Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 ()15 k da, gala 4.23 tu suan 0.98, chz 5.82 idi suan 2.29, storj 36 idi simdi 13.74 vs
muro__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()112. bin... kader degisimi... mavi... orasi önemli...
Mavi_Gezegen19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mavi_Gezegen19 ()İstese 200k dan alsın altların kaderi değişmedikten sonra muro
muro__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 ()Altlar 9 k seviyesine gelirse alirim sanki.. btc gazi hocanin 154 k hedefi olsa bile
muro__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()yani...1 ay önce coin...10 mus aldik sattik... bugun...5 den alip.7 den satariz... takili kalmiyoruz... hicbirine... ammma hep takip. hesap kitap. veri. haber. dunya... ###
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()issiz 3.5.7... biz farkli alim satimdayiz... ###tepsiyi siyirir aliriz... karla satariz... olay farkli... oyle bakma... biz farkliyiz###
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 ()Suan btc 98 k ama altlar 13 k seviyesinde... birkaci haric
muro__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 ()Yok farkindayim 4 senedir bekliyorum..4 sene once aldigim storj chz enj ayni gunde satmamis olsaydim hala yuzde 60 zararim vardi
karaprensgsli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()siz###moralinizi bozmayin... saglam durun... ###
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()96222###benim ekranim... sonra 112. bin...7 subat ve devaminda...154. bin. bekliyorum... dostum... # ##
karaprensgsli için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
karaprensgsli ()Gazi nerde duracak bu ponzi
gazi45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
muro__ ()15 k dan almadın 90 k dan mı alacan:)
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()hayir###ilk önce direncler... ###sonra destek yapacaz###7 subat dikkattt###ve sonrasi
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
karaprensgsli ()Issız nerden alırsan al içeride kalıyorsun bulaşma
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 ()90 k mi geliyor. işte orda alma zamani olur hocam bu sefer
gazi45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Snnsys ()Hocam elimde wld coin var 1.82 lerden yine oralara gider mi
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Btc ve eth yine beyaz çizgi ihlali yapıyor 1 h ve 4 h da saatlik peıyotlar satış yönlü şimdilik
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Evet dostum. Aslolan trenddir. Haber yardımcıdır. Şu an haber dahi yok. İnsanlar birbirlerine neden düşüyor diyor. Teknik gösteriyor düşüşü. Haber gerekmez. Çıkarken haber aramayan düşerken arıyor:) sanada kolay gelsin.
Auto™ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Hocam aynen senin dediğin gibi takip ediyorum zaten. Siyah kopya mumlar farkındaysan hep aynı hareketi tekrar ediyor. Ancak rakam vermiyor. Spek buna uyar. Bu şekilde davranır. Ama rakamları göstermez bize. Malesef. Yine de yön gösterici olması guzel
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Konu: Arpa dünden beri ipden aliyor
Dostum hazirana kadar fed ile işimiz yok. İndirim olmayacağını söyledi ve hep bunu fiyatlayacak piyasa. Korkulacak şey Trumpin nasıl bir politika izleyecegi olacak. Şahin ve güvercin olacak olan o.
Harme5634 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Emtia benim ihtisas alanım :)) iki yada 3 sene beklersen 6000 liraya satarsın belki o kadar da sürmez ne diyeyim:))
muro__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ayfah ()Konu: Arpa dünden beri ipden aliyor
Sizin gibi tecrübeli birisinin Ayhan Hoca'nın söyledikleri bana ümit veriyor yoksa Normalde kendi adıma ümidi kesmiştim
Harme5634 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
muro__ ()Bir dede sana bir şey soracağım ya bak bunu tüm samimiyetimle soruyorum benim gelecek yükü bir param var altın için ne diyorsun
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Harme5634 ()Konu: Arpa dünden beri ipden aliyor
Powell konuşmasından sonra full ledim
Sıfır nakit
Allah sonumuzu hayır eylesin:)
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
KRAL001 ()Rad kol kestım hayırlısı hakkımızda bıraz erken sattım ama ucuz olana geçecem ytd