Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Ziyadeolsun ()Ben de bekliyorum 8.40 ve altı dolar için alirim
06ılgarin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
06ılgarin ()bu dakkadan sonra yorumları siyasi argümanlardan ve temel analizden uzak yazmak zor.
saygılarımla
bekleyip göreceğiz. ülkemiz için hayırlısı neyse o olsun
0BeğenmedimŞikayet
06ılgarin ()ama yarın diyelim ki bakanın istifası kabul edilmedi o zaman parmağım tuşta olur alırım
Ziyadeolsun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ziyadeolsun ()Amin hayırlısı neyse o olsun herkrse.
hgulmer01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ziyadeolsun ()Biraz beklemeli sanki
Ben de döviz almak için düşmesini bekliyorum
06ılgarin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
hgulmer01 ()Eyvallah dostum sağolun bakalım hayırlısı olsun
Ziyadeolsun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasan_3444 ()Gormesi muhtemel seviye hocam sadece şahsi fikrim ben alıcı olarak istediğim fiyat gelirse alırım ilk alım noktam 9.80 dip rakam gelirse 9.50benim için ytd
Maarley için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
06ılgarin ()yani haklısınız da buralardan siz alır mısınız bilmem ben almam
onu dedim
Ziyadeolsun için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Maarley ()Sen ciddimisin, bana çok komik geldi 9.50 filan
Hasan_3444 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ziyadeolsun ()Hiç kimseyi dinleme kimse bilmez bilen varsa atıyordur)
hgulmer01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
06ılgarin ()alla oraları da göremeyiz
10.3 belki
hgulmer01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
hgulmer01 ()Teşekkür ederim dostum 9 lu seviyeler uygun mudur.
06ılgarin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
06ılgarin ()henüz değil
hgulmer01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
hgulmer01 ()Arkadaşlar yeniyim sizce sterlin alım için neresi uygun buralardan alınır mı
0BeğenmedimŞikayet
Hasan_3444 ()Kesinlikle bu bizim fikrimiz güzel seviyeden çıkış yaptık dedik çıkın demedik
Mstfmz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
yatirimci_serkan ()Grafik çalışması ile siz hareket edin biz birbirimizle konuşuyoruz
Mstfmz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mstfmz ()Bu sizin fikriniz güzel seviyeden çıkış filan etkilemeyin insanları ne grafik çalışması var nede bilimsel sosyolojik bir yaklaşım ytd diyelim
yatirimci_serkan için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Hasan_3444 ()Hayırlısı olsun hocam güzel seviyeden çıkış yaptık hicbirsey soluksuz yükselmez sabır gerek alım için bu hafta tlde kalmak mantıklı izlemek lazım piyasayı biraz ona göre hamleler yapılır
yatirimci_serkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
yatirimci_serkan ()Bende 11.01 den sattım 40000 gbp bakalım mutlaka alttan alım fırsatı verecektir buralara çok hızlı geldi seçimde sonuçlandı bakanın istifası iyi olmadı ama kar edeceğiz sanırım hakkımızda hayırlısı
Hasan_3444 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasan_3444 ()Hocam 9.50 seviyesi bekliyorum ben steelinde 11liradan çıkış yapmıştım hafta içi dövizde kirilim olacak ama nereye düşer bilinmez ama düşüş olacak ytd.
yatirimci_serkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
yatirimci_serkan ()Düşüş gösteriyor 11.01 doğru mu acaba dolar Euro da hareket daha başlamadı
Hasan_3444 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasan_3444 ()Sterlin 9.50olsun fullerimmm
0BeğenmedimŞikayet
İMAJ_MUTFAK_ ()Önceki hesap kimdi
Lotus13 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Lotus13 ()Merhabalr arkadaşlar hesabım kapatıldî burdan devam edicem bu haftaki analizlerim ona yönunde çok umutlu biden'ın seçilmesiyle beraber onsta yukari yönlü 2000 üzeri hareketler bekliyorum bu hafta teşvik yolu acildigina göre 2000 lerden konuşabiliriz bu hafta
0BeğenmedimŞikayet
birkaç_iyi_adam ()Bay dın dolar ve emtiayı nasıl etkiler
YUkarı mı aşağı mı ytd