Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
göbüllü10 ()yuzde 70 ı kaldırac a yonlendı son 1 yılda spotta kımse yok herkesı alsata alıstırdılar o da var cok ıyı temızleyıp gelcekse boga oyle gelır
elnino23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
AHMET_KAYA ()X de ve belli başlı platformlarda kriptoyu övenler bu işten komisyon alan insanlar. Kimsenin para kazandığı yok. 2025 benim için son sene inşallah. 2 yıl ara verdim resmen kendime gelmiştim. Buranın insana zararından başka bir şeyi yok.
0BeğenmedimŞikayet
AHMET_KAYA ()Alınacak tek koin vardı o da btc idi. Çoğu insanda onu almıyor bu platformda. Bu piyasadan Kazanç sağlayan çok ama çok az kişidir. Tam 1 yıldır parça parça altcoin toplamaya rağmen ben de tersteyim. Artık benim ki para kazanma değil 2017 ve 2021 hatalarını yapmamak. Satmiyorum bakalım ne olacak. Ama böyle giderse altlarin %90 i en az yok olur.
0BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Bir soru sorayım
Almanlar 2,5 milyar euro tutarında btc sattıklarında 67binden başlayan düşüş 55 binin altına kadar indi.
Aralık başında ABD 2 milyar dolar değerinde btc 'yi Coinbase'e aktardı ve fiyat 94 binden 90bine geldi.
Şimdi 6,5milyarlık bir btc nin satışı için onay aldılar. Sizce ne olur?
0BeğenmedimŞikayet
KIK9GY ()Tom Cruise sen misin? Namı değer maverick? Yada Carter miydi neydi?
elnino23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
elnino23 ()Simdi herkesi korkutup mal sattirip yukariya gitme zamani bu piyasa beklentinin tersine gidiyor hep yoksa nasıl kazanacaklar beles mal yok burda kazanmak kolay degil kurtlar sofrasi
0BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Ne biliyorsun yaaa.
Adamlar belki bu sefer balığa değil de balina avına cıkmıslardır :)))
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Trio ()Birileri satacak birileri yani bizim gibi kekler alacak, daha burdan düşmez dedikçe satacaklar, sonra ayı geldi diyecekler
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
KAPAKÇI_GELDİİİİ ()hikaye tamamen hikaye
tek umut faiz kararları idi
o da olmadi. Geçmiş olsun
Texber_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
KAPAKÇI_GELDİİİİ ()Aylarca uyardım
genelde en. gel attılar boğa yok dediğim için
Trio için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Texber_ ()Trump umudu var herkeste
KAPAKÇI_GELDİİİİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
göbüllü10 ()blocrock da satıyor gecmıs olsun
0BeğenmedimŞikayet
Trio ()Şubatı martı beklemeye gerek yok Ocak sonu kasada ne varsa alıp gitmek lazım, bu bataklığa yatırımcı felan girmez
KAPAKÇI_GELDİİİİ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
KAPAKÇI_GELDİİİİ ()battı balık yan gider
0BeğenmedimŞikayet
KAPAKÇI_GELDİİİİ ()100 aşıp orda kalıcı olamayan bir btc buralara gelmiş ise umudunuz ne olabilir ki?
0BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Baktın mı bir önceki halvingden sonra 550nci gün ne olmuş?
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Trio ()Konu: Çokca Uyardım…Çokca Bahsettim Anlattım
Her alım bir tuzak,
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
LostPassengerr ()Konu: Çokca Uyardım…Çokca Bahsettim Anlattım
90 altına cok hızlı inip cıkabilir yani emir olmadıkca alım zor olabilir. Stop olayında ise aldığında kara geçtiyse maliyetine stop koyacaksın. Eğer yükselmezse de alım yaptığın anda %2 %3 zarara stop koyarsın. Bu piyasada öyle cokca zarar kabullenilmez
Mazlum21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()İnan buna bulaşan kalp tansiyon sekere kalir
Trio için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Trio ()Kan emiciler
1BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()Kusura bakma başınız sagolsun
BuNickTamYirmiAltıKarakter için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()Ne olmuş niye öyle yazdın
BuNickTamYirmiAltıKarakter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Texber_ ()70 gelirse alt coin pert olur 100 50 düşer buralardan 62 ye belki bir tekrar yaparsa yapar 59 60 beklerim
mexido için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
göbüllü10 ()2024 ocak 22 dıp geldı 38500 e 49 k dan ve mart 13 e kadar 73 k ya gıttı suan kı grafık ve o zamankı grafık aynı gırıp bakın
0BeğenmedimŞikayet
Mawerick77 ()79 ununda 85 inin de 112 sinin de .
Gına geldi artık