Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
3BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #22888449 Grafik detay ve yorumları
düşüşler alım fırsatıdır sn @memp. ytd :)
memp için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
memp ()Konu: #22888175 Grafik detay ve yorumları
elinize sağlık hocam.. hedef olarak 10.58 görünüyor madem buradan bir miktar alınırmı sizce.. sorumluluk bana ait üstadım yorumunuzu al sat tavsiyesi olarak yapmadığınızı biliyorum.
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Flue ()Her şey aynı anda çıkıyor aynı anda düşüyor.
0BeğenmedimŞikayet
Osim ()Vay be hep aynı 20 yıl 23 yıl önce değerli bir büyüğümüz Arap ülkelerinin kapısını para için çalmıştı. Şimdi yine aynı durumdayız.
0BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #22883297 Grafik detay ve yorumları
Evet hocam grafikleri swap vs günlük meseleler fazla ilgilendirmez. Yola devam inşallah. Ytd
NoktaAtış01 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
NoktaAtış01 ()Konu: #22883101 Grafik detay ve yorumları
Hocam grafikleri ongorunuz sap hamlesine rağmen devam mi
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #22883005 Grafik detay ve yorumları
Yabancıların ağzı swaptan bayağı yandı vaktiyle. Hafıza- i Beşer umutmaz kolay kolay.
Mehmetaltas1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mehmetaltas1976 ()Konu: #22882783 Grafik detay ve yorumları
Dün katardaydı c. bş. muhtemelen ordan dolar getirdi oyüzden swap takas oranlarını artırdı, yani tl ye ulaşımı zorlaştırdı, kurun bi süre ilerlemesini engelleyebilir.
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #22882668 Grafik detay ve yorumları
200 bp Merkez faiz arttırmasına rağmen dövizler bu seviyelerde. Swap faizlerinin fazla bir etkisi olacağını düşünmüyorum. Okkalı bi faiz arttırımı gelmedikçe zor. Ytd
Mehmetaltas1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mehmetaltas1976 ()Konu: #22882561 Grafik detay ve yorumları
Svap takas oranları arttı, biraz düşürmezmi.
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
NoktaAtış01 ()Konu: #22882524 Grafik detay ve yorumları
Elinize saglik
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Flue ()Konu: #22882242 Grafik detay ve yorumları
Emeğinize sağlık. Teşekkürler.
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #22881974 Grafik detay ve yorumları

4 h grafikte 10.21 i aşan sterlin 37 krş yukarı gitmek isterse hedef 10.58 göründü. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Kral6161 ()Ben alımları 267 ve 410 dan yaptım. uzun vadeciyim al- sat yapmıyorum al- yat yapıyorum.488 üstü kapanış olmaz ise geri çekilmeler de parça alım düşünülebilir yatırım tavsiyesi değildir.
Uzak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Uzak ()Hocam kusuruma bakmayın sizin alımınız varmı benim yok şuanda sizi takip ediyorum
Kral6161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eskin_ticaret ()Evet kral düşme saatleri geldi diyebiliriz hem dolara hemde ons yerler tepe taklak olmamak lazım bence
Kral6161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sokratess ()Konu: #22874606 Grafik detay ve yorumları
Kaçta çıkalım? yoksa orta uzun vademi uygun.. birde ekleme yapalımmı teşekkür
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
NoktaAtış01 ()aşağı ve yukarı iğnelerin manası nedir ustam
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tonyalı_Ernesto_ ()@ticaret_adamı , @PLTİN hayırlı akşamlar dostlar neler oluyor? Benjamin emmi 8'e mi gidiyor? Ons 17xx ler çok mu uzak? Gümüşe dokunsam mı uzaktan mı sevsem?
1BeğenmedimŞikayet
USTAMM ()Bravo Emeğe saygı.
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
EuroTruck ()Emeğine sağlık üstad
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Eyvallah kardeşim inşallah Noktaatışlara devam. Rabbim utandırmasın. Görebildiklerimizi söylüyoruz sadece. Faydalı olabiliyorsak ne mutlu bize:)
NoktaAtış01 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
NoktaAtış01 ()Kardeş Allah senden razı olsun sayende birşeyler öngörüp bugun kar aldık
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kral6161 ()Ons düşme ihtimali çok çok yüksek. Düşmeye başladığında nasıl düştüğünü hepimiz biliyoruz.1920 üstünde kapanış olmadığı sürece düşüş beklenmeli. ytd
Eskin_ticaret için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Eskin_ticaret ()kral ne yapar takip edelim yön ne dersin
Kral6161 için cevaplandı (yorumu göster)