Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Kral6161 ()Ons takip edin
0BeğenmedimŞikayet
EuroTruck ()Konu: #22866885 Grafik detay ve yorumları
Yo hayır ben kendimi kuruyorum sadece
NoktaAtış01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoktaAtış01 ()Konu: #22865761 Grafik detay ve yorumları
salı günü için bir gelişme var mı
EuroTruck için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
EuroTruck ()Konu: #22864775 Grafik detay ve yorumları
Ben salı gününe kendimi kurdum bakalım nasip
NoktaAtış01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoktaAtış01 ()Konu: #22864478 Grafik detay ve yorumları
:) bakalım nasip, ne zamna gelir acaba çok bekletirmi
EuroTruck için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoktaAtış01 ()Konu: #22864145 Grafik detay ve yorumları
Tamam hocam sağolun yineden destek direç vermeniz bile bizim için güzel
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #22863808 Grafik detay ve yorumları
al- sat tavsiyesinde bulunmak site kurallarına aykırı kardeşim. bu konular tamamen kendi tasarrufunuza kalmıştır. 7.70 lerden beri ben bekliyorum kendi adıma. ytd.
NoktaAtış01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
EuroTruck ()Konu: #22863697 Grafik detay ve yorumları
Ben 10.11 den aldım 10.36 da bozucam al sat yapıyorum.
NoktaAtış01 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
NoktaAtış01 ()Konu: #22863537 Grafik detay ve yorumları
hocam alt destgekten alıp, üst direnç olarak belirttiğiniz 10,36 lardan satmak mantıklı olur mu nacizane..
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
NoktaAtış01 ()Konu: #22863484 Grafik detay ve yorumları
Bende aldım destekten hayırlısı olsun inşALLAH
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #22863213 Grafik detay ve yorumları
hocam alt destekten almışssın inşallah kırılmaz ama önemli olan sabırlı olmak. grafik paylaştım lakin yanlışlıkla dolar sayfasına atmışım. sayfamdan görülebilinir. hayırlı olsun.
Mehmetaltas1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoktaAtış01 ()Elinize saglik
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Dolar için DAHDr yorumu (39 dakika önce) Cevap yaz
Konu: #22862369 Grafik detay ve yorumları
sterlin kanala geri dönmüş ve 10.21 alt destek. kanalın yeni üst sınırı 10.27 oldu. burayı yukarı doğru kırabilecek mi bakacağız. yukarı doğru kırarsa 10.40 aşağı doğru kırarsa 10.08 gelebilir. ytd dir.
https://altin.in/dahdr
0BeğenmedimŞikayet
NoktaAtış01 ()Konu: #22862809 Grafik detay ve yorumları
Usta cok iyi tespit etmiş 10.22 de takildi
Mehmetaltas1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoktaAtış01 ()Konu: #22862426 Grafik detay ve yorumları
10.22 kırılıyor gibi parcali alsaydin kardesim
Mehmetaltas1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mehmetaltas1976 ()Konu: #22862319 Grafik detay ve yorumları
Digimen ustanın grafiğinden aldım
NoktaAtış01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mehmetaltas1976 ()Konu: #22862306 Grafik detay ve yorumları
Kendi bilgim değil.
NoktaAtış01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoktaAtış01 ()Konu: #22862142 Grafik detay ve yorumları
10.22 yi destek olarak mi görüyorsunuz
Mehmetaltas1976 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mehmetaltas1976 ()Konu: #22861955 Grafik detay ve yorumları
Gbp try 10.22 drstekten alındı.
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mehmetaltas1976 ()Konu: #22861947 Grafik detay ve yorumları
10.22 destekten gbp alındı, hocam iyimi.
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
7BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Yeni gördüğümüz hedefler: sterlin10.36 Dolar 8.03 notumuzu düşelim. Ytd
1BeğenmedimŞikayet
Flue ()Konu: #22861435 Grafik detay ve yorumları
Çok teşekkürler.
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
NoktaAtış01 ()Konu: #22861424 Grafik detay ve yorumları
Cok tesekkur ederim
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #22861416 Grafik detay ve yorumları
10.1152 gibi gördüm şimdi bakınca ama emin değilim kardeşim. ytd
NoktaAtış01 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
NoktaAtış01 ()Konu: #22861399 Grafik detay ve yorumları
Sagolasin kardesim 10 k almayi dusunuyorum nasipse biraz düşmesini mi beklesem bilemedim 1 ay vade sorunum yok
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)