Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
3BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Konu: #12968361 Grafik detay ve yorumları

Herkese merhaba siyah üzeri kalanilirse mavileri takip rderiz. Hafta sonu değerlendirmemizde en azından bi 6.12 testi olsaydı sat al yapabilirdik, direk aşağı yöneldi. Ytd
0BeğenmedimŞikayet
deatpool ()@gnlde ustam napalım elimizdeki altınları satalım mı zarar baya bi cogaldı yoksa bekleyelim mi nasıl bi yol izleyelim...
0BeğenmedimŞikayet
Egea ()Acil ihtiyaç yoksa bekleyin sürekli düşecek hali yok ytd
sefanur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sefanur ()Dolara bulaşarak bir bela aldık başımıza.. çok kötü tersteyim.. elim kolum bağlı bekliyorum.. Günden güne zarar büyüyor.. Tersten çıkarsam bir daha ASLA..
Sizce yükselmesi çok uzun bir süreçte mi olacak? Tabi eğer yükselirse..
Egea için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Egea ()5 tl den kısa zamanda 720 ye çıkaran güç kimse onlar, bilen varsa banada söylesin.
sefanur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sefanur ()Peki bu neden yapılıyor? Yani hangi güç doları düşürebilirken, istediği zaman çıkarabiliyor?
Egea için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Egea ()Büyük patronlar nereden almak istiyorlarsa oraya kadar inecek onlar alınca çıkar.
sefanur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sefanur ()Bu düşüşte dip nokta neresi acaba.. Nerde duracak bu?
Egea için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
bnym ()ben bekleyeceğim ömür boyu... sat ma ya ca ğım!
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Konu: #12965536 Grafik detay ve yorumları

Sarı değer üzerine atamazsa alttaki destekler hedefe girer. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Sinyor ()Herkes dolar satıyo
1BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Alt yorumdaki grafik değerleri takip. 87x önemli destek adına. ytd.
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
erlin55 ()Tesekkur ederim
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Ters çanak kırıldı hedefi geldi. sabah çizmiştim ama ekran karşısında olmayınca olmuyor. ytd.
Şimdi yine ters çanak var bakalım aşağı kıracak mı yoksa kulp mu isteyecek. ytd.
erlin55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
erlin55 ()Bu grafigin yorumu nedir @gnlde Bey kardesim
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Konu: Parite Son durum. 1.1607 önemli. ytd.

Parite Son durum. 1.1607 önemli. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Tesla_Gun ()Eyvallah. Moral şart:)
Rahmetliolduk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Papel_De_Papel ()Eyvallah Usta sağolasın.
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Konu: #12964153 Grafik detay ve yorumları

Ah şu pazartesi günleri ekran karşısında olabilsem ne olurdu be..
Gram TL iki çizgi ve hedef. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
pasithea ()Metale devam :)
Rahmetliolduk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Egea ()1182 gelince onsa atalım mı dolarları?
@gnlde @gariban1
0BeğenmedimŞikayet
Papel_De_Papel ()Eyvallah Usta böylr günlerde moral motivasyon şart benden gelsin o zaman Rhcp den give me california... :) umarım fogru yazmısımdır.
Rahmetliolduk için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Rahmetliolduk ()The White Buffalo - House Of The Rising Sun
@mymar33 @gnlde @gariban1 @katu @eurotl @Tesla_Gun @Papel_De_Papel @TimTuna @hasan38kc @pasithea
Ve tüm dostlar Sağlıkla Huzurla kalın
Hayatınıza bakın ekrana yapışmayın
Terste kaldık diye hayıflanmayın
Unutmayınız ki sıcak bir ağustos gününde hayal olan rakamlar kimsenin ummadığı bir hız ve anda geldi , ))
BaZılarınız ekrana saatlerce hatta günlerce baka kaldı bazılarınız sinirden cihazları kırdı sakin kalan ise para kazandı hadi eywallh
0BeğenmedimŞikayet
Tesla_Gun ()1 like hakkım kaldı. Onu da 6.11x e saklıyorum:))
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
erlin55 ()Yok eşim orali. Biz ist yasiyoruz. Siz neresinden Samsun un?
Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)