Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Egea ()Sıkıntı yok devam arda sat al yapıyorum ondan kraliçe bana kıyamaz :)))
Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tesla_Gun ()Hanımın ağabeyi orda görevli. Hemen her Şubat tatili gideriz biz Konya'ya. Ben Konya'yı seviyorum. Yemeklerini ayrı seviyorum. Son söylediğine de doğru söze ne denir derim:)
katu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
katu ()@gnlde gümüş için bugün başka bir paylaşımın olmadı değil mi, atlamış olmayalım.
@Ecilipse
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Yazdım ya bugün. 2.49x üstü pozitif. Kritik rakam diye.
Ama orada problem gümüş ons. Gün boyunca dipleyemedi bir türlü.
Ecilipse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
katu ()düşündüm taşındım ben bu sayfadan önce Konyalı olduğunu söyleyen biriyle tanışmamıştım ama buradaki Konyalıları sevdim :))
Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tesla_Gun ()@katu bu gençlik Nasreddin Hoca'nın gençliği olmasın:)) Hani o da Konyalı bilinir ya:)
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
katu ()yen paritesi de 114'lerde birde geçen @gnlde ye cad paritesini sormuşlardı da ben paritelerden emin değilim
0BeğenmedimŞikayet
Ecilipse ()@gnlde iyi akşamlar usta bakabildin mi ? Gümüş /tl ye :))
0BeğenmedimŞikayet
katu ()taş değil ya hu gerçek göndermesi :))
Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tesla_Gun ()Bakıyorum da taş gelince hemen yetisiyorsun. Zümrüdüanka Kaf Dağı' nın ardından gelecekte... Yazıcı ilhamlanacakta... Ohooo:)
katu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
katu ()zümrüdüanka ileride anlatacağı masalların birinde ibrahim'i güldürecekmiş :))
Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tesla_Gun ()Puhahaaa. Bütün like ler bu espriye gitsin. İyi ki çay may icmiyordum okurken:)
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tesla_Gun ()Abi dxy takip ediyorum zaten. 18.00 e kadar hersey yolunda idi. Hatta dxy 97.11 civarinda idi. Ona güvendim, satmadim. Kapanıştan önce 1.2970 civarlarında geziniyordu. Hatta akşam 1.3046' ya kadar vurdu. Her zaman ki oyunu yaptılar. Bir brexit bahanesi hoopp aşağıya. Herşey takibimde de abi. Bu inkilizlerin p. stl. gunu hesaba katmadık:))
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Bakarsın dxy tepeyi aşamaz ikili tepe ile sabaha kadar geri döner. Pariteler yukarı yapar. Belli olmaz bu işler. ;)
Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
katu ()o zaman usta olurum artık diye umuyorum :)
nine kısmının altındaki mesajı almıyorum :))
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Estağfurullah. Nine tamam da çömez kısmına katılmıyorum :)))
katu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tesla_Gun ()Hayvan terli. Yemi yer mi:) Geçti o devirler. Full işlem yok artık. O inkilizlere bundan sonra günahı mı vermem hocam.1.2880 den aldım son parçayı dün. Akşam banka kapanmadan satacaktim 1.2960 dan. Dursun dedik, duracak artık..
Papel_De_Papel için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Ama dedim. Dxy takip dedim. Dxy düzeltme yaptı. Euro gbp altın hepsi yükseldi. Şimdi dxy yükselişe geçti hepsi aşağı döndü. Dxy tepeyi aşarsa 98.11 hedefi var. Bu düzeltme derin oldu bakalım 98.11 görürse düzeltme isteyecek mi. Ytd.
Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
katu ()ömrümüz olursa torunlarına grafiklerini gösterirken bu nine de çömezdi diye anlatışını görmek isterim. o zaman bir türkü de dinleriz artık :)) @Rahmetliolduk
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Solda güneş yükseliyordu... Güneye giderken...
Bulutsuzluk özlemi...
Rahmetliolduk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Sanırsın...
Demiş.
Dağlarda yol olmaz,
Usanırsın...
Kalbinde güç kalmaz...
Vay vay vay ne günlerdi. Hem çalar hem söylerdim :)
Hey gidi gençlik hey...
Rahmetliolduk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Papel_De_Papel ()İngiliz oyunu işte dostum ne yaparsın :) aman zararına yapmada.
Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tesla_Gun ()Gbp/usd soluksuzca 1.3046' ya gitti. Ordan paraşütsüz düşüş yaptı. Son dakika Brexit olumsuz haberi gelmiş yine. Bu brexit var ya inkilizlerden çok bana dokandı be usta:))
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tesla_Gun ()Yaaa:(( Neyse artık. Sabaha ekmek kalmayacak anlaşılan. Bari son aldığım parçayı zararsız geri versem. Teşekkürler uyarı için.
Papel_De_Papel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Hoşgeldin Can... sanırım ben geç kaldım :(
Rahmetliolduk için cevaplandı (yorumu göster)