Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
murat08 ()Teşekkürler hocam
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()UBS stratejistleri geçen hafta bir notta altın tahminlerini Eylül ayı sonu itibarıyla ons başına 2.500 dolara, yıl sonu itibarıyla ise 2.600 dolara yükseltti.
0BeğenmedimŞikayet
ruvanay ()Heyecan başlasın uyumak yeter.
1BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Buna 2 farklı gözden bakabiliriz bazısı dinimizce uygun görülmediği içi faize bulaşmak istemiyor diğer bir deyimle gerçek enflasyon rakamlarının yüzde 70 değilde daha yüksek olduğunu düşünürsek mesela yüzde 120 civarı yüzde 60 bile olsa kayıptasın her türlü bu şekilde de düşünüyor olabilirler
murat08 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
MS$ ()Ben de 50 miligram akıl yok. ben o yüzden dolardayim
50mg için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
trader_mrader ()Sadece dini benimki başka bi sebebi yok
murat08 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
50mg ()Sen risk primi muhtesem olan 30 trilyon borcu olan Amerika nin dolarina yap kardeşim. Suan sıcak para ülkeye yagiyor. Yapan yapiyor.
MS$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
murat08 ()Arkadaşlar mevduata girmeyen arkadaşların sebebi sadece dini hassasiyet mı yoksa başka nedeni var mı ?
Çok çılgın faiz oranları var fakat bunun çıktısı herzman paranın pul olmasi ile neticeleniyor
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Yas tık altından çıkarılması için büyük umut bağlanan birikimlerin geçen ay 4 bin tonu aştığı tahmin ediliyor
Baya büyük bir miktar
0BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Yok mültecilerin Türkiye'den çıkmasına engel oluyoruz. Bunun karşılığı da para veriyorlar.
ArabınKardesiSulo için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
ArabınKardesiSulo ()Roma gezisi yapıyorlar mi
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
DolarDuser ():D
Güzel plan, sevdim
MS$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()İkinci bir sorun da para karşılığı mülteci almayı herkes kabul etmiyor. Ruanda ve biz hariç.
MS$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Kesinlikle doğru ama sıfırın altında olan bir şeyi veremiyorsun teorik olarak.
MS$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
MS$ ()tamam -6 >-75 den çok fazla.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Rezerv artmış derken 6 milyar dolar daha alırsak sıfır dolarımız olacak.
MS$ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
MS$ ()risk primi yatırım yapılabilir seviyesinde değil. Gana ile aynı
50mg için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
50mg ()Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek X hesabı üzerinden bir paylaşım yaptı. Şimşek yaptığı açıklamada, "Risk primimizi gösteren CDS son 4 yılın en düşük seviyesinde" ifadesini kullandı.
2BeğenmedimŞikayet
MS$ ()hazır rezervler artmışken. kasada para var. biz onlara 1 milyar avro verelim onlar baksın.!
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()AB Trdeki Sryliler için 1 milyar Avro daha gönderiyormuş.
4BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Önemli olan bu rezervleri koruyabilmesi o zaman güzel olur yazın biriktir kışın harca mantığı devam ederse güzel haber olmaz çünkü bize gelen paralar kalıcı istihdam için değil vur kaç için geliyor yani gelen para ile kaymak alınıyor sonra çekilip gidiyor ben her sene bu şekilde yabancıya bedel ödemek istemiyorum
50mg için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
50mg ()Açsanız yemek söyleyeyim.
Kaya4848 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mavi_Gezegen19 ()Son gülen iyi güler:)
Kartal1453 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kaya4848 ()Hangi haberden bahsediyorsun... açlık ve fakirlik sınırınaysa... yanlış okudunuz herhalde...
50mg için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
50mg ()Ne güzel haber.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)