Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Adramelekh ()Bence MB toplantısı zaten fiyatlandı, toplantıdan sonra yüzeysel oynar. Hepimiz burda artıracaklarını bekliyoruz neden fiyatlanmamış olsun? Yükseldi de TL.
0BeğenmedimŞikayet
EuroTruck ()Nasip üstadım. Mb toplantısı öncesi bir miktar salınma olur ise alttan alırım olmaz ise hayırlısı
exchangeoffice için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
exchangeoffice ()pasam 10.37den cikaydin iyiydi.
EuroTruck için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yarasa72 ()Hocam bu sterlini nasıl etkiler yukarı yönlü mü yoksa aşağı yönlü mü
Gümüş_men1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş_men1 ()İNGİLTERE/GOVE: BİR ANLAŞMA BULMAK İÇİN BİR TEMEL YOK
İNGİLTERE/GOVE: AB'NİN ÖNERİLERİ ÜLKE STATÜLERİ İLE UYUMLU DEĞİL
İngiltere'den gelen açıklamalar olumsuz...
GBPUSD için 1.3020, 1.3070 ve 1.3150 önemli dirençlerdir...
Buralar baz alınarak stratejiler oluşturulmalıdır... Rıdvan Baştürk alıntı
0BeğenmedimŞikayet
EuroTruck ()6 k sterlin 10.25.03 ten çıkılmıştır. Mb toplantısından sonra devam :)
1BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #23014758 Grafik detay ve yorumları
Bu da dolar için gelsin.. hafıza- i Beşer şaşar.
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #23014650 Grafik detay ve yorumları
“Öyle bir geçer zaman ki” olacaktı:))
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #23014628 Grafik detay ve yorumları
Geçmiş zaman olur ki.. hatırlamak lazım.. bakalım neler olacak.. ytd
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
VEENÜS ()Hocam merhaba hdfgs ...
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Skaplan ()Makas en dusuk sterlinde digerleri ucuk neden acaba
0BeğenmedimŞikayet
exchangeoffice ()haklısın sattı :D
buhek için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
buhek ()ama bu yapılan alım, GBP kurunu azaltıcı değil arttırıcı olmaz mı ?
tşkler
exchangeoffice için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
exchangeoffice ()sayın üstatlar gbp 21 ekimde 9.83 görür mü? komple dolardan sterline geçmek istiyorum.
0BeğenmedimŞikayet
exchangeoffice ()hsbc gbp aldı bir miktar.
buhek için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Aytaç_fb41 ()Sayın Diyar Zararkes stop vs hiç önermedim desem yeri var bunu belirttiğiniz kavramları çok iyi anlayarak kendiniz yapabilirsiniz bazen 4H kırılma oldu deriz fakat kırıldıktan kısa süre sonra kanal içine tekrar geri gelebiliyor bu sebeple 4H dikkatli, günlük de kırılmayı değerlendirmek çok daha iyi olacaktır fiyat hareketleri zaten belli edecektir günlük te teyit ederse kırılma oldu diyebiliriz. Ona göe karar verebilirsiniz, çalışmaların ve emeğin için tebrik ederim formasyonlar için çizdikçe daha net anlarsın yeterki oluşumu gör ve çizmeye çalış sormak istediğin birşey olursa yine sorarsın.
diyar7221 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
diyar7221 ()Sa hocam daha öncede size yazdım acemi yatırımcı olarak derslere başladım tavsiyenizle destek direnç ve göstergelerde ema rsi bolinger atr anladım gibi şimdi formasyon girişimi yapmalı veya başka öneriniz var mı sizinle yolculuğu başladım destekleriniz için şimdiden teşekürler birde dün 23.68 zarar kes yaptım ucu fena oldu bir desteğin kırılması üzerine ne kadar beklenir zarar kes önerirsiniz
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Aytaç_fb41 ()Estağfurullah üstadım varolasın sizlerin çalışmaları da gayet güzel.
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
halhil ()Aynen hocam ben hepinizin öğrencisiyim x)
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Bizler @Aytaç_fb41 ve @Akif44 hocalarımızı öğrencileriyiz Halil kardeş. Üstadlarımız ne derse o. Ellerine sağlık..
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
buhek ()merhaba
10,29 dan küt diye 10,21e indiren neydi acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Hayatatutun ()vatandaş, esnaf halk krediyle çarkı döndürüyor borcu borçla kapatıyor. faizin çıkması alt kesimi mahfeder.
Esmeecem_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Onurozgr ()Faiz attırımın inşallahımı olur kısa vadede düşse ne olacak bütün dövizler yine artacak sterlin hedef 13 beklemeye devam
Esmeecem_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
halhil ()Rica ederim :)
EuroTruck için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
EuroTruck ()Teşekkür ederim üstadım cevap vermeniz yeter
halhil için cevaplandı (yorumu göster)