Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Yalan_okumaya__geldim ()He kademeden aldım son alimimmi 0.18 lerde yaptım ve 0.45 e kadar yükseldi 0 43 ye sattim
Yalan_okumaya__geldim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yalan_okumaya__geldim ()Vallahi aldım ve tam 4650 usdt kazandım delist olmasının benim için problem yok ben gate i. o dayim
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Konu: #33935887 Grafik detay ve yorumları
Para kazandıklarını zannediyorlar:)
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Coin_üfleyen ()Geçen boga sonunda 16dan coin longluycam 4de cross lig olan hoca ları bile var:))
Sorsan hep prof bilir kişi; )
Bebe ler bitmez hocam:)
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Coin_üfleyen ()Konu: #33935882 Grafik detay ve yorumları
40 50binde Btc yi short luyani. saatlik boga ayı diye değişeni dünyadan haberi olmayıp sağa sola ego gösteri yapan bebe si neler var hocam:)
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Sende rahat dur idolüm ne alalım ban yemeden yaz kafeci ile bahceden kaçmışsızıx bende ban atıcam ikinize:))
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Coin_üfleyen ()Konu: #33935879 Grafik detay ve yorumları
20 50k ile uçtuğunu zannedeni ego hava gösteri pesinde olanı vasıfsız işler müdür leri. Herseyini satıp kripto da son kurşun parasını göster cem diye uçani neler neler:)
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ortakahve ()Paraları yalnız sayarsan banlarlar tabii
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Seni de dovmuyorlar ama korkutuyorlar. Bu nasıl ban boyle
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Coin_üfleyen ()Yazı bani atmış lar bana 5 gün oldu:)
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Uçan uçsun alana satana bereketli olsun benim coın belli 20 teter lik alsam k3ndini dibe atıyo :)) 1 sene uğraşırım ya delist olur yada yola gelir bilmem :)
Ortakahve için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ortakahve ()Ekranı kapat bakma o zaman:)ama alışa stop koyup koymamak size bağlı, ben olsam koyardım
Snnsys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Snnsys ()Acelem yok uzun vade bı kısım zaten almışım
Ortakahve için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ortakahve ()Sorma abi acx'i kaçırdık me joini de kaçırmak üzereyiz gerçi güzel kar aldım ondan defalarca kez.
Orca degen olar
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Taze bitti ne alıyoruz kayfeci ; ))
Acx 58 üstü uçar dedi @Coin_üfleyen onu da kaçırdık
Ortakahve için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ortakahve ()3250 34 kısa dirençler. Al sat içinse oraları 3 kere deneyip geçemezse satabilirsin acelen yoksa uzun vadede bekleyebilir.
Snnsys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Konu: #33935856 Grafik detay ve yorumları
Zaten uzak duruyoruz. Baskalarida mi var yoksa ? :))
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Snnsys ()Hocam elimde w coin var biraz yükselmiş nereye gidebilir uzun vade hariç düşüş te bı kısım al sat için almıştım satış nerden vereyim
Ortakahve için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ipekcy ()Kriptolarda bir dusuyor bir yukseliyor, hic guven vermiyor
Guven007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Konu: #33935850 Grafik detay ve yorumları
Kim ne yapmış kim usta kim hoca bunlar bize fayda sağlamaz
Nikotin zaten aktif değil fakat güzelleme yapanlar yazdığıyla çelişiyor
Aktif olan egolu hocalara da bi şey demıycem teknik bilseler temelden anlamazlar ortak yorum yapalım desek egoları çalışır bende bu kişilerden reel de ve sanalda uzak dururum
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ortakahve ()Yorumları kabaca bir okudum da herkes net bir dille konuşuyor net dil ile konuşulması net şekilde zarara yol açar diyeyim kısaca. Herkesi dinleyip kendi bildiğini yapmak en güzeli bu boğa eşek gibi gelecek ama illaki insanın kafasında soru işareti bırakıyor
0BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Konu: Bir Umuttur Kripto

Yazılarım çıkmıyor mecbur kaldım.
0BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()İllaki bir sicrama yapacaklar dostum. Bir planının olması hiç planının olmamasindan daha yeğdir
Mavi_Gezegen19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ortakahve ()Btc rakamdan dönmüş ama alamadım bişey, benim rakam 94500 sınır, altı olumlu üstü olumsuz. bakmak istemiyorum btc ye ama gözü kayıyor insanın:) ilginç durumlar olabilir diyeyim
Ortakahve için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Elazıgleee ()Güzel yorumun için teşekkürler güzel insan :) acemiler henüz eksik ortalarında yada sonunda gelirler hep soran olursa yardımcı oluruz tabi, sevgiler saygılar :)
Savaş006 için cevaplandı (yorumu göster)