Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Deniz_S ()Konu: bıtcoın
Ayhan hoca yanlış mı demiş ben niye bu muhabbetten bir şey anlamıyorum sinem :))
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Emr06 ()82.000 i bı gorelimde begenirsek alırız. ozaman
0BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Konu: bıtcoın
Sayfada alt rakam bekleyen bir kaç kişi var normaldir onlar 20 k bile olsa ayı bekler
Btc alıp satanlar şunu bilyor mu acaba
Daytrade yani günlük al sat mı yapmak istiyorlar uzun vade mi sıkıntı biraz orda bence
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Konu: 10 Aralık 2024 ntmen_× BTC grafikli yorumu
Ablacım kolay gelsin görmedim kusura bakma
stxtry hala 55 lira en son onu al dememişim diye Trip yapıyordun ne oldu almadın da 155 e mi çıktı yada al dedim de aldın 5 e mi indi
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Konu: bıtcoın
Hocam buradaki hocalar beni engellediği için ne yazıp çizerler bilmiyorum
Yazdığınız her cümleye katılıyorum fakat yükselişe boğa düşüşe ayı diyen yüzlerce kişi var her gn teknik dersi versek baş edemeyiz
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Konu: bıtcoın
Üstteki grafik aşağı kırılmaz ise flama iptali ile minör bir üçlü dip sayacagim bunu. Ancak kanal üstünün kirilimi gerekir. Büyük resimde yükselen trend kırıldı ayıya giriyoruz demek için 55binlerin kırılması gerekir. Kimseye inanmayın:)
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Bak ben 3 hafta önce yazmışım ne yaptığımı @LostPassengerr pincir mincir. Öyle bizde sonradan konusmalar olmaz. Buradaki insanlara para göstererek ne ima etmeye çalışıyorsun bilmem ama, tutarsizlligin şu an zararda olmandan belli. Bunust mesajı al sen. Kullanırsın bir yerde
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Benim ctsi doymuş dediğim yerden arkadaş long almis. Hayrını görsün:))
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()Senin coin layer benimki defi proje aynı kari vermez ben
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()Selda yüzde 10 gordummu ben kaçarım 7 yada 5 de stop koyarım sen her yeri karıştırıyorsun ters düşüyoruz ticaretimizde
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()Senin bilgin benim bilgimi döver canım sistemimiz farklı senle çok ayrinticisin sen sabah aldığım bir parça coin var kara geçti stop koydum satarken haber vereyim de bendeki coin stk degilki her coin farlı işliyor
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Selda09 ()Bitanem bisey dicem sence de kısada 92.808 son alım noktası olacak alicam orda düşmezse 15 dk izleyip satarken bana ses et ama ocak 15 20 arası
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()Konu: #33937262 Grafik detay ve yorumları
Anlatmak istediğim tamda buydu çok yaşayın mudurum
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()Konu: bıtcoın
Sonuca odaklanmak iyidir zaman en iyi ilaçtır
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Sadece bildirimlere cevap yazıp , gördüklerimi de arada yazacağım.
Bol bereketli kazanclar…
1BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Konu: bıtcoın
Böyle ortamları hiç sevmiyorum ve susmak icin de ne kadar zorlasam kendimi yine bir sekilde cekemeyenlerin türlü türlü oyunları dönüyor.
Ben yine susmaya devam edeceğim selametle
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Bilmukabele sevgili dostum. Dilerim geri döndüğünde burada daha huzurlu ve paralı günlerde oluruz. Yüzler gülsün kavgalar son bulsun. En önemlisi sağlık yerinde olsun. Saygilar
Auto™ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Auto™ ()Tamam dostum, bu zaten son hatırladığım üyeliğim.
Bir teknik analizci gözü ile senin hakkında düşüncemi paylaşayım. Çok fazla kaliteli teknik analizci ile arkadaşlığım oldu yıllar içinde bu sayfada. Sen hem teknik analizi biliyorsun hem de kriptoyu biliyorsun dostum. Görüşmek üzere :)
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kzılhafiye1 ()Konu: #33937228 Grafik detay ve yorumları
Piyasamızın net rengi yok her ihtimale açık müdür :)
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kzılhafiye1 ()Konu: #33937227 Grafik detay ve yorumları
Günaydın müdüre hanım hayırlı işler
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kzılhafiye1 ()Konu: #33937226 Grafik detay ve yorumları
Stoplu olduktan sonra giriş derecesi önemli değil evet çıkış esaslı durumlarda stop fayda eder lakin en kötü seneryoyu yaşamazsınız en azından
Deniz_S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Ya sen yazı bani aldin ya ben. Sayfada değil bildirimlerde görüyorum yazdıklarını
Savaş006 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Doğrudur vandetta. Realize etmediğin hiçbir para senin değil. Baska kullanıcı adı ile gelme ha taniyamiyorum sonra :)
Auto™ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Auto™ ()Son bir yorum yapayım 2 ay dinlenmeye çekileyim.
Benim gördüğüm anladığım bu sistemde işlemdeki parayı sahiplenmeyeceksin. Bugün var yarın yok gözü ile bakacaksın. Sahipleneceğin para sistemden çıkardığın para olmalı. Kar edip sistemden çıkardığın para gerçek kardır. Diğeri kağıt üzerinde kardır. Bana müsaade , fırtına yaklaşıyor 2 ay yoğun işlem yapmam lazım. Herkesin rızkı ve riski kendine. Selametle kalın :)
0BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Onun yarası bu durumlar değil. Sen merak etme dostum onun yarası başka:)
Savaş006 için cevaplandı (yorumu göster)