Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
hasan38kc ()bekliyoruz abii :))
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
AslanBaşak ()Hocam sen işini bilirsin; ) İşte tam kar alayım artık bu kadar da yükselmez dedim, terse kaldım :( Tam sattım dolar uçtu gitti. Aldım düştü. Takipteyim abi, arada sırada İnşAllah soru da sorar hale gelirim sana artık )
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Dolar yükselirken tl arttırılır, düşerken dolar arttırılır. Doğru yerden gir çık yapılırsa.
Zamanla oturur dert etme. Ben de de durum aynı. Hatta benim ortalamam senden çok daha yüksek ;)
AslanBaşak için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
gnlde ()6. 01 hedefe girdi. Ytd.
0BeğenmedimŞikayet
AslanBaşak ()@gnlde hocam iyi akşamlar, nasılsın? Abi ben de Allah izin verirse bu grafik olayını çözmek, öğrenmek istiyorum. Bana da yol gösterir misin? Artık gerçekten sinirlerim had safhada! 5, 5433 ortalama ile dolarlarımı sattım, bugün 5, 89 full geri aldım. 45 kuruş zararım var. Her dolardan çıkışımda liram artıyor ama dolarım azalıyor! Hiç anaparamı koruyamıyorum:( Bu memlekette iş yapıyorsun yine para kaybediyorsun, iş yapmıyorsun yine kaybediyorsun. Anlamadım gitti! Kafanı şişirdim abi, kusura bakma. Başlıcam bu işe en kısa zamanda..
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Onculcagri ()Param olsada ben alsaamm
0BeğenmedimŞikayet
eurotl ()Şu dolarınızı uçuracaksanız uçurun artık! Benim üj harfli alım yerimi fazla taciz etmeye başladı, tırsıyoreeem :)))
0BeğenmedimŞikayet
katu ()bugün ne tuzaklar, ne oyunlar var :)
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
b33 ()Parca alıyorum uygun mu:)))
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Konu: #12030982 Grafik detay ve yorumları

lacivertler şimdilik destek oluyor. Şu an alçalan kama içinde ve sıkışma var. ytd.
2BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Konu: #12030461 Grafik detay ve yorumları

Ons
yükselen destek altına sarktı.
bu ObO kırılmaz çünkü kırılırsa hedefi 91 dolar. Bu sebeple 2 nokta var. 1120 ve 1107 bu iki nokta civarından dönüş bekliyorum. 1107 kırılım teyit noktası. Altına sarksa da kırmadan takılmalıdır. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
b33 ()Hosgeldin üst hedefe bi 7. 20 alsam:))(
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Canommm ()Yani ne demek oluyo bu hocam
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
gnlde ()8245 aşıldı. ytd.
9BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Konu: #12029401 Grafik detay ve yorumları

Alt ve üstleriyle değerler. Dünkü grafiktir. Sahada olduğum için güncelleyemedim ; ) Ama çalışıyor :)
2BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Ben de seni destekliyor peşinden geliyorum.
katu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
katu ()@gnlde selam, hoşgeldin; benim paylaştığım grafiklerini kendi arşivinden de paylaşır mısın, izi sürülebilsin :)
2BeğenmedimŞikayet
katu ()selamsız sayfaya gelip dayanaksız yorum kesen üç günlük üyeleri peşin peşin engelliyorum, yazıları okurken kim yazıyor diye bakın lütfen
0BeğenmedimŞikayet
tekdüze ()@gnlde üstad hayırlı işler. Ona da durum nedir alim için hala beklemedeyim aşağı kıracak beklentisi var mı teşekkürler
0BeğenmedimŞikayet
mutercmler ()Aynen altın ve dolarda düşüş yaşanacak önümüzdeki bir kaç gün o yüzden yatırım yapmanızı tavsiye etmem, eğer anlık yapıyorsanız bunu düşüş şeklinde özellikle de dediğim gibi 5. 27 yi denemenizi tavsiye ederim. Tam yatırım yapılıcak zamanı yine söyleyeceğim ama şuan yatırım yapılıcak bi konumda değiliz.
Tba için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Tba ()Yani altın düşüşmü olur
mutercmler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mutercmler ()Öncelikle şunu söylemeliyim ki ben emonomist değilim, finansçı değilim. Kendi hayatımda özel olarak borsa ilgi duysam da bunu grafiklerle yapan biri değildim. Ve yine grafiklere bağlı hareket etmeyeceğim. Beni daha yeni yeni tanıyacaksınız burada ve yanılmadığımı göreceksiniz. Dolar ve altın üzerinden gidiyorum yalnızca, dolara uzun süreli yatırım yapmak isteyen arkadaşlar doların 5. 27 ye düşmrdini bekleyiniz. Altınında 300- 304 civarına düşmesini bekleyin yaklaşık bu bekleyiş 5- 7 gün sürecektir. Ama o tobodan sonra yaşanacak bi kaç gelişmeyle dolar hızlı bir şekilde tekrar 7. 02 yi kırıp 8. 46 yı görecektir. Bu da yqklaşık 3- 4 hafta içerisinde olacaktır.
0BeğenmedimŞikayet
Tba ()sn akademisyen ve altın ne olur düşüş devam edermi
0BeğenmedimŞikayet
eurotl ()Günaydııın :)))
0BeğenmedimŞikayet
b33 ()@gnlde bak benim maliyetime kıyamadı :)