Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Atlas____gold ()Bayram sonrası arkadaslar 33'10 kuruş beklentim var ytd dir
0BeğenmedimŞikayet
selinesk ()Hocam 32.80 altı şu an yorum var mı
_Siyah_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Doların çıkması inmesi gibi bir derdim yok mirim ama çıkması imkansız da diyemiyorum önceki tecrübelerime dayanarak, hele mb almasa 25 olur lafları da pek inandırıcı gelmiyor doğrusu.
Faizlerin de öyle uzun süre yüksek kalacağını düşünmeyenlerdenim.
Scorp1ons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
DarkDragon ()Bence burayı çok sevdi özellikle 32 yi inşallah 2 yıl buralarda kalır
Scorp1ons için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Scorp1ons ()Halen saldı diyorsunuz ya! Dolar hiç çıkmadı ki salsın ?
0BeğenmedimŞikayet
Scorp1ons ()Hocam bu kadar faizler yüksekken imkansız dolar çıkamaz sene sonuna kadar doları zorlarlar ama yabancı para birimini istemiyorlar belli bir süre mb almada dolar 25 TL
tekaüt06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Ben vadeliye geçemiyorum mirim, borsadan da anlamıyorum.
Scorp1ons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Scorp1ons ()6 aydır full dolardan TL ye döndüm dolar olarak kazandığım para inanılmaz dolar bazında da ayrıca borsada yatırımlarım da büyük kamil gibi beklemedim.. umarım siz aylardır paranızı dolarda eritmemişsinizdir
tekaüt06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Çok var mı sizin vadeye de?
Cihanara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Uzun vadede değildir inşallah paranız:)
Scorp1ons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
DarkDragon ()Serbest piyasada 32.30 dan satılıyor beyin yokki buraya bakmadan beyin kurumuş adamda
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
DarkDragon ()Ölecek ölecek o dolar çıksın diye burda yaşlandı dolar dolar diye
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Yükselmesini isteyenler salınca sinirlenir elbette
atesank2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
atesank2023 ()20 kuruş saldı burada hemen sinirlenmiş
Cihanara için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Cihanara ()Serbest piyasada $ 32.45'i hic gecmediki zaten:) Su an 32.19'dan satiliyor. Burayi ne icin kim takip ediyorum bilmiyorum. Haftaya Pazartesi ekranda 32.20 filan yanar muhtemelen
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Resmen dalga geçiyorlar kurla ne oldu da bayram önü 32.86 ya çıkarılan kur yeniden aşağı çekiliyor kimler satıyor özellikle bayramı fırsat bildiler kimse alıp satamasın diye yukarı çıkardıkları kuru yine piyasa kapalıyken indirmeleri resmen şaibe
1BeğenmedimŞikayet
Bitirdiler_bizi ()Aleykümselam kardeşim
Çok şükür bu günümüze. sizlerede, hayırlı bayramlar...
Saygılar, sevgiler
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
metal_yatırım ()Kardeş bu benim hesabım değil. Yabancı yatırımcı dedikleri tefeciler Türkiye'de 100.000$ bozdu kur garantisi de aldı diyelim. Türkiyede dolar bolluğu oldu. Daha sonra faiziyle birlikte türk parasıyla kur garantisi aldığı doları 120.000$ olarak alıp gidince Türkiyede bakalım dolar bolluğu olacak mı? Bende dolar yok bu arada mevduatı bir süre değerlendirdikten sonra altın almayı düşünüyorum.
Scorp1ons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Scorp1ons ()Ah be şekerim ben her gün paramı katlarken sen doların kendi enflasyonu ile eritiyorsun ama beyin de erimiş sende keşke kalmış olsa hesap yapabilseydin :)
tekaüt06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Scorp1ons ()Kardeş be gerçekten sizin hesabınız çok acayip :)
metal_yatırım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Scorp1ons ()Hocam fed faizleri indirmediği sürece altındaki baskı devam edecektir, altın yönünü belirlemedi o yüzden benim güvenli limanım borsa tabi tercih meselesi başka! Dolarda kalanlar da hayal görmeye devam keee ?
metal_yatırım için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
mapavrili53 ()Dolar için mapavrili53 yorumu (4 gün önce) Cevap yaz
teknik meknik yok bayram sonsarı 32.20 devamkeee:))
0BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()Yine 32.30 olacak sanırım
trader_mrader için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
trader_mrader ()Dolar son şakasını yaptı
1BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Abi selamlar hayırlı bayramlar dilerim nasılsın
Bitirdiler_bizi için cevaplandı (yorumu göster)