin55 ()Selamlar çelik hocam, Nasılsınız , iyisinizdir inş. nasipleniyoruz yorumlarınızdan. Benim bi sorum vardı, şükür faize bulaşmamak için şimdi biz dolar - euro almaya devam edile bilir mi yoksa düşebilir diye farklı neye yönele biliriz. Teşekkürler
Şimşek'in açıklamalarından sonra
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
selinesk ()Tether niye düştü
0BeğenmedimŞikayet
TRON_TR ()Dolar o kadar tabansız değil. Sadece uyukluyor.
Mayıs'ın sonu Haziran dır. Sabır.
Unicorn34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Kuzey Kıbrıs'ta Nisan ayı enflasyonu yıllık yüzde 95.5 olmuş a. ücret 29.640 TL ye yükseltilmiş bu ayın başında
0BeğenmedimŞikayet
Lord90 ()Bizde niye yok
Unicorn34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()İşte onu diyorum bu işe çomak sokmak isteyen birileri ani bir düşüşle işi karıştırabilir
Unicorn34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Rocka ()30 altına giderse ihracatçı çöker.
Unicorn34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Unicorn34 ()Her iki yönlü müdahale edilmesine şahsen karşıyım.
Fiyat istikrarını sağlamak demek yatırımcıyı bir tarafa yönlendirmek demek olmamalı.
Sürdürülebilir bir anlayış değil.
DoLaRcI4151 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
DoLaRcI4151 ()Yükseltmeyizde dememişmi :)
Unicorn34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Unicorn34 ()Admin vermiş cevabı :))
sterlin5676 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Unicorn34 ()Ha Ali veli, ha veli ali
İsteyen istediği şekilde yorumlar.
Faiz oranı enstrumanı ile denge kurma çabası.
Doğru bir politika anlayışı olmadığını zaman gösterecek.
atesank2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
atesank2023 ()diyor ki düşerse talep artabilir o yüzden düşürmüyoruz.
Unicorn34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Hemde uc yıldız
sterlin5676 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sterlin5676 ()Gündem takip etmeden nasıl yıldız aldınız hayret edici bir durum
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, sitede kalma süresi, altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.
Unicorn34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Unicorn34 ()Reel getiri enflasyon üstü faiz demektir.
O yıllara tekrar bakın
50mg için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Unicorn34 ()Mehmet Şimşek eğer piyasadan dolar almasaydık 30 altına giderdi demiş.
Satır arasında diyor ki,
Düşürmeyiz :)
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Trout ()Müdahale etmezse gelir
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
nardolar ()Bemim için şahsen sorun olmuyor kkm , 50 yerine yüzde 40 ımı alıyorum dolar fırlarmı diye korku yaşamıyorum.
Pyw için cevaplandı (yorumu göster)