Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
mst25 ()Sterlinden dolar Euro geçiş yapan var mı
0BeğenmedimŞikayet
Konyalimm ()Teşvik ile ilgili olumsuz haberlerde var sanki aşağıya gidecek gibi baksanıza. sasirdim kaldım. gecis yapsammi diye siz olsanız ne yapardınız bu durumda
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
halhil ()Altın ons grafiklerde şuan pek olumlu durmuyormuş ama biraz çıkarsa başka bir fm oluşabilirmiş yükselmesi için ytd
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Konyalimm ()Akif usta ons için ne diyor grafikten anlamıyorum kardeşim. valla morel bozuk daha düşüş olurmu önümü demek istiyor buradan dolara geçeriz en azından ne yapalim
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
halhil ()Simetrik üçgen üstad yanlış yazmışım, 23 yada 26 hangisini kırdığı tarafa 10 dolardan fazla gitme ihtimali var demek ama bilmiyoruz çalışır çalışmaz, ütopik bi düşünce düşüş tarafı için bu şartlarda bu kadar olurmu bilmem ytd.
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Konyalimm ()Simetrik ons ne demek kardesim
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Konyalimm ()Halil kardeşim onsta dususmu görünüyor ona göre harekt etsek. dolar için birde
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Konyalimm ()Şuan baya tersteyiz eğer düşüş olacaksa azda olsa TL ye geçeyim
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Konyalimm ()Konu: #23506218 Grafik detay ve yorumları
Akif hocam onsta dususmu bekliyorsunuz
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ferhat2332 ()@Akif44 hocam 11.20 leri tekrar görürmüyüz sizce
1BeğenmedimŞikayet
halhil ()@Akif44 hocam gümüş onsa 21/07/20 den baslayan simetrik ons var desem çok mu abartmış olurum x))) ytd
1BeğenmedimŞikayet
Akif44 ()Eyvallah hocam sağol ons sanki bir haber bekliyor şu an iki tarafıda açık görünüyor
Hüzünbaz_Gram_Altıncı_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Hüzünbaz_Gram_Altıncı_ ()@Akif44 hocam. Ellerine sağlık. Like like like :)
Bu arada ons konusunda ben de düşüş görüyor gibiyim hocam. Önümüzdeki hafta içinde önce 1888'e kadar bir yükseliş, sonra 1850'ye kadar bir daha düşüş. Sonrasını göremiyorum ama.
0BeğenmedimŞikayet
Akif44 ()Konu: #23505169 Grafik detay ve yorumları
Eyvallah hocam sağol
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #23505159 Grafik detay ve yorumları
Ellerine sağlık Akif hocam:)
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Akif44 ()Konu: #23505134 Grafik detay ve yorumları
Yapma hocam sterlin sende korksun sen niye sterlinden korkuyorsun
1616mehmet1616 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Akif44 ()Konu: #23505099 Grafik detay ve yorumları
11.20 cepte sterlin tl de 11.20 illa gelecek. sen 2 gün önce yazmıştın o gapı o yüzden ben yazmadım.
ResPectFuL için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ResPectFuL ()Konu: #23505050 Grafik detay ve yorumları
hocam sistemde hata yok ise 11.20 de 4 satlikte gap var
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
1616mehmet1616 ()Konu: #23505021 Grafik detay ve yorumları
çok teşekür ederim hocam her şey için içime su serptiniz çok ters durumdayım 10.885 den almıştım bide bankada duruyor ordanda kayıp bar bekleyim zarardan çıkınca satarım bu işler bana göre dğilmiş 3 gündür kara kara düşünüyorumdum :(((
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Akif44 ()Konu: #23504997 Grafik detay ve yorumları
Hayırlısı olsun. bak şimdi düştüğü kadar ilerde çanak oluşucak yaklaşık 130 kuruş ve bu 130 kuruş 11.30 un üstüne gelecek
ResPectFuL için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ResPectFuL ()Konu: #23504842 Grafik detay ve yorumları
o bitti hocam biliyorum aynı ayağı bir daha kullanamayız diyosun :)) anladım
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Akif44 ()Konu: #23504802 Grafik detay ve yorumları

Cemil hocam aynı yerde daha önce bir tobo vardı ve çalıştı
0BeğenmedimŞikayet
ResPectFuL ()Konu: #23504748 Grafik detay ve yorumları
sağ omuz alt sınır 9,75 e geliyor
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ResPectFuL ()Konu: #23504683 Grafik detay ve yorumları
bu yüzden hedef vermeni istemedim hocam aman fikir olsun sadece
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ResPectFuL ()Konu: #23504661 Grafik detay ve yorumları
gbp usd de bir obo mevcut dx saatlikte bir tobo vardı o çalışacak galiba
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)