Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
katu ()selam, gülüyoruz ağlanacak halimize, %25 senin neyine full niye değil, onu da 46'dan yerine tekrar koymak ne demek ha ne demek :)
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Valla gramları tepede sattım, düşerkende al sat yaptım, bugün bulaşmamıştım taki 6. 37ye düşene kadar, bu ara hamleler iyi :)
Dün faiz kararına kadar bulaşmayacam dedim yine dayanamadım, bakalım dediğin olursa burdan da ekmek yeriz 33ten de:) ama 37 altı sakatlar gibime geliyo. Ytdd
katu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tesla_Gun ()Iptal etmeyi unuttuğum bi emir varmış. Bugün mesaide bosluğumdan faydalanıp 1. 5k kadar 6. 50 den almis:( neyse ki 4 yillik tecrübeden sonra parçalı islemi öğrendim. Geriye en kötü senaryonun tutmasi halinde kullanabilecek % 30 Tl duruyor. Umarım senin 6. 25 çalışır da ona da gerek kalmaz:)
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
katu ()selam,
tepki gelsin satalım sonra 33 gelsin alalım tepki gelsin yine satalım olmaz mı? :))
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Konu: #12486748 Grafik detay ve yorumları

Herkese merhaba
Şimdi burdan bi tepki gelmez mi ki; ) burası da kırılırsa 33 ve 21 destekleri var. Ytd
Bu arada
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Nöörüyonuz :))
Ula evvelsi gün 65x ti hadi naşında değildim ama bugün 59 da göz göre göre sayımımın tuttuğunu bile bile... hayyt @eurotl nerde senin şu huni lazım oldu gııı :)))
0BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Yapılışını yazdım bir haftada kırdı yukarı aşağı inecekse inerken de zırt diye inmez herhalde bi obo için kulp için falan yukarı çıkar :)))
Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
HaRMaNCIK ()Kaçtan aldın ki? Benimde 50 kadar var 350 ortalamali
tnrkcy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tnrkcy ()Usta 90 kadar var. 350tlye kadar düşebilir diye hissediyorum. Ama benimki his. Teknik bilmiyorum
HaRMaNCIK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tesla_Gun ()6. 25 ne kadar sağlam @gnlde?
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Pinky_ ()Bu anlamsız düsüs cidden can sıkmaya basladı. faiz beklentisi faizden cok etkı eder mi? Yne gizli faiz mi arttı
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
HaRMaNCIK ()Valla ben de çok düşündüm ama kar edeyim derken zararda edebilirsin kaç tane çeyreğin var ki..?
tnrkcy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tesla_Gun ()Yahu diyorum niye ben yorumları göremiyorum yoksa @gnlde beni engelledi mi diyorum. Meğersem ben engellemisim:) Ah şu ekran dokunmatiği.
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
deatpool ()@gnlde ustam altın ne olacak şidi düşecekmi yükselişe geçecekmi
0BeğenmedimŞikayet
fztmurat ()çok teşekkürler okudukça sizden öğrenecek çok şeyimiz olduğunu anlıyoruz selamlar
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
korfezli ()Genelde hocam sanirim eylul ayi zirvesi gelmeyecek terstede kaldik kotu senaryo gercek olursa yillarca bekletir mi ne yapsakki ya 6 66 dan tersoyuz onerin olur mu bilmem ki
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
gnlde ()@fztmurat
Alt grafikteki Kötü senaryoda 6, 25x önemli çünkü; Tepeden iniş sonrası ilk yükselişte en tepedeki mumları bu nokta altında kapatmış. sonra geri çekilmiş 1 hafta sonra tekrar kırmayı denemiş başarılı olamamış bu demektir ki bu değer artık direnç ve 3. denemesinde kırabilmiş.
Kur bu noktayı yukarı kırdıktan sonra dipten bu noktaya kadar mesafeyi bu nokta üzerine ekleyerek hedefe gitmiş. ( Fincan kulp) Artık kur geri döner bu nokta desteğe dönüşmezse ve aşağı kırılırsa, dip noktayı tekrar test etmek ister.
Ayrıca benim ara elliot sayımımda nurası 1. tepe. 6, 8x tepesi 3. hareketin tepesi. Bu çekilmeye ben 4. hareket olarak bakıyordum. Eğer 6, 25x altında kapanışlar gelirse benim sayım çöp olur. grafikteki gnlde yazısının altında aşağı doğru ilerleyen kanal desteğini test etmek ister.
selamlar.
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
AZRAP ()HER ZAMAN BEKLERİM KARDEŞİM. LAKİN BAHÇEM YOK : ))
marmarise üstten bakan bir yerde kahve borcum olsun: ))
Rahmetliolduk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
fztmurat ()affınıza sığınarak 6, 25 noktasını anlayamadım izah edebilirmisiniz ? teşekkür ederim
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar3876 ()Hocam uc grafige de like benden
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar3876 ()Ppk toplantisina tl ile mi yoksa dolarda mi girmeliyiz. Yoksa 1/2 mi.
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tesla_Gun ()3 begeni hakkım bitmis. Bunu da yazılı olarak beğeneyim:)
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tnrkcy ()Hocam çeyrek altını şimdi bozup 13ünden sonra tekrar alsam mantıklı olur mu
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Rahmetliolduk ()Selektördür o selekktör de alınmamışşş , ))
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Konu: #12473369 Grafik detay ve yorumları

3 nolu grafiğin de tepki noktası aynı imiş 1 nolu grafikle.
ytd.