Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
4BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Günaydın hayırlı kandiller arkadaslar. Rabbım tekrarını nasip etsin bu güzel günün.
0BeğenmedimŞikayet
63ARGENTUM ()Günaydın müdürüm
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Genç_yatırım01 ()Şuanda çoğu terste kaldı bende dahil kasam sağlam olsaydı diplerden güzel toplardim
Erzurum2516 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kzılhafiye1 ()Günaydın müdür 17 ye kadar sarkması ihtimali mevcut burdan 47 kadar koşabilir
Deniz_S için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Erzurum2516 ()Bu hareketler onu etkilemez 97binden sonrası yükselebilir altı halen sıkıntı
Genç_yatırım01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kzılhafiye1 ()Günaydın müdür inan hiç bilgim yok yani btc yi coin olarak görmeyin btc artık küreselcilerin bastonu olmuş durumda onun için alternatifin çıkmasına pek izin vermezler diye düşünüyorum
63ARGENTUM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
baran6576 ()Şhortunu almışlar.
Genç_yatırım01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
göbüllü10 ()Konu: 3xle bile göçtü bu hiç dayanamadı sıfırı aldı
1. musterısı benım
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Klas_Yatırımcı ()Konu: 3xle bile göçtü bu hiç dayanamadı sıfırı aldı
Mexc işlem ücreti almıyor, bu tür coinlerden çıkarıyor parayı, coin çöplügü mexc
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
göbüllü10 ()Konu: 3xle bile göçtü bu hiç dayanamadı sıfırı aldı
015 lerde bı daha cakarlar asagı onda ben marketcaptan baktım cok ucmus bıde max anında lıstelemıs vadelı de acmıs yılın 1 gunu para yedıremem cok yasadım oyle ben para tuzagı boyle seyler vurkac sadece vurtual var 030 dan 5 dolara gıttı ama kımede yok
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Klas_Yatırımcı ()Konu: 3xle bile göçtü bu hiç dayanamadı sıfırı aldı
Bu coin binlerce x yapmıştı alanların felegi şaşacagı belliydi, 0.30 civarı daha fazla dayamadım bastım shortu 1000 dolara 2 bin dolar aldım geceden sabaha tam lig edebilecegi yerlere emir verip uyumuştum uyandım 2000 dolar kar var kapattım
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
göbüllü10 ()Konu: 3xle bile göçtü bu hiç dayanamadı sıfırı aldı
lost alın pepe gıbı olabılır dedı 5 dk sonra 0399 dan 0.07 ye dustu tam o zaman sortlancakmıstı kactı gozumun onunde
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Klas_Yatırımcı ()Konu: 3xle bile göçtü bu hiç dayanamadı sıfırı aldı
Ben kapattım önüne sıfır alınca, tepki yükselişi gelebilir, ne yapacagı belli olmaz bir borsa listeler falan bu tip coinler sıkıntılı
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mawerick77 ()Long short zamani degil dut yaprağını verirler elinize ..
Vadeli kumardır . Kumarın sonu bataktir .
Uzak durun . Sabahin en güzel saatinden herkese hayırlı bereketli kazançlar ..
1BeğenmedimŞikayet
Genç_yatırım01 ()Abi shortu inşallah kapattin
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
göbüllü10 ()Konu: 3xle bile göçtü bu hiç dayanamadı sıfırı aldı
aksam 3 longu mu yedı bu sabah da 1 sımdı sortladım
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Klas_Yatırımcı ()Konu: 3xle bile göçtü bu hiç dayanamadı sıfırı aldı

0BeğenmedimŞikayet
Esra34 ()Kaçta kapatcaniz hocam
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Tepeden girenlere bereketli olsun…


Lafla değil de icraatle iş yapmak herkesin harcı değil…
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Erzurum2516 ()Kasa sağlam maşallah bnde 3 dolar la short açtım btc ye
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Konu: 2 Ocak 2025 LostPassengerr BTC grafikli yorumu

3BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Valla kardesim keske dönse de piyasa böyle habire short açmakla uğraşmasak.
Bu pozisyon icin liq 253k da. Keske piyasa dönüp de hem spot hem diğer pozlarımın karı geri gelse de tek bu poz kalsın önemli değil
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Hocam her zaman yazıyoruz parçalı işlem yani düştü stop yapınca artarsa elinde varsa o kar yazar
İkincisi link 9 kasımda 10 imiş prda almadıysam 21 de x 2 yapmış coini ben almam isterse 28 e gitsin yolu açık olsun
Diyelim aldım 19 da stopiarım 18 e indi diyelim bir parça daha stop yapar yada artacaksa geri alırım
Yani bu hareketler fazla olunca yada miktar fazla olunca coin hacimsiz ise ne oluyo bulaşmayın bana diyip iniyor aşağı
Başımıza sürekli geliyor bunlar ; ))
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
KRAL001 ()Dikkat et :)
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()19.19 olunca hemen satılmaz diye altına şerh düşmek lazım. En az 2 adet 4h kapanış görmeli spotcu.
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)