Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Bitirdiler_bizi ()Bu günümüze şükür kardeşim. tüm inanların, bayramı mübarek olsun. tekrarlarıda nasip olması temennesiyle...
Pozisyonunu al; tabiatı, börtü, böceği izlemeye başla
Saygılar, sevgiler
gorkemmmmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
koruturk_palmiye ()dolar alan yaya kaldı yani değil mi, ama ne vadede !
2.65TL ikende topluma dolara tıpkı bu sizin bu gözle baktırılmak isteniyordu
yazık bakın şimdi kaç yazıyor yukarda sayfada...
Scorp1ons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
metal_yatırım ()Ben zaten %90 mevduatta, %10 altındayım. Hiç dolar yok. Ama en uygun durakta full altın almayı düşünüyorum. Ben sadece olacakları söylüyorum. Yüksek faiz uzun sürmeyecek zamanını kestirmek lazım.
Scorp1ons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Scorp1ons ()Arkadaşım halen anlamadın demi? Ah be kardeşim 1 sene sen paranı erittin yabancı bile TL geçti sen dolar da kaldın yani kademeli oldun yazık ki senin gibi insanlara!
metal_yatırım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Scorp1ons ()Hocam bu ukalalık değil bilmeyen insanları yönlendiriyorlar resmen! Yazık ki en büyük ekonomiye zarar veren bu çıkarcı zihniyeti eğer parasını TL faize koysa kazandırdı, borsaya koysa katlardı peki dolarda ne oldu! Parası %20 en az değer kaybetti!
Ezeb için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Dolar bozdurup mevduata girmenin yan etkileri bunlar.
Yapar böyle:)
Ezeb için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
metal_yatırım ()Yabancı faizden çıkıp faize koyduğu parayı %20 fazlasıyla piyasadan çekince ne olacak bakalım.
Scorp1ons için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ezeb ()Siz ekonomi konusunda uzmana benziyorsunuz dedik ama aynı zamanda ukalalık ve saygısızlık gibi konularda da uzmanlığınız var gibi görünüyor.
Scorp1ons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Bunlar sığ piyasada olağan şeyler yükseldi uçacak diyen öğrensin
Scorp1ons için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
Scorp1ons ()Her ay 1 TL artacakmış gel ben sana zekatımdan vereyim 1 TL bu işin gırgırırı neyse gerçek şu ki o sadece bir anket.. yani bu faizler düşmedikçe dolar bitmiştir şu anda dolar bolluğu var paşalarım ahahahhahahag
0BeğenmedimŞikayet
Paraali ()Enflasyon gerçekte her ne ise dolar kuru er yada geç o oranda artacak. Yıl sonu 38tl olma ihtimali bana göre %0 bile değil
Pyw için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Konu: Makaslar düşecek

1BeğenmedimŞikayet
berkçe ()Valla 4 aydır kur aynı yerde artış falan göremedik ama çarşı pazarda haftada bir artış var mallarda
Pyw için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
selinesk ()Her ay 1 tl artarsa yabancı kaçar bi anda 38 i görürüz ekranda anlaşmışlar işte faizi al sonra dolarını artır git diye ama o anlaşma ne zaman biter ilk faiz indiriminde biter onun haberini alan çoktan doları almış olur
Pyw için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Pyw ()Dolar TL kuru için yıl sonu 38 TL belirlenmiş. Yani her ay 1 TL artacak. Temmuz ayı 33 TL. Daha neyi anlamadınız hep 32,30 geri gelecek diyorsunuz. Abartma huyumuz artık akıl mantığı geçiyor pes.
0BeğenmedimŞikayet
selinesk ()Çıkış harcı da mı varmış botla gitmek mantıklı o zaman :)
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()Yunan adaları daha ucuz olduğu için yerli turizmi desteklemek amacıyla yurt dışı çıkış harcına odalı bir artış bekleniyor
0BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()Ülkede var mı da sitede ekonomiden anlayan olsun... durum ortada...
Ezeb için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ürkütücü_zombik ()Ve bunların hepsi enflasyonla mücadele adı altında yapılıyor
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ürkütücü_zombik ()Sonuçta 6 aydır dolar tutan zarar etti. Zaten öyle bir düzen kurulmuş ki yerel halk dedikleri Türk halkının elindeki serveti bitirmek. Plan işliyor. Elinde dolar tutan da tutmayan da zamanı geliyor servet azalımından payını alıyor
Scorp1ons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
berkçe ()Doğru zaten 32 den bozuyolar şuanda
Scorp1ons için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
altinmaster ()Kağıt üzerinde oynayarak doların parçasından tutup aşağıya çekmekle dolar düşmez. Doların fiyatlaması tamamen ülkenin ekonomik gücü ile alakalı. Yatırım, istihdam, üretim, ihracat vs. Bunlarla alakalı bir ışık görüyorsan onu söyle. Üretim maliyetlerinin her geçen gün arttığı bir yerde dışarıdan sürekli ithal ederek kendi üreticin ile rekabet içerisine girersen sonuç belli. Artık market raflarını ağırlıklı olarak ithal mamuller süslüyor maalesef. Kafayı faiz işlerine değil de bunlara yor bence.
Scorp1ons için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Vertikal_Limit ()Faizin düşebilir olması enflasyonun düşüyor olmasıyla alakalı, baz etkisi falan değil, gerçekten düşüyor olması lazım, yoksa faizi bırak indirmeyi arttırmak bile gerekebilir
1BeğenmedimŞikayet
Ezeb ()Sitede ekonomiden anlayan pek yok sanırım ama siz ekonomi konusunda epeyce uzman görünüyorsunuz...
Scorp1ons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Alım satım yapmayacaksanız 2 metrekareden gerisi boş mirim.
trader_mrader için cevaplandı (yorumu göster)