Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Konu: #33936468 Grafik detay ve yorumları
Coinlerini geri alacaksan bana burdan usdt trc20 yatırma ağını yaz ben göndereyim sana o rakamı
Blue06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Blue06 ()Konu: #33936466 Grafik detay ve yorumları
Fazla bisey degil hocam en fazla 80 veya 90 usd ilgin için tşk hocam
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
DolarTLEuroTL ()Elimde bulunan tüm glmr coini 10.35 liradan satıyorum
Yerine jasmy coine ekleme yapıyorum 1.2220 liradan
0BeğenmedimŞikayet
Trio ()Dom düşerken artış yok, ama yükselirken coinler yerin dibine iniyor, dolandırıcı bunlar
1BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Konu: #33936463 Grafik detay ve yorumları
Suan tekrar alınca zarar ne kdr oluyor ?
Eksik yazma ki yardımcı olayım kardeşim
Blue06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Blue06 ()Konu: #33936462 Grafik detay ve yorumları
Hepside 250 usd yani 1000 usd
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Blue06 ()Konu: #33936461 Grafik detay ve yorumları
Avax 36.10 eth.3.336 xrp 2.1550 sol 185.25 usd sattıgım fiat
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Konu: #33936460 Grafik detay ve yorumları
Karar sende dostum.
Neyi neyden aldın ne kadara sattın ve ne kadarlıktı söyler misin?
Blue06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
nudem6576 ()Konu: #33936459 Grafik detay ve yorumları
Yıldızım olmadığı için grafik gönderemiyorum. Alt Van'dan alınan nokta doğru retest için gelinen 2. Noktanında tam altından geçmeki çizgi
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, sitede kalma süresi, altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kzılhafiye1 ()Konu: #33936458 Grafik detay ve yorumları
Yok bende hiç bakmıyorum ona müdür
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Blue06 ()Konu: #33936457 Grafik detay ve yorumları
Şu anda sattigimdan biraz yüksek tekrar alıyımmı bekleyeyimmi
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Konu: #33936456 Grafik detay ve yorumları
Kaybettiğin bişey oldu mu?
Blue06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Blue06 ()Konu: #33936455 Grafik detay ve yorumları
Yapma hocam ya sen öyle yazınca yarı nakite gectim
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Konu: #33936454 Grafik detay ve yorumları
Tek mesele şu kaldı. Bu flamaya 4s de mi yoksa günlük de mi bakmak lazım..
Sende liqiditasyon görseli var mı ? Nerelerde ne kadar liq olunuyor şeklinde
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kzılhafiye1 ()Konu: #33936453 Grafik detay ve yorumları
Bendeki hareketler bu şekilde müdür
Bitcoin için Kzılhafiye1 yorumu (2 gün önce) Cevap yaz
Ocak 10 12 arası trend dönüşü görünüyor ama trend dönene kadar 87 ihtimali çok yüksek sırasıyla 90/96 96/87 87/120 band aralığı masada dikkatli olunmalı şu 2 haftada
https://altin.in/kzilhafiye1
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Savaş006 ()94.300 aşağısı risk li olduğunu dün yazmıştım
Savaş006 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Konu: #33936451 Grafik detay ve yorumları

Arkadaşın haklı olduğu yanlar çizim de hata var ve düzenledim.
Eğer yukarı kırılacağını da varsayarsak 110k ya tekabül ediyor.
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kimdirkine ()Ara ara bilgilendirmek adına delist olacak coinleri duyan arkadaslar paylaşırsa çok arkadasin canı yanmaktan kurtulur.
0BeğenmedimŞikayet
Dr_cafer ()Konu: #33936448 Grafik detay ve yorumları
en güzel tarafıda hala bollingerde kanalın alt çizgisi olan 92261 in oldukça üstünde durması
olumsuzu ise ma altı olması
ben ocak 2 ye kadar 92 bin -108 bin aralığının dışına çıkacağını düşünmüyorum
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Konu: #33936447 Grafik detay ve yorumları
Bakış açısı. Saygı duyarız
nudem6576 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
nudem6576 ()Konu: #33936446 Grafik detay ve yorumları
Aslında böyle bir üçgen formasyonu da olmaz. Bazıları buna ters bayrak flama diyorlar ama bunun bir geçerliliği yok.
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Savaş006 ()95300 likitleri temizlendi. kaldı 92xxx
0BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Konu: #33936444 Grafik detay ve yorumları
Çünkü net gözükmesi için 4s de atıyorum.
nudem6576 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
nudem6576 ()Konu: #33936443 Grafik detay ve yorumları
Üçgenin alt bandın çizimi hatalı. Düzgün çizilince bandın dışına hiç çıkmadığı görülür
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Konu: #33936441 Grafik detay ve yorumları

İlk deneme başarısız
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)