Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()yilan... tren yolcu bosaltiyo... yukselis oncesi... numara#hesap buyùk...104.0rdan...112... bin kapida... en onemli direnc rakammm###
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()btc... grafik destekten döndù###96222... yapsaydi...89368. olurduk şuan... ###ekran. bilgi. grafik...
0BeğenmedimŞikayet
muro__ ()Klas sağlamcidir sanmam
KAPAKÇI_GELDİİİİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
KAPAKÇI_GELDİİİİ ()bu sefer seni de yutacaklar
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Yüzde 10 düşş yediği zaman 4 re 1 stop olmakta fayda olur
Spotta
Vadelide düşene stop yada takviye fayda etmiyor
Düşüşe emin olumca shorta geçnek daha mavtıklı fakat iki yönde de yakalama şansı Yüzde 30
Harme5634 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mazlum21 ()Salla gazı usta belki bir gün tutar
gazi45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()saglam durun###
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()7 subata az kaldi...98031... ile desteği gorduk... pazartesi sendromu yasadik... bu normal... yukselis oncesi... korku saldı ortama... yapay zeka... yola devam ediyoruz... . yine yeniden. vazgecmeden.104 bin... hedef... beklentimiz...112... bin... # ##bu noktadan sonra altlari alip gidecek... bu rakam... viyana direnc... önemli... ###
0BeğenmedimŞikayet
Harme5634 ()Teşekkür ederim abi biraz daha bekliyim zaten%40 zarar yazmış%50 olsa çokda dokunmaz:)
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Emre_bey_ ()97 350 bekliyordum gelmedi emirlerin %30 gerceklesti 103 500 gelsin bi gorelim tepkimi yukseliş karar rakamim orasi
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Orta vadede 112 ve 130 da satarsın al sat yapmıyorsan
99200 ve 97100 den inemdikçe önü açık btc nin
Emre_bey_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Emre_bey_ ()marjinde btc takıliyorum yetiyor abi long islemleere stop bile koymuyorum
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Göle maya çalan murosrettin hoca gibi olmasak ta yapıyoruz bi şeyler ; ))
Emre_bey_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()A. slm hocam iyiyim arada muro ile uğraşıyorum:))
Floki stake olayı varsa biraz uğraştırır
0.000124 lerde şimdi
0.000109 a inip ordan inemdikçe kalsın derim
4 h da ikili dip yapmış artması lazım 0.000143 üzeri olumlu olur kısaca
Harme5634 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Texber_ ()Aynen öyle BTC boğayı Yaşar altlar maliyete bile gelmez artik
Ayfah için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ayfah ()şimdi btc tekrar 105 e geri geldiğinde altlar önceki değerlerinden bir seviye daha alta düşecekler.
1BeğenmedimŞikayet
Emre_bey_ ()damlaya damlaya göl oluyor :)
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()İşte hocam olay irade yada dip yakalamak son yazdığım zerebro örneği artar dediğimiz coin dibin dibine indi
Grafik olarak o riski yazmıştım
Short almadım
İnince long aldım
Tabi inerken aldığım longları da silip süpürdü
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Harme5634 ()Selam abi nasılsın
Rica etsem floki bakar mısın
Fena tersteyim, satıp başka jeton mu alsam
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Sn hocam ben 100 yada 200 bazen 300 dolara günde 30 yada 50 dolar alsam yeter de artar bana
Fakat 50 alana kadar bazen 80 gidiyo
Kısaca yüksek limit girmeye korkarım ben şahsen
Çünkü kontrol benden çıkıyor o zaman
Aldığımız coin her alımda sıkıştırıp portföyü eritir
Sistem nerde lig olacağımızı görüyor
Ne alırsak alalım alıp yapmadan refresh yapınca 1 dk da oynama oluyorsa bilirim ki botar aktif ve çarpar kurtuluş olmaz
Deneyen vardır
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
39umit ()Senlik sorun yok zaten işi biliyorsun ama dinleyen yok senin gibileri alt ürünlerde olanlar %60 zararda bence
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Klas_Yatırımcı ()Bendede çelik gibi irade var kaspa burdan her 0.1 cent düşüşte 100 bin adet eklerim 0.050ye kadar hadi düşsünde ekleyeyim
39umit için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
39umit ()Zincir mi çelik halatla bağlı :))
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Klas_Yatırımcı ()30 bin dolarla falan işlem açtıgım günler oldu bazen düşünüyorumda büyük delilik ama işte bu piyasa böyle işte risk yoksa parada yok
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Yüksek limit gerçekten sıkıntılı oluyo vadelide
Haftada 1 yada iki böyle düşüşler olunca long short iyi veriyor fakat sağlam sinir ve takıp istiyor
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)