Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
2BeğenmedimŞikayet
Egea ()Konu: #14031586 Grafik detay ve yorumları

Ons'da hedefim gelmek üzere 1212de aldığım parçayı 1264/1267 belki 1272 de satmayı düşünüyorum. Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Egea ()Moralimi may değil kraliçesi gelse bozamam sıkıntı yok ne olursa olsun. :)))
Papel_De_Papel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
erlin55 ()Ooo hosgeldin.
Gunaydin arkadaslar
kaptan_custo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Papel_De_Papel ()Günaydın, moral bozmak istemem fakat Oylama rakamları önemli 200/117 . Yarı dan fazla mualif var. Kısaca sorun May değil o bir sonraki seçimde aday olmayacağını açıkladı zaten :)
Egea için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Egea ()Hayırlı günler.
May güven oyu aldı piyasa kraliçe tepkisini aşağı salarak verdi demekki kraliçe may'i istemiyor. ytd @Tesla_Gun
0BeğenmedimŞikayet
kaptan_custo ()Tesekkur ederim sayın @Tesla_Gun. Saygıdeğer @erlin55 hocam beni bilir :). InsaAllah acemi olarak ben, sizlerden birseyler öğrenmeye calişirim. Saygılar
Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Tesla_Gun ()Hoşgeldin deriz:) Herkese günaydın arkadaşlar. Hayırlı günler.
kaptan_custo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
kaptan_custo ()Merhaba arkadaşlar. Uygun görürseniz bende çeyrek altın sayfasında yazabilirmiyim :). Bu samimi ortamda aranıza beni de alırmısınız? Saygılar herkese
0BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()takipteyiz hocam, bakalım görecez ama toprağa bakıyor sanki bu dengesiz yine ::(((
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Gbp usd
Bugün grafikte belirttiğim üzere;
1.2699 üzerinde saatlik kapanışlar gelmezse desteğe yönelir. Şu an fitil ucundan aşağı tepki gelmiş. 1.267x.
Bakalım dönüş mü düzeltme yapıp 1.2699 u zorlayacak mı?
Ytd
1BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()bi kere de şaşırt beni be gbp :(((
bilfdiğim bütün küfürleri sayıyorum şu an, kelime dağarcığım kısıtlı ama olsun :)))
@eurotl senden alacağım dersler var bu konuda :)))
Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Dolartl 5.2645 e dikkat. Bu aralar enteresan hareketler var. Ytd.
1BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()Bize gün yüzü yok desene başgan o zaman :)))
Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tesla_Gun ()Offf be kapıcı:) Bitmedi o. ylama. May bunu geçer. Ama sıkıntı şu; par. ti içi muha. lif. lerin ayrılma tehlikesi var deniyor. O da erken seç. m demek.
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()Gelmedi başgan...
Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tesla_Gun ()Alt yorum var mı @mymar33?
Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()Haber var mı kardeş ?
Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Sanki... Çapsız :))
Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Konu: Kırmızı üzerine atamazsa siyahlar hedeftir. ytd.

Kırmızı üzerine atamazsa siyahlar hedeftir. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Tesla_Gun ()Cemşit'i sevmedi galiba:))
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Konu: yatay kanal altına sarktı. ytd.

yatay kanal altına sarktı. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Tesla_Gun ()Bardağın dolu tarafından bakıyosun:)) Cuma 1.28li seviyelerde idik:) Neyse senin yaptığın gibi pozitif bakayım bende. May yeni bişey söylemedi. Eskilerin tekrarı.
Emily_shine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Egea ()Konu: Gbpusd rsi 1min deki negatif uyumsuzluk.ytd

Gbpusd rsi 1min deki negatif uyumsuzluk.ytd
2BeğenmedimŞikayet
Emily_shine ()Makûs talihimiz dönecek gibi %1,19 daha değerli bugün gbpusd.
Ayrıca eurgbp de aşağı döndü azıcık ; ))
@Tesla_Gun May teyzem bugün ne gerekiyorsa yaparım gibi bı laf etmiş?
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Turist ()cemsitt tam kelımesı valla super oturmus:)saygılar
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)