Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Aliihsan23 ()Bir şey olacağı yok. develasyon oldu zaten. hem kurlarda hem serbest piyasa ürünlerinde
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Marmaris22_ ()Faiz kararin simdi gelecegini tahmin etmiyorum dolarda asari bir yukselis oldugu zaman , o zaman yukseltiler tahmin ediyorum tabiki yatirim tavsiyesi degildir
Giresunlu28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Giresunlu28 ()Mb baskanı degısmıs pıyasalara etkısı olur mu sızce yada faız artırım kararı gelır mı
Marmaris22_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()İyi hafta sonları herkese. Bu sabah MB başkanı Uysal görevden alındı. Uysal Başkan aksilik yapmış olmalı! Yerine eski maliye bakanı Ağbal getirildi. “Faiz sebeptir enflasyon neticedir” kurgumuz devam ediyor. Aklımda kalan; Naci Ağbal ve Nihat Zeybekçi iletişimi güçlü kişiler idiler. Piyasaları sözlü olarak yatıştırabiliyor idiler. Eskilerin tabiri ile “ Laf ile peynir gemisi yürümez”. Bakalım neler olacak, göreceğiz..
0BeğenmedimŞikayet
Marmaris22_ ()Ben de bekle yecem bu belirsizlik likte satmak dogru degil bencede
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
USTAMM ()555 ten satarım diyordum. O kadar hızlı yaklaştı ki satmayacagim. 600 u bekleyeceğim. :)
Ytd
Marmaris22_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Marmaris22_ ()1970 direnc onemli ve 1733 altina dusmedikte ce trend yukariyi insallah 1970 orayi kirarsa 1995 ve 2030 drenci var ordan 2078 Tabiki yatirim tavsiyesi degildir
Hamido için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Marmaris22_ ()Herseyin hayirlisi hocam
Nevkar1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Nevkar1976 ()Alım tavsiye edermisin
Ben 500 gelince alım yapmayı düşünüyorum
Marmaris22_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Marmaris22_ ()570 gorecegiz insallah aralik da 600 kadar gelebilir tabiki yatirim tavsiyesi degildir kesinlikle
Hamido için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Marmaris22_ ()Hayit satmadim bekleyecem tekrarda yukselir
Nevkar1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mst25 ()Sterlin yorumu
0BeğenmedimŞikayet
Nevkar1976 ()Sattınız mı 540 tan
Düşüyor gram
Marmaris22_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Giresunlu28 ()Sayın marmarıs gramda düşüş olur mu alım içşn siz yazdığınızda bende alamadım keske alsaymısım ?
Marmaris22_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamido ()@Marmaris22_ Sayın Marmaris gram altında zirve, tepe nereyi gösteriyor, incelediniz mi? Selam ve sevgiler. ons Amerikan bankaları, eğer teşvık paket açıklanırsa 2500-3000 usd konuşuiuyor, bu durumu nasıl değerlendirirsiniz? Yatırım tavsiyesı kesinlikle değildir. Bol şanslar.
0BeğenmedimŞikayet
Marmaris22_ ()517 den girmistim 2 gunce 540 geldi simdi
Nevkar1976 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
USTAMM ()8.50 den mi almıştın. Benim de oranın az altıydı. İyi yerden almışsın.
Sokratess için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sokratess ()8.500 ful ama benim hani dönüş yaparsa alttan alalım yoksa gümüş düşene kadar bekletimmi
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Marmaris22_ ()Ama altinin gidecegi yolu var bence tabiki yatirim tavsiyesi degildir
Nevkar1976 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Marmaris22_ ()Ben al sata karismiyorum hocam sadece aldinmi merak ettim
Nevkar1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Nevkar1976 ()Alamadım maalesef
Alayım mı
Bekleyelim mi
Marmaris22_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
USTAMM ()benimki duruyor YTD
Sokratess için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Marmaris22_ ()Altin aldinizmi
Nevkar1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Marmaris22_ ()Siz altin aldinizmi
Nevkar1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sokratess ()@USTAMM sterlin bekleyelimmi dönüş nedir?