Gece


Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile ilgili bilgilendirmemiz için tıklayınız.
"Başla" veya "Üyeliği Tamamla" butonuna basarak KVKK hakkında bilgilendirildiğinizi ve Açık Rıza Metnini okuyarak kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoinPlatin
PARİTE 1.0864 07:08:09
EUR 20.4486 07:08:09
USD 18.8084 07:08:09
ALTIN ONS $1923.6050 07:08:09

Konu: Ons

⭐⭐Kerim5461 ()
Gümüş


1 hafta önce attığım grafikteki 1721-22 hedefine yakın bir seviyeye 1727 ye kadar geri gelmiş ve daha önce bahsettiğim yükselen bir kanal oluşturmuş gibi görünüyor. Bu kanal bozulmaz ise kanal üst seviyeleri güzel yerler ancak takip etmek gerek. Kısacası kanal içinde hareket ederse güzel olur. Ytd.

Yorumlar (27)

Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler Yatırım Danışmanlığı kapsamında değildir. Yorumlar kullanıcıların kişisel görüşlerinden ibarettir. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarına göre yatırım kararı almamanız konusunda kesinlikle uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Kerim5461 ()

Sağolasın sanada iyi istirahatler...

__AVK__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

__AVK__ ()

Bende biraz dinleneyim
İyi istirahatler abi

Kerim5461 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Kerim5461 ()

Eyvallah kendine iyi bak ben biraz ara vereyim :)

__AVK__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

__AVK__ ()

Allah razı olsun abi
Bende çok memnun oldum
Kerim abi

Kerim5461 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Kerim5461 ()

İsim nick'teki isim :) memnun olurum Fatih kardeş. :) memleket Sakarya bu arada

__AVK__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Eyuphan27 ()

Bende antep

__AVK__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

__AVK__ ()

Allah razı olsun canım benim çok teşekkür ederim O?

Kerim5461 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Kerim5461 ()

Taminlerini yaz kesin ifadelerden kaçın birde sana yazmayanlara gidip yorum yapma kafan rahat olur hem sorunda yaşamazsın. Beni dinlediğin için teşekkür ederim kardeşim eyvallah. :) bereketli kazançların olsun inşallah...

__AVK__ için cevaplandı (yorumu göster)

-1BeğenmedimŞikayet

__AVK__ ()

Hayırlısı abi
İsim neydi
Ben fatih
Aslen nerelisin
Ben Gaziantep

Kerim5461 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Kerim5461 ()

Aynen nasip. Aslında yüklü girecektim ama dedim ya mesai dışında düştü mesai içinde çıktı fırsat vermedi. Yapacak birşey yok girsemde zaten bukadar beklemez çıkardım :)

__AVK__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

__AVK__ ()

Tamam abi seninleyim

Kerim5461 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

__AVK__ ()

Canın sağolsun abi nasipten ötesi olmaz

Kerim5461 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Kerim5461 ()

Sende yine gümüş vardı biraz kâr ettin biz onuda yapamadık mesai dışı diye 12.50 lerden giremedik :(

__AVK__ için cevaplandı (yorumu göster)

-1BeğenmedimŞikayet

Kerim5461 ()

Sana birde şunu diyeyim kardeşim, sana yazmayanlara yazma! Bu ara seni biraz fazla kafaya takmışlar bilemem ama haklılar ama haksızlar sen yine beni dinle zarar etmezsin kardeşim. :)

__AVK__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

__AVK__ ()

Bende full tl ve biraz dolar dayım abi

Kerim5461 için cevaplandı (yorumu göster)

-1BeğenmedimŞikayet

Kerim5461 ()

Sarkma yaparsa kanal dibini takip et bakalım ne yapar. Bende takipteyim hem gümüş hem Altın ons. Bu veriler ve fed işleri karıştırıyor tahmin etmesi zorlaşıyor. Hayırlısı bakalım. Neyse hayırlı akşamlar...

__AVK__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

__AVK__ ()

Abi Allah senden razı olsun
Çok teşekkür ediyorum

Kerim5461 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Kerim5461 ()

Takip ettiğim kanal dip seviyesi şuan 1760 olması gerek ona göre hesabını yap. Kanal içi harekete devam ederse sarkma buralara kadar ancak olur dolar sabit kalırsa 104x-105x lere kadar bir çekilme olur tabi bu seviyeler kanal içi harekette geçerli olur. Bu şekilde olursa duruma ve gidişata göre giriş yaparım bir parça ama fed ne yapacak bakalım görelim faiz konusunda?

__AVK__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

__AVK__ ()

Nereye kadar düşebilir Gram altın hocam

Kerim5461 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Kerim5461 ()

Yok süperde değiliz de buda ihtimal dahilinde olduğu için çizip takibe aldığım bir grafikti. Ozamanda demiştim ons bana güven verene kadar grama birdaha bulaşmam diye vede girmedim halâ. Giripte kâr edenlere bereketli olsun ben izlemeye devam...

__AVK__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

__AVK__ ()

Evet süpersin hocam

Kerim5461 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Kerim5461 ()

Eyvallah. Hatırladın mı bu grafiği? 2 hafta önceki grafik.

__AVK__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

__AVK__ ()

Emeğine sağlık abi

Kerim5461 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Kerim5461 ()

@__AVK__ bahsettiğim grafik bu bak!

1BeğenmedimŞikayet

Kerim5461 ()

Bu kanal içinde devam ediyor şuan. Geri sarkmadan sonra kendisine yeni bir yükselen kanal oluşturursa iyi olur ve takip edeceğim demiştim kanal oluştu gibi ancak takibe devam ediyorum... daha öncede dedim kanal içinde hareket ederse üstte güzel yerler var.

0BeğenmedimŞikayet

Kerim5461 ()

Kanal içinde kalıp kalmamasına bağlı. Takibe devam...

__AVK__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

__AVK__ ()

Yani yükselişmi abi

Cevap yaz Gönder
Uyarı: Yorumunuzun içeriğinde hakaret, karalama, aşağılama, saldırı, küfür vb. şeyler kesinlikle bulunmamalıdır.
Kurallar !

Yorum yazın:

Kalan karakter: 5000

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
KVKK ve Çerez politikalarımızı inceleyiniz.
Onaylıyorum