Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Boyno2727 ()Konu: #23057022 Grafik detay ve yorumları
Rekabetci kur deyipte üstüne 600 puan piyasayı alt üst eder bakmayın siz onlarda istiyor doların yükaelmesini ama kademe kademe malum cari açık sıkıntımiz var dolar basamiyoruz
EuroTruck için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ss123 ()Konu: #23056332 Grafik detay ve yorumları
Öyle bir şey yaparsa reis görevden alır onu faize karşıyız diyor her programda
EuroTruck için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
howmuch_ ()Sırasıyla sterlin / euro /gram halen dik duruşunu sürdürüyor. Dolar direniyor.
0BeğenmedimŞikayet
HDD7 ()Sterlinden dolara parite zamanı mı geliyor acaba :)
0BeğenmedimŞikayet
raiff ()sterling delibaş oldu
0BeğenmedimŞikayet
EuroTruck ()Yani 10/15 günde bir alıp satıyorum 500/1000 300 ne gelirse bereket versin diyorum. Grafik vs pek anlamıyorum. Baktım yüksekten almışım düşüyor alttan alıp ortalama düşürmeye çalışıyorum. Ve tam ortalamamı yazıp devam ediyorum. Senin gibi düşüncesiz olarak yorum yapanlarda bir bir gidiyor sayfadan. Riskli günlerdeyiz ben paramı kolay kazanmadım çok kár amaçlıda bakmıyorum çebimdekini yitirmiyim yeter. Tamam güzel kardeşim benim bi tarafım eksilmedi 25 ten çıkarak çok şükür kár ettim. Bol şans
Hayatatutun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
EuroTruck ()Burdayım ne oldu ki ? Yani böyle yazınca ne oluyor onu anlamadım ben aldığım sattığımı yazarım kardeşim. Ben hep burdayım kár ettim sattım risk sevmiyorum. Şelalecilte yapmam fişekcilikte böyle şeylerden uzak durun iyi birşey değil. 10.22 den aldım biraz zaten gece kalanınıda mb toplantısından sonra ya ortalama düşürürüm ya da çıkarım nasip yani. Boş yapma ama olur mu boş yapmak için yorum yapma yani.
Hayatatutun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayatatutun ()Siterlini 25 den gönderip merkezi bekleyen burda mı
0BeğenmedimŞikayet
Onurozgr ()Aynen devam beklemeye
The_Makine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
The_Makine ()Kraliçe için 1 2 kelam etmek gerekirse

Parite 1285 önemli seviye demistim tam olarak ordan döndü ve şuan 1390 da
1390 üzeri geçebilirsek 1330 a kadar 230 biplik daha artış söz konusu ama önemli seviyedir bilginize hala el full gbp beklemeye devam
The_Makine için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #23052194 Grafik detay ve yorumları
O zaman şelale olur. Ama var mı öyle Bi başkan. 3. MB başkanını kısa sürede görürüz:))
EuroTruck için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
EuroTruck ()Konu: #23051612 Grafik detay ve yorumları
Peki yarın bi 600 baz kopar ise..
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ss123 ()Konu: #23051570 Grafik detay ve yorumları
Eyvallah dostum
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #23051015 Grafik detay ve yorumları
Dolarda üstüne attı 7.8531 in an itibari ile. Piyasa makul faiz arttırımının fiyatlamasını yaptı ise düşemeyen dolar ve sterlin çıkar diyelim.. ytd
Ss123 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ss123 ()Konu: #23048911 Grafik detay ve yorumları
dolar kırdı sterlin destekte dostum
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
exchangeoffice ()evet gordu.
Onurozgr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sevinçsevi ()Hele saat 22 olsun
0BeğenmedimŞikayet
Sevinçsevi ()Döviz düşme eyiliminde altınıda gümüşü de onslar tutuyor peki onslar nereye kadar tutar metalleri?
0BeğenmedimŞikayet
Hüzünbaz_Gram_Altıncı_ ()Arkadaşlar selamlar.
DXY'de boynu kurmış bir OBO var gibi görüyorum. Aynısını gören başka arkadaş var mı?
0BeğenmedimŞikayet
papillon33 ()aynısını geçen ay doları bozarak yaptım, 7,68 den bozduğum doları bir daha da alamadım, hala fırsat bekliyorum, biraz sterlinim var iyi ki ona dokunmamışım diyorum şimdi, dokunmamda.
hayırlısı olsun.
EuroTruck için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Onurozgr ()10.37 yi gördü mü sterlin ben en fazla 10.34 gördüm
exchangeoffice için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
martinsen ()Usta yeni hesap mi açdım?
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
exchangeoffice ()Ben 7.90dan aldım full dolardayım. 8.25 dediler milleti gaza getirdiler çıkacağı yok. Cuma günü 9.85 görürse full sterline geçeceğim. Nevi şahsına münhasır bir para usd eur chf ne yapmış. İlgilenmez. Kafasına göre takılır.
Giresunlu28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Giresunlu28 ()10.37 deyken bende cıkamadım takıp edemediğim için
exchangeoffice için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
EuroTruck ()2/3 gün önceden zannetmiyorum. Bir önce ki 200 baz attırımda ve bir sonra ki gün ki ardından swap ile doların seviyesinde çok net alım fırsatı vermişti. Ben yine 9.85 e yakın alım fırsatı vereceğini düşünüyorum. Belki 600 baz olmıyacaktır ama net bi 200 baz daha bekliyorum açıkcası. Hayırlısı olsun inşallah paramızı koruruz.
Adramelekh için cevaplandı (yorumu göster)