Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
-2BeğenmedimŞikayet
KadirBaba ()Sağlıklı yükselişler için düzeltmeler gerekli.100 dolar cikica kaybolanlar %1 düşüşte buralardalar. Bekleyin bekleyin... Bu daha fragman 3000 gelince alirsiniz
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()sitede adam bırakmadınız. ne değerli insanlar vardi sayenizde bir bir gittiler
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()palyoço oldun shelci farkında değilsin . inan sana üzülüyorum: benim gözümde bi değrirn vardi . harcadın bu palyoçoluklarınla
0BeğenmedimŞikayet
Sellci ()Yukselecekte yükselecek yükselecekte yükselecek:)))
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()Futbol takımı tutar gibi kümelşip , belediye orketrası gibi düşcekde düşcek devam eddin..
kimse sizi gale almiyo.
bugunde insanlar size neler yazdı.
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()insan kendine yakişinı yaparmış
0BeğenmedimŞikayet
BuNickTamYirmiAltıKarakter ()Kendini nerde görüyorsun acaba?
Düşer çıkar bir yana da senin burun maşallah kaf dağını da aşmış. ALLAH Akıl fikir versin
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ceo61 ()Veya bugün
ceo61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ceo61 ()Yarın 170 gram cıvarında çeyrek gram bilezik bozacam iki taraf için uygun şekilde bozdurcam varmı kimse Keçiören Ankara
0BeğenmedimŞikayet
isayk ()Hoşbulduk kardeşim nasılsın iyisinizdir inşallah l. Ara sıra yorumları okuyorum yazamıyorum kusuruma bakmayın
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
40_TİMSAH_40 ()Olmaz tabi teknik analiz bilen bilir ama insanımız çok heyecanlı ülkemizde enfilasyonist bır ortam var insanların böyle hararetli olması normal ben işin öğrenilmemesinden mutsuzum sadece saygılar...
TiesTorN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TiesTorN ()bir anda yüzlerce dolarlık çıkışın düzeltmesi 20-30$ mı olmalı sence?
40_TİMSAH_40 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
40_TİMSAH_40 ()Düşme yok kardeşim genel trend yukarı fakat bu çikişlar düzeltme yaparak sıhatli olur çıkışın altı dolu olmasını istiyorsan düzelterek dolu dolu çıkmasını isteriz bu da gayet normal İzmirli kardeşim sen normal yolunda git bu tip şeyler hep olur ;)
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sam_yeli ()İlk etapta 29 a bı gel
0BeğenmedimŞikayet
Sam_yeli ()Ons anı yukselislerde 110 dolar çıkıyor 80 dolar geri çekiyor 30 dolarda sekme payi
0BeğenmedimŞikayet
Sam_yeli ()Tepe noktadan 80 ons dustumu alacaksın öyleyse 1594
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()Rasgele kardeşim. hoş geldin.
isayk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
isayk ()Düzeltme normal. Takılma kimseye
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
KASTELLİ ()oğlum arkadaşlara pampers dağıt..
1BeğenmedimŞikayet
mumelisi ()Düşecek çünkü çok hızlı yükseldi ama yine çıkacak ytd
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()bu düşcekde düşcek diyen tayfanın hepsi beni engelledi... sizide engeller , bi varssayımları bir nedenleri yok. neden düşcek ? sorun , cevab sadece düşcek :DDD
0BeğenmedimŞikayet
Stabil16 ()Yani arkadaşlar dünyada bukadar jeopolitik risk varken hatta üstüne başkalarının da eklenmesi ihtimali varken altının güvenilir liman olduğunu bilmek için müneccim olmaya gerek yok üstüne pandemiden sonra hala toparlanamayan pandemiki açığı kapatamayan dünya dolusu piyasa var
0BeğenmedimŞikayet
Golden_boy35 ()remus ve bigforce 5 aydır düşecek diyorlar,
2024 nisan gram 2438, ons 2326, gram o günden beri 465 tl, ons 204 dolar yükselmiş,
son 3 günde 40 lira düşen gram için ben demiştim diyorlar,
utanma duygusu neden bazı insanlarda olmaz?
0BeğenmedimŞikayet
Stabil16 ()Fed bir sonraki faiz indirimini büyük ihtimal pas geçecek bu onsta bir miktar geri çekilmeye sebep olabilir 2630 2680 aralığında bir süre git gel olacaktır ytd
0BeğenmedimŞikayet
Golden_boy35 ()remus07 nin iddiası, 2024 nisan gram 2438, ons 2326 düşecek düşecek,
gram o günden beri 465 tl, ons 204 dolar yükselmiş,
son 3 günde 40 lira düşen gram için ben demiştim diyor, ülkede çok değişik şeyle oluyor özellikle aşılardan sonra