Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()B ol yapma kardeşim il yap hadi ötede oyna endamını görsünler bende sizden bıktım o ne olacak
Caddy84 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Caddy84 ()Sitenin sahibi gibisin sabahtan akşama kadar atıp tutuyorsun insanlar bıkmış artık sizden
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Caddy84 ()Zarar edersin dolar 90 günde uçar
Kayhan_Kahomen_PULURBEY için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Trout ()Şu adamı dikkate almayın adam sürekli dolar uçsun diye bakıyor olumlu gelişmeler hep manipülasyon ona göre
0BeğenmedimŞikayet
sell05 ()Vade uzun.
Kayhan_Kahomen_PULURBEY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Sizlerde gerekeni yapın kardeşim hakkınızı yedirmeyin
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kayhan_Kahomen_PULURBEY ()Evet KKM'nin yarın son günü. Bakalım yeniden yapacak mı? SMS ile bilgilendirme yapmışlardı ama genede bakacağım. Eğer yapmıyorlarsa 92 gün %43 faize yatıracağım. İş Bankası. :(
0BeğenmedimŞikayet
_sans_ ()Emeklinin cöbünde çay içecek para kalmadı bu aralar!
hayırlısı olsun!
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Hiç çıkmayacak aylarca sa bit duracak deseler o zaman belki yaranırlar size arkadaşlar azıcık gerçekçi olalım TÜİK gibi rakamları saklamamızı beklemeyin neyse onu konuşuruz
1BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Bu site son zamanlarda ne garip olmaya başladı hakikaten şaka gibi insanlar var çıkacak diyene de kızıyorlar düşecek diyene de sizi mutlu etmek için ne yapması gerekir bu insanların söyler misiniz siz ekonominin gidişatından bi haber değilseniz suçu ne bu kişilerin az saygı duyun yorumlara
2BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Cebinde 3 kuruş doları olanlar yüzünden dolar 30'u geçti zaten, 2 lira iken 3 olacak diyenlere de boş yorumlar bunlar diyorlardı, 5 iken 8 olacak diyenlere de, 10 iken 20 olacak diyenlere de...
Siz o zamanlarda da demiş miydiniz:)
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaali ()Görünen köyün uzağı olmaz
8 liralardan buralara gelen dolar faizler bu denli yüksekken düşmüyorsa
Faizler bu kadar yüksekken piyasa dönmüyorsa ekonomide bu kadar kötüyse faizleri seçimden sonra indirmeye mecburlar e ozaman görünenin uzağı olmaz
-1BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()O senin istediğin sanırım elinde 3 kuruş doların var diye boş yorumlar yapıyorsun
Vedolizim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Qürkan ()Sebep *37 450 olmaz mi
Vedolizim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Vedolizim ()Enflasyon şelale dinlemez hesap ortada asgari ucret 437 dolara denk gelmeli
DaşmıYiyelim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
onbaşıı ()Dolardan euroya geçmek için destekleri söyleyebilir misiniz rica etsem
0BeğenmedimŞikayet
BurakGurcay ()o kadar haklısın ki sonuna kadar seninle ayrı fikirdeyim ama elden bişey gelmiyor maalesef :( üzüntüyle düzene ayak uydurmaya çalışıyoruz
Esnaf_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BurakGurcay ()kanka bilmiyorum bende onu merak ediyorum gerçekten bana vuracaktı diye 2006 girişliyim ben
sell05 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
_sans_ ()selam dostlar!
1BeğenmedimŞikayet
sell05 ()Takip edemedim. bu 7200gun işi halledildi mi?
BurakGurcay için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Esnaf_bey ()Hocam ben esnafım . çevremde dogal olarak esnaf. sana şöyle söyleyeyım 100 esnaftan 10 tanesi ya ödüyor yada ödemiyor . ödeyemiyor 6000 tl küçük gözükebilir belki ama kazanması gerçekten zor. zaten küçük esnaflık bitme noktasında. meydan büyük esnaflara kalırsa o zaman istedikleri gibi oynarlar. nasıl eskiden bakkalar vardı marketler açıldıkalrında ucuz ve kaliteliydi. şimdi bakklar bitti marketler hergün fiyat etiketi değiştirmeye yetişemiyorlar. he müstehak mı evet müstehak ! ama suççsuz günahsız gençler var onlarada yazık günah!
BurakGurcay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BurakGurcay ()devlet emekliye yaptığı zammı işçi ve iş verenin üstüne yükledi çok güzel bi şekilde :) hayırlı olsun
-1BeğenmedimŞikayet
BurakGurcay ()kral Bağkur 6000 tl olmuş :) sabah dedim şaka gibi geçen sene 4000 oduyordum :)
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Fakirlerden toplanan vergiyi ucuz kredi olarak zenginlere dağıttılar. Böylece fakir daha fakirleşirken, zengin daha da zenginleşti. Ama buna en büyük desteği fakirler verdi. İşin eğlenceli kısmı orası.
sell05 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Unicorn34 ()Ukraynadan buğday ithal edildiğini biliyor musuz.
Halen 4 milyon ton eksik buğday üretimimiz.
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)