Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Yeniadam ()İlahi çok güldüm muhabbetinize. Allah da sizi güldürsün. İkinizin de birbirinden haberi yokken ne güzel de hatırladınız birbirinizi. Muhabbetiniz daim olsun
Tengricişaman için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Bereketli olsun ustam benim 93binim gelmiş rakamlar dünyam... Hatta altına sağlam iğneyi dahi atmış.. 96.6***ler üzeri kalabilir de iyi yoksa hala uçan kaçan bişey yok ytd...
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mavi_Gezegen19 ()Hayırlı sı olsun düşmeden daha önemlilisi altların dönmesi.
Tengricişaman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tengricişaman ()Valla her şey karmakarışık abi, biliyorsundur. Yüksekte şansım yüksek belli başlı şeyler için, orası için uğraşacağım. Piyasaya da yıllardır bakmıyorum. Ufak ufak giresim var, bu düşüş iyi oldu benim için. Bir aydır bekliyordum bir düşüş olsun diye
Mavi_Gezegen19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mavi_Gezegen19 ()Ben yinede aldığım coinin yanına btc fiyatını yerleştiriyorum daha iyi açıdan görülüyor durumlar.
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mavi_Gezegen19 ()Ne oldun şimdi inşallah hedeflerine ulaşırsın Alp.
Tengricişaman için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Tengricişaman ()Öğrencilik bitti, Şimdi Ales yds peşinde koşuyoruz abi :) Seneye inşallah Gazideyim
Mavi_Gezegen19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mavi_Gezegen19 ()Deme Alp öğrenci idin o zaman:)
Tengricişaman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Bitcoin paritesine artık bakmak anlamsizlasti. Eskiden bize çok şey ifade ediyordu. Şu an altin/btc ve eth/btcden başka bitcoin paritesi bakmıyorum sahsen. Yalnız düşüşleri 0.618 düzeltmelerini hedef olarak göreceğim orası ayri
Mavi_Gezegen19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tengricişaman ()Adım Alp'di abi. Arkada çam ağacı önde siyah kaşeli ben dururdum profil fotoğrafında. Hatırlar mısın bilmem. Sonra farklı şeyler oldu her şeyden el etek çektim
Mavi_Gezegen19 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mavi_Gezegen19 ()İşte bu bilenler biliyor çok kişi kazandı duacı oldu inşallah tekrar o günlerin arefesindeyiz.
Tengricişaman için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mavi_Gezegen19 ()Önceki hesabın şifreyi unuttum bidaha giremedim ilki zaten mavi Gezegen di tekrar bunla devam etmek istedim önceki bunu yeni açmışsın önceki niki neydi senin tekrardan hoşgeldin.
Tengricişaman için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Tengricişaman ()Sen hep bitcoin pariteli coinler söylerdin. En son söylemiştin bir tane adını hatırlamıyorum. 10k basıp, 10k almıştım 6 7 saatte. Allah razı olsun cidden
Mavi_Gezegen19 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Tengricişaman ()Ah be abim, 4 sene sonrasında seninle karşılaşmak nasip oldu
Mavi_Gezegen19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mavi_Gezegen19 ()Evet dosdum ta kendisiyim.
Tengricişaman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tengricişaman ()Oğuzhan07©20?
Mavi_Gezegen19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()btc... ölsen... elimdekileri satmiyorum... ###
0BeğenmedimŞikayet
Tengricişaman ()Hocam, sen Oğuzhang07 misin?
Mavi_Gezegen19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()btc... kara pazartesi yapti yineee###hep yukselis oncesi ayni numara... bireylerin umudunu cal... tren dolu olmasin... ###
2BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Hiç üstüme alınır gibi bir halim var mı Oğuzhan dostum :) zira laf soylese de haklı olanlar da var. Ama her daim giriis yerlerine stop atın. Düşerken de parçalı alım yapın derim. Bu hiç şaşmaz. İki gündür pozitif uyumsuzluk arıyor grafikler diye anlatıyorum. Düşüş grafikleri atıyorum. Çift yönlü bakmak gerekir. Ondan önce de 5 gün banlandim gereksizler yüzünden. Elimden gelen bu kadar oluyor. Anlıyorum insanların gücü tükendi. Ama oyuna surekli birileri dahil oluyor. Onlara yazık oluyor. Ben piyasa hakkındaki düşüncemde sabitim. Sadece zamanlamayı tutturamiyor oluşum üzdü beni.
Mavi_Gezegen19 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Klas_Yatırımcı ()Şu zehirli oku atmasan iyiydi ama kan gölüyle yeşermesi lazım artık piyasanın
muro__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
muro__ ()91 retest i geldi haydi yolun açık olsun yiğidim
0BeğenmedimŞikayet
muro__ ()Ralli basladi diyebilir miyiz
4BeğenmedimŞikayet
Mavi_Gezegen19 ()Sen iyi günde kötü günde hep burada oldun Elinden geldiğince yardımcı oldun Ayhan dostum kimseye veremeyecek hesabın olamaz, seni sever sayarım bazen yeri gelince düşüşü gördünmü arkasına bakmadan kaybolub buharlaşan hocalara arada yüzlerine vurmak lazım ki bu işlerin grafikle olmadığını anlasınlar senin yerin ayrı bazen laf çakarım sakın üstüne neyi alınayım deme:)
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Berkcan258_ ()Maalesef ben de altlardayım yüzde 80. Kazanan değilim yani
KIK9GY için cevaplandı (yorumu göster)