Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Faiz yüksek dedik düşmeye başladı kur stabil bistte ise işi bilmeyeni biçiyorlar yani bizlerin parasını eritmek için her yol deneniyor herşey dışardan gelen yabancı için onlar kazansın yeterki mantık bu dostum maalesef
Pyw için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Pyw ()Murat a katılıyorum her şey yapmamanız üstüne kurulu. Faiz bile 1,2 ay yüksek ondan sonra düşüyor. Ne varsa kim ler için zenginler için her türlü imkan var.
0BeğenmedimŞikayet
koruturk_palmiye ()kendi kendine kazık atmak dedikleri bu olsa gerek
içerdeki döviz hsp larına serbest kur uygulasa bozanlar olacaktır
bunlar dışardaki döviz yatırımcısına içerden para cıkışına izin veriyorlar
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gazikomando ()yine mesajlar cıkmıyor
1BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()İşlem yapmamamız için her türlü dümen dönüyor içerde yalnızca yabancıya ballı kaymak veriyorlar bize ise onlara verilen faizin bedelini ödemek düşecek yas tık altına 4 bin ton altın biriktirmiş yerliler o kadar dil dökülmesine rağmen çıkarmıyor kimse demekki hala güven aşılayamamışlar içeriye sadece dışarıya umut bağlanmış onlarda umarım sonbahar gelince o gelen girdiler çıkmaz bakalım o zaman piyasa böyle stabil kalabilecek mi gelen yabancı bizleri biçip gidiyor
ares3434 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Doların kendi başına yaptığı bir şey yok:)
Almazsak düşer, satmazsak fırlar dönemi dönüşümlü devam ediyor:))
maXi_3226 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ares3434 ()Öyle psikolojik bir baskı varki satsan 31.85'ten kapacak bedavaya gidecek dolarimiz, alsan 32.50'den pahalı almış oluyorsun düşsün alalım diye bekliyoruz dusurmuyorlar diger tarafta kagitcilari biciyorlar 10bine kadar endeksi indirebilirler
-2BeğenmedimŞikayet
ArabınKardesiSulo ()Bizde balya balya para yokki heriflwr paralardan Eyfel kulesi yapıyorlar nerdee yiynn bakım yiynn
Alper44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Ötesini geçtik, Edirne'ye bile gidemiyoruz mirim.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Vize randevusu bile vermiyorlar sana çünkü ülkenin vatandaşlığını 400 bin dolarlık ev alma karşılığı sattın. Edirne'den öteye gidemezsin maalesef.
ArabınKardesiSulo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alper44 ()Sen gidemezsin zaten kaybolursun oralarda arabiyee adam kazandi başkan diyeceksiniz şimdilik!
ArabınKardesiSulo için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
maXi_3226 ()Dolar yaya bıraktı
-1BeğenmedimŞikayet
akifuysal19a77 ()Dolar artik yerinde durmayacak.
3BeğenmedimŞikayet
Ezeb ()Henüz hazmedememiş mirim, ayrıca çok kötü kuyruk acısı oluşmuş gibi duruyor:)
tekaüt06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mftz ()Dolarda yükselme bekleyin artık. Çünkü dolarımı bozdum. Bu kadar sabrettim. Benim bozmamı beklediklerini biliyordum:) Hep böyle oldu.
1BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()Hem de 17'ye karşı.
tekaüt06 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Roma seyahati sizi incitmiş mirim, yapacak bir şey yok, adam kazandı.
ArabınKardesiSulo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ArabınKardesiSulo ()Roma seyahati de yapar mı yukarılarda malum biz gidemiyoruz da
Saykom için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Hangi kitapta yazıyor bu faizin helal olduğu bizmi görmedik tövbeye gel kardeşim
habibx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Saykom ()Eninde sonunda yukarı gidecek, yazın turizm den gelen sıcak döviz doların hareket etmemesi için hala geçerli bir sebep. Benim tahminim hareketlenme eylülden önce başlamaz. Ytd
Bobayusuf_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Saykom ()Tabiki de öyle bunu herkes biliyor, farkındaysanız değerlerin stabil kalması halinde şuanki güncel faiz oranının hesabı bu. Oranlar yükseledebilir.
Bobayusuf_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bobayusuf_ ()Bu oranlar mb bankasının günlük repo faizleriyle değişiyor. Burada değişken bir faiz söz konusu yani ileri bir tarihte oranlar düşünce ortalama da düşer.
Saykom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bobayusuf_ ()Yukarı gideceği kesin uzun vadede, asıl soru ne zaman yukarı gidecek?
akifuysal19a77 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bobayusuf_ ()Kısa vadede değerlendirebilirsin, bu vadede sana bağlı. Kaldı ki abd borsalarına 1 ay önce attığım para %8 civarı bir getiri yaptı. Ne kadar risk o kadar getiri.
murat08 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
50mg ()Sizin dininiz de helal olabilir. Saygı duyuyoruz. Faizi yiyorsun diye ilginç çıkışlar yapmana gerek yok. Bizim umrumuzda değil. Vicdanını rahatlatmak istiyorsan bizi kullanma.
habibx için cevaplandı (yorumu göster)