Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Sizede mutlu yıllar yeni yıl da bol şans ve sağlık dilerim ailenle
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kzılhafiye1 ()Konu: #33939382 Grafik detay ve yorumları
İşin özeti ne zamanki eth 3050 seviyelerinde gördük işte o vakit altlarda alım zamanıdır şuan için btc den çok eth yi takipteyim yani 2025 eth yılı olabilir güzel bir çıkışın arefesinde görüntüsü mevcut patron
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Trio ()Şunu anlamış olduk domi işide boş iş, sadece yukarı çıkarken işe yarıyor, aşağıya düşerken bir numarası yok
0BeğenmedimŞikayet
kayso ()Cvc 175 den yerine kondu..
0BeğenmedimŞikayet
Kzılhafiye1 ()Konu: #33939379 Grafik detay ve yorumları
Vardır bir planları patron
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kzılhafiye1 ()Konu: #33939378 Grafik detay ve yorumları
Sağolun müdüre hanım sizlerede inş
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Tek gördüğüm şu;
Türklerin %95 i terste(kimisi anaparadan kimisi kardan)
Herkes de Mart da çöküşün olacağını düşünüyor.
Bu size neyi anlatıyor?
Benim cevabım 1 hafta önce söylediğim gibi 2021 sonuna benzetiyorum. Umarım yanılırım…
Durum bu olursa şayet burada yazan herkesten önce (sherloch hariç, cok yazmadığı için bu hesaba katmıyorum) farketmiş olacağım ama sonuç olarak ben de kardan zarar etmiş olacağım
0BeğenmedimŞikayet
KIK9GY ()Hangilerini topluyorlar. ? Hangi yabancılar acaba?
Deniz_S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaaslan ()Cyber usdt 3.09 altında stoplu hedefler 3.46-3.71 usd
0BeğenmedimŞikayet
Klas_Yatırımcı ()Konu: #33939371 Grafik detay ve yorumları
5 ocaktan önce dönmez tahminim 88 82 78 bu 3ünden biri yanmadıkça düzeltme tamamlanmaz 5 ocakta trump devir teslim fiyatlama start alır
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
hako9876 ()Sağol varol kardeşim. sayende biraz bilgileniyoruz genel durumdan. Ne yalan söyleyim her girdiğimde senin ismini arıyorum, bişeyler yazdıysan okuyup kapatıyorum. Emeklerin için tşk ederim.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()Sen yinede güzel kar etti mi stop koy zarar olmasin alması tekrar almak kolay zararda beklemek zordur
Deniz_S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()Olan oldu yaklaşık 2bucuk senedir içindeyim bunun bakacaz nasıl bir film çevirecek yine tabiki sepet var izleyelim
Deniz_S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Deniz_S ()Yabancı yatırımcılar coin topluyor ve boğanın devam edeceğini aralık ayındaki yükselişin düzeltmesi olduğunu söylüyorlar bakalım yaşayıp görelim
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()Racon bu tadında kar alıp kalmazsam hepsi ayni
Vural27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Vural27 ()Cvc ne oldu öyle
0BeğenmedimŞikayet
Klas_Yatırımcı ()Konu: #33939358 Grafik detay ve yorumları
Piyasa kimin ne kadar içeride yada kimin ne kadar karda olduguna bakmaz, ama ben btcde 82 78 arasına bir düşüş bekliyorum o sırada alt coinlerin pestilini çıkarabilirler sonra elekten son elenenlerle vedalaşılıp 3 aylık bir alt boga bekliyorum planımı ona göre yaptım kaspa 0.10 gelmedikçe almam demiştim hatırlarsan oraya yaklaşıyor kaspa 0.096 0.076 arasınada krema alışları koydum
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()Yok bisey elimde telastan almadim act vardı sattım yetr şimdilik
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Bu dönemlerde sadece bitcoinde long ve short işlemi yapılır. Baska şey cok zor zaten. O yüzden dibine kadar short yada long da kalmamak adına kapattım
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Şahmeran_2525 ()Cuma akşamı na kadarda al sat ı kes
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
göbüllü10 ()Konu: #33939353 Grafik detay ve yorumları
kızılhafıye yuzde 130 dıyor sa toptan genel yukselıse en fazla demek ıstedıgı 2 .5 kat oda kesmezkı kımseyı zaten cogu kımse ne kadar ıcerde bellı degıl
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()Al sat yok saten ama sepwt kötü tamm yapacam şimdi
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Klas_Yatırımcı ()Konu: #33939351 Grafik detay ve yorumları
Aslında bu piyasanın sahipleri 4 yıllık kaybı 1 haftada telafi edebilirler ama nedense 4 yıldır alt coinlerin geneli kaderine terk edilik gibi sahiplenen yok yani
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()Konu: #33939350 Grafik detay ve yorumları
Evet klassonra yar saçların lüle lüle bitco sana güle güle deriz ben ilk fırsatta sepeti boşaltılır Lsat devam yük oldu bana artik
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Şahmeran_2525 ()Ablam stopla artık yuselirse kademeli stop çek, stobun patlarsa da direnme yalniz stobunu ignelere göre çek
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)