Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
mexido ()Hayal kurmak bedava diyorsunuz. :)) Herkes hayal ettigini, istedigini alir umarim diyelim.
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
mexido ()Keske olsa okadar:))
Btc 150civari bende ustu fomo olur 200culer gelir 200gelmeden cakarlar oyuzden btc icin birsey diyemem ama eth 7k civari ustu fomo 10u gormez bence. 10T cok iddali altcoin mega ralli olur 20-30-50x ler hava da ucusur:)) ortalama 5-10x ideal arada siyrilanlar olur 20-30-50-100yapan 3-5tane cikar. Onlarda bize denk gelmez zaten samanlik da igne aramak gibi buyuk ikramiye gibi birsey olur:))
Subat da baslarsa ralli mart da biter minik ayi gelir piyasa yari yariya duser. Birkac ay ayi piyasasinda kaldiktan sonra eylul ekimde asil yukselisler bol x ler olur ve final yapar.
Temennimiz bol x ve biran once baslayip kazanan tarafta kayipsiz bu isi bitirmek.
Mustafaaslan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Klas_Yatırımcı ()Dedigim gibi marta kadar gelmezse çıkarım bu piyasadan
Dr_cafer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dr_cafer ()dostum sen buna inanmışsın ama bence bu ralli hiç olmayacak yakın zamanda moralini bozmayayım
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dr_cafer ()ben burda xcn dediğimde alan olsaydı sanırım ikiye katlamışlardı varlıklarını
0BeğenmedimŞikayet
Dr_cafer ()xcn ye madalyasını takıp gönderiyoruz sayesinde iyi olduk
Avaxcan44 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Klas_Yatırımcı ()Bazı tarihlerin ve küreseldeki olayların kesişim tarihi, zaten marta kadarda bir gıda çıkmazsa ben kaçarım
aseltech için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ferit1919 ()Insallah.. guzel bir ralli olurda.
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
aseltech ()inşallah başlar sabrımız çok zorlandı, 26 ocak tarihini nasıl buldunuz
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Klas_Yatırımcı ()Size aylardır söylüyorum 26 ocakta ralli başlar
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Avaxcan44 ()Bu xcn nedir arkadaş. Son birkaç ayda 20x gitmiş.
0BeğenmedimŞikayet
göbüllü10 ()onumuzde 3 ay bı sure var ayıdan berı beklıyen yatırımcıları ve hatta gecen hafta gıren yatırımcıları bıle ıcerı aldılar burda subat bası ıtıtbarıyle duzgun sısmemıs coınlerde yaptık yaptık
0BeğenmedimŞikayet
Auto™ ()Konu: #33961418 Grafik detay ve yorumları
Aynen dostum o da görülüyor , bence aşağı kıracak gibi. Çok baskı kurdu desteğe.
baran6576 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
baran6576 ()Konu: #33961413 Grafik detay ve yorumları
Obo görüntüsü de var gibi inşallah kırarda artık zararda olanlar zarardan çıkar. Kâr beklentisi olanlarda amacına ulaşır.
Auto™ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
göbüllü10 ()abd borsaları bugun olumlu acılır btc 107 yı bulur eter 4000 yolculugu baslar
0BeğenmedimŞikayet
göbüllü10 ()bugunlerde al sat vadelı yaparsanız kaybeden ıcok olursunuz boyle donemlerde spotta belemek en ıyısı martta eteryum guncelleesı var ben mayıs sonrası eter 7500 de cekılırım
0BeğenmedimŞikayet
Avaxcan44 ()Piyasa yüzde 100 Faizlerin sabit kalacağını fiyatlıyor ABD de. Ya fed turpu dinler ve faiz indirirse.
1BeğenmedimŞikayet
Mustafaaslan ()Boğa tepesinde para miktarı 10trilyon olacak
Eth ise 13 K ile kapatacak
Btc ise 187 k ile kapatacak
birkez daha söylüyorum hazirana kadar bu iş bitecek
mexido için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Auto™ ()Konu: #33961391 Grafik detay ve yorumları

Usdt. dom çok ama çok önemli bir destekle uğraşıyor. Aşağı kırarsa bize hareket alanı açılabilir.
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()Benim beklentim geldi bu saatten sonra keyfe keder alır satarim
mexido için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()İmkansız olduğu için yazdım umut dünyası hersey mumkun
mexido için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Auto™ ()Konu: 24 Ocak 2025 Auto™ BTC grafikli yorumu

0BeğenmedimŞikayet
mexido ()Oyuzden eth yurutmuyorlar bilerek tutuyorlar. Eth da max min 6k max 7k civarlari olur. Yazdigin rakamlari gormesi imkansiz. Iceriye girecek para 5-6trilyon olabilir max bence. Onunla da o rakamlar imkansiz. Kriptoda imkansiz diye birsey yok ama suan gorunen gercekci rakamlar daha dusuk.
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ganeja ()yen güçlendi usd karşısında... dxy düşer.. al. t. ına yaradı.. uçtu zaten. ytd
Texber_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()Arada yürüyen i zaten kestiriyor insanlar şansa yani giriş yok birkaç coin pumplayip duruyor gazı bitene icerde bırakana kadar
mexido için cevaplandı (yorumu göster)