Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
2BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Önceki gece motorine 1 TL 38 krş fiyat artışı yapılmıştı çok geçmeden 2. artış haberi geldi bu geceden itibaren motorine 1 TL 40 krş daha fiyat artışı öngörülüyor
Bir Z A M da benzine bu geceden itibaren benzine 2 TL fiyat artışı bekleniyor
Ceplere kuvvet arkadaşlar
0BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()Bşr banka 1 milyardan fazla kredi alacağını 700 milyon karşılığı başka bir kuruma satmış yani bir kalemde 300 milyonu silmiş gözden.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()Yüzde 20 lerde iken faiz, enflasyon yüzün üzerindeydi... en azından şimdi de negatif korelasyon var ama yüzde 50 veren banka bile var
Elvis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Bankalardan kredi kartlarına yönelik yeni adımlar
Bankalar müşterilerine gönderdikleri mesajlarda nakit avans çekilerek döviz varlıkları alımları veya mevduat faizine yatırılan kredilerde kredi kartınız kapatılabilir mesajı göndermeye başladı
1BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()An. ket sonuçları mı iyi değil acaba, emeklilerden sonra kamu işçisi de görüldü... ah Dostoyevski öldürdün beni
1BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()"Her şeyi anlıyorum, işte bu beni öldürecek" DOSTOYEVSKİ
1BeğenmedimŞikayet
Elvis ()An itibarıyla TL faize bulaşan kaybeder bence. Başka yollar arayın.
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Teşekkür ederim eyvallah desteğin için öyle yapıcaz artık çaresiz
Unicorn34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ALICIKUŞ4270 ()Ee dostlar geçen hafta söylediğimiz gibi gümüş uçuşu başlamış görünüyor. Sabırla bekleyip kademeli alış yapanlara hayırlı bereketli olsun
-1BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()Aç tavuk gibi konusdun
Vedolizim için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Unicorn34 ()İlk anteni takmışlar :))
1BeğenmedimŞikayet
Unicorn34 ()Dostum kimseye cevap verme.
Sen sadece yırumunu yap.
Çekemeyen anten taksın.
:))
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
Vedolizim ()Benim portfuyumu görse küçük dilini yutar herkez bilir ben dolar tutmam
tekaüt06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Vedolizim ()Benim dolar tutmadığını bu enflasyonda dolar bile kurtarmaz diyen adamami elinde dolar var diyorsun dolar 40alti ay içinde olcak buda yüzde otuz denk geliyor o bile beni kurtarmaz
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()Herkez anladığı gibi ben oralara gelir gelmez demiyorum o kişi cebine göre yazıp çiziyor belki daha da yukarı gider bunu burada bilen çıkmaz
tekaüt06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Alıştım artık dostum ne yapalım bende anlamadım :)
Denge27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
conquerror ()Keşke olsa hekimlik be mirim. kötü bir sosyal bilim mezunuyuz
tekaüt06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Denge27 ()Gelen giden sana sarar oldu :))
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Denge27 ()43 yaşında emekli olursan öyle olur :)) 10 bin maaş almak için yıllarca 6 bin prim öde güzel iş
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Böyle kişilere şaşıyorum tek amaçları insanları karalamak yazdıklarım neden insanları bu kadar rahatsız ediyor anlamıyorum demekki doğru şeyler yazıyorum ki bu kadar dert olmuş içlerine istiyorlar ki hiç bişey yapma sus otur o zaman dediğiniz gibi buraya gelmenin de bir anlamı olmuyor
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()zaten burada olmanın amacı da tam bu... forum sitesi... görüşlerine katılırsın ya da katılmazsınız. Mevlana der ki:"Sizde bir elma bende bir elma elmaları değiştirirsek yine bir elma; sende bir bilgi bende bir bilgi bilgileri değiştirirsek olur iki bilgi."
Caddy84 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Trout ()aynen de dediğin gibi onun tek derdi dolar uçsun uçmazsa tokmak cı tutuyor bu isin sonu iyi değil diyor olumlu gelişme oldu mu manipülasyon yapılıyor kısaca dikkate almamak gerekli
Caddy84 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Sende çok içerleyeceksin diğerleri gibi daha dur :)))
Caddy84 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Caddy84 ()Bu Tekirdağlı Murat adlı şahıs boş yapma yazmış kendinin işi gücü yok burada sabahtan akşama kadar atıp tutuyor boş gezenin boş kalfası sanırsam :) sanane dolar dan yok o kadar olacakmış yok bu kadar olacakmış yok merkez tutuyormuş dolar yakıyormuş günlük girer bakarsın çıkarsın bu şahısın çiftliğimi burası
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Sizden bişey istemiyorum azıcık saygı bekliyorum bu kadar zor olmasa gerek cidden sırf bana çatmak için yorum yazmaya yorumlayın direk konfor yapın bu kadar basit arkadaşlar lütfen yoruldum artık eğer yapmazsanın ben yapmak zorunda kalıcam yeter artık